Miejska Aplikacja Koordynacji Służb w Łodzi

Data publikacji 2015-08-13
Data zakończenia 2015-08-26 10:00:00
Instytucja Straż Miejska w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania informatycznego,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 208782 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 485170005, 720000008, 805110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, wykonanie i wdrożenie systemu pn. Miejska Aplikacja Koordynacji Służb oraz świadczenie usług gwarancyjnych i usług wsparcia technicznego przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1)Opracowanie projektu systemu pn. Miejska Aplikacja Koordynacji Służb w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego, tak, aby rozwiązanie spełniało wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
2)Wykonanie dokumentacji niezbędnej do uruchomienia i utrzymania systemu
pn. Miejska Aplikacja Koordynacji Służb na podstawie opracowanego projektu.
3)Konfigurację i uruchomienie oprogramowania systemu pn. Miejska Aplikacja Koordynacji Służb.
4)Przeprowadzenie niezbędnych testów Systemu.
5)Wykonanie dokumentacji po wykonawczej Systemu.
6)Wykonanie instrukcji użytkowania Systemu.
7)Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi
i administrowania systemem Miejskiej Aplikacji Koordynacji Służb w miejscu
i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
8)Świadczenie usług gwarancyjnych oraz wsparcia technicznego wdrożonego systemu przez okres 12 od daty jego uruchomienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Straż Miejska w Łodzi
Ulica ul. Kilińskiego 81
Nr domu 81
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-119
Województwo łódzkie
Tel 42 250 22 28
Fax 42 250 22 32
Internet www.strazmiejska.lodz.pl
Regon 47000614500000
E-mail msmiechowska@strazmiejska.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 86
Wadium 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł. 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Straży Miejskiej w Łodzi w GETIN BANK S. A. ODDZIAŁ W ŁODZI NR 72 1560 0013 2026 0000 0169 0004 a wadium w formie niepieniężnej (oryginał dokumentu) należy złożyć w odrębnej kopercie dołączonej do oferty. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać zapis: Wadium w przetargu nieograniczonym na procedurę pn. Miejska Aplikacja Koordynacji Służb w Łodzi (nr spr. AZ/231/1/15). 4.Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1)dla wadium wnoszonego w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - złożenie oryginału wadium wraz z ofertą, 2)dla wadium wnoszonego w pieniądzu - uznanie wpłaty przez bank zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina). 5.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości musi zawierać stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania wykonawcy wobec zamawiającego wynikające z zapisów specyfikacji dotyczących wadium do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w okresie obowiązywania gwarancji/poręczenia. 7.W/w gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków ani merytorycznych, ani formalnych w zakresie wypłaty gwarantowanej kwoty. 8.Zwrotu lub zatrzymania wadium zamawiający dokona zgodnie z art. 46 Ustawy. 9.Wykonawca, którego oferta przed terminem składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1.Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 2.Zabezpieczenie może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Straży Miejskiej w Łodzi w GETIN BANK S. A. ODDZIAŁ W ŁODZI NR 72 1560 0013 2026 0000 0169 0004. 4.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi zostać wniesione najpóźniej w dniu podpisania umowy. 5.Szczegółowa regulacja dotycząca zabezpieczenia należytego wykonania umowy znajduje się w art. 147 - 151 Ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału postępowaniu dotyczące:1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. 1.Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia składają wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy, sporządzone według wzoru określonego w Załączniku nr 3 (w formie oryginału); 2)opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy przedstawić dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykonawcy łącznie są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. W przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w ramach spółki cywilnej należy przedstawić dokument lub dokumenty potwierdzające, że wspólnicy spółki cywilnej łącznie są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł nie jest dopuszczalne przedstawienie dokumentów potwierdzających ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej spółki cywilnej. 2.Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia składają wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru określonego w Załączniku nr 4 (w formie oryginału); 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, celem potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, składają wraz z ofertą: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, sporządzoną według wzoru określonego w Załączniku nr 5 (w formie oryginału). 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 4, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców (konsorcja), dokumenty wskazane w ust. 2 - 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a pozostałe dokumenty wykonawcy składają wspólnie. 7.W przypadku spółki cywilnej obowiązują następujące zasady dotyczące składania dokumentów: 1)dokumenty wskazane w ust. 2 pkt 1 i 2 oraz odpowiednio ust. 3 pkt 1 i ust. 4 składa każdy ze wspólników spółki cywilnej; 2)dokument wskazany w ust. 2 pkt 3 oraz odpowiednio ust. 3 pkt 2 i ust. 4 składa każdy ze wspólników spółki cywilnej lub wspólnicy składają jeden wspólny dokument, w którym muszą być wskazani wszyscy wspólnicy spółki cywilnej; 3)dokument wskazany w ust. 2 pkt 4 oraz odpowiednio ust. 3 pkt 2 i ust. 4 składa oddzielnie każdy ze wspólników spółki cywilnej oraz spółka cywilna jako całość. Pozostałe dokumenty wspólnicy spółki cywilnej składają wspólnie. 8.Wykonawca składa dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących poszczególnych wykonawców muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tych wykonawców. 9.W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 10.Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę; tłumaczenie nie musi być sporządzone przez tłumacza przysięgłego. 11.Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów. 12.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 13.Uzupełnienie oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, musi nastąpić w formie pisemnej, tj. wykonawca musi doręczyć zamawiającemu przed upływem wyznaczonego terminu oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie podlegających uzupełnieniu dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw.
Wiedza Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co należy rozumieć wykonanie: a)co najmniej dwóch zamówień o wartości, co najmniej 120 000 zł brutto każde, które zawiera zakres obejmujący łączne wykonanie dokumentacji projektowej oraz wdrożenia lub rozbudowy systemu wspomagającego służby miejskie (co najmniej dwie).
Potencjał Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolne Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sytuacja a)Wykonawcy winni posiadać zdolność kredytową lub wolne środki finansowe na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto; b)Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Kryterium poza cenowe
Kryt 2p 10
Kryt 3 Cena za zamówienie opcjonalne w zakresie zlecania modyfikacji - prawo opcji
Kryt 3p 5
Kryt 4 Cena za zamówienie opcjonalne w zakresie udzielenia licencji do kodów źródłowych wraz z ich przekazaniem - prawo opcji
Kryt 4p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.strazmiejska.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Straż Miejska w Łodzi ul Kilińskiego 81 90-119 Łódź
Data składania wniosków 26/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Straż Miejska w Łodzi - sekretariat ul Kilińskiego 81 90-119 Łódź
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa do zamówienia uzupełniającego o wartości do 20% sumy umowy, na następujących zasadach: a.W zakresie dodatkowych Modyfikacji zleconych przez Zamawiającego; b.Zamówienie uzupełniające realizowane będzie pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych; c.Zamówienia uzupełniające będą realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w cenach zaoferowanych w złożonej ofercie - Załącznik nr 2; d.Brak wykonania przez Wykonawcę zamówienia uzupełniającego będzie traktowane, jako brak realizacji zapisów umowy. W takim przypadku zastosowane zostaną zapisy §5 umowy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)