Dostawa wyposażenia teleinformatycznego i komputerów wraz z usługą integracji systemów multimedialnych

Data publikacji 2015-08-13
Data zakończenia 2015-08-24 09:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 2305
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 121159 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003, 302000001, 325000008, 712430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia teleinformatycznego i komputerów wraz z usługą integracji systemów multimedialnych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa Nr 2305
Ulica ul. Marsa 80
Nr domu 80
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-520
Województwo mazowieckie
Tel 261893126
Fax 261893128
Internet www.biuletyn.wp.mil.pl
Regon 01189622600000
E-mail 2305.zamowienia@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
Rodzaj zam inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 26/11/2015
Wadium Wykonawcy nie są zobowiązani do wpłacenia wadium
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PO
Liczba wyk 10
Wybor wyk Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: 1. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu w liczbie 10 (dziesięciu) Wykonawców. 2. W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 3. W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkowe zasady kwalifikacji i zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia tych warunków, tj. otrzymają największą ilość punktów na liście rankingowej. 4. W tworzeniu listy rankingowej szczególne znaczenie będzie miał warunek wykazania się wiedzą i doświadczeniem, w postaci wykonanych (należycie zrealizowanych) zamówień odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: - dostawą wyposażenia teleinformatycznego i komputerów (załącznik nr 5 do ogłoszenia); - integracją systemów teleinformatycznych (załącznik nr 7 do ogłoszenia); Zamawiający przewiduje zwiększenie liczby wykonawców, których zaprosi do składania ofert w przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców takiej samej ilości punktów. 5. Podstawą określenia kolejności na liście rankingowej będzie ocena Wykonawców w następujący sposób:- za każdą udokumentowaną dostawę wyposażenia teleinformatycznego i komputerów oraz za każdą udokumentowaną usługę integracją systemów teleinformatycznych zrealizowaną przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto dla dostaw lub usług, Zamawiający przyzna 1 pkt. 6.Podstawą do wyliczenia ilości punktów będą dostawy i usługi wskazane przez wykonawców w wykazie dostaw na potrzeby spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do ogłoszenia) oraz wykazie usług na potrzeby dodatkowej kwalifikacji wykonawców (załącznik nr 7 do ogłoszenia).
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne-resortu-on/jw-2305-warszawa-10325476/
Adres uzyskania siwz Jednostka Wojskowa Nr 2305, ul. Marsa 80, 04-520 Warszawa
Data składania wniosków 24/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Jednostka Wojskowa Nr 2305, ul. Marsa 80, 04-520 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Uprawnienie 1) Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia); 2) kopię świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia (potwierdzona za zgodność) potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, wydane zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty te składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie jednak tylko jeden z wykonawców, który będzie tworzył dokumentację techniczną musi posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia a pozostali wykonawcy muszą posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia.
Wiedza 1) Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia); 2) przedłoży wykaz wykonanej co najmniej jednej głównej usługi z zakresu integracji systemów multimedialnych na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00PLN potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów (załącznik nr 7 do ogłoszenia) na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Zamawiający uzna dokumenty określone w § 1 ust. 2 pkt. 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku podania w przedmiotowym wykazie wartości zrealizowanej usługi w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. 3) przedłoży wykaz wykonanej co najmniej jednej głównej dostawy wyposażenia teleinformatycznego i komputerów na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów (załącznik nr 5 do ogłoszenia) na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Zamawiający uzna dokumenty określone w § 1 ust. 2 pkt. 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku podania w przedmiotowym wykazie wartości zrealizowanej usługi w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.
Potencjał Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia)
Zdolne Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: 1) pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia); 2) wykaz minimum 2 (dwóch) osób posiadających ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane na podstawie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 o ochronie informacji niejawnych - dla wszystkich osób wykonujących prace integracyjne na zewnątrz budynków - (załącznik nr 6 do ogłoszenia); 3) wykaz minimum 3 (trzech) osób posiadających ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli min. POUFNE oraz zaświadczenia o odbytym szkoleniu z ochrony informacji niejawnych wydane na podstawie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 o ochronie informacji niejawnych - dla wszystkich osób wykonujących prace integracyjne wewnątrz budynków - (załącznik nr 6 do ogłoszenia);
Sytuacja Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Inne dokumenty Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 47 Pzp w trybie przetargu ograniczonego. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu powinni złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przygotowany w oparciu o ogłoszenie o zamówieniu. 1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: 1) postępowanie prowadzone jest w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Podczas oceny oświadczeń i dokumentów Zamawiający będzie opierał się na informacjach sporządzonych w języku polskim; 2) w prowadzonym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą w formie pisemnej oraz faksem. Wybrany sposób komunikacji nie dotyczy złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami, pełnomocnictw oraz uzupełnianych dokumentów składanych przez wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26ust.3 Ustawy, które muszą być przekazane w formie pisemnej. 3) jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem każda ze stron na żądanie drugiej musi niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania. 2. Opis sposobu przygotowania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1) wniosek zostanie sporządzony na wzorze wniosku stanowiącym Załącznik nr 1 do ogłoszenia; 2) załączyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w niniejszym ogłoszeniu; 3) w przypadku, gdy Wykonawca, jako załącznik do wniosku, dołączył kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy lub przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy; 4) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami powinny być podpisane w sposób umożliwiający identyfikację podpisów osób upoważnionych (np. czytelnie napisane imię i nazwisko lub parafka z pieczęcią imienną) 5) pożądane jest ponumerowanie kolejnych stron wniosku wraz z wymaganymi w ogłoszeniu dokumentami, spięcie (zszycie) całości dokumentacji w sposób uniemożliwiający jej dekompletację oraz jej podpisanie lub parafowanie przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy lub przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy; 6) w przypadku gdyby w treści wniosku zawarte były informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych we wniosku informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, strony ze sobą połączone i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron wniosku; 7) wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany (poprawki, przekreślenia, dopiski) w treści wniosków i dokumentów powinny być podpisane lub parafowane przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy lub przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy wraz z datą naniesienia zmiany; 8) wniosek wraz z wymaganymi dokumentami winny być złożone w opieczętowanej pieczątką firmową (zawierającą nazwę oraz adres Wykonawcy) kopercie. Koperta musi być zapieczętowana w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia wniosków. Koperta powinna być oznaczona następująco: Postępowanie nr ref.: ZP-32/DOiB/2015; kancelaria tajna; Jednostka Wojskowa nr 2305; ul. Marsa 80, 04-520 Warszawa; Nie otwierać przed dniem 24.08.2015 -10:00. 3. Zamawiający informuje, iż na etapie od publikacji Ogłoszenia do terminu wyznaczonego na składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie jest zobowiązany do udzielania wyjaśnień na zapytania składane przez Wykonawców. Zamawiający może udzielić wyjaśnień, jednakże nie jest do tego zobowiązany na mocy przepisów ustawy Pzp. 4. Inne dokumenty: 1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)