Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Nr 1 w Sobótce ul. Słoneczna 34 i ul. Świdnicka 49 w 2015 i 2016 roku

Data publikacji 2015-08-14
Data zakończenia 2015-08-25 10:00:00
Instytucja Gmina Sobótka
Miejscowość Sobótka
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Margaryna i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 208826 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 153000001, 156000004, 158100009, 151000009, 154311102, 155000007, 153320004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wraz z rozładunkiem artykułów spożywczych do Przedszkola Nr 1 w Sobótce, ul. Słoneczna 34, oraz ulica Świdnicka 49, 55-050 Sobótka w roku 2015 i 2016. Strona internetowa www.przedszkole1sobotka.szkolnastrona.pl
3.1Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy codziennie w godzinach od 6.30 do 7.30 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność
Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. budynek Przedszkola Nr 1 w Sobótce, ul. Słoneczna 34 i ul. Świdnicka 49, 55-050 Sobótka.
Zakres ilościowy oraz asortyment został określony w opisie przedmiotu zamówienia - formularzu ofertowo - cenowym, stanowiącym Załączniki nr 1a, 1b,1c, do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy ilościowego zakresu opisanego przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załączniki nr 1a,1b,1c do SIWZ, z przyczyn niezależnych i nieprzewidzianych, za co nie ponosi odpowiedzialności. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb.Każdorazowa wielkość partii dostawy uzgadniana będzie telefonicznie, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej w terminie umożliwiającym Wykonawcy sprawne i terminowe zrealizowanie zamówienia. W zamówieniach tych Zamawiający będzie określał dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu.Rozliczenia za wykonywaną dostawę dokonywane będą jednorazowo na koniec miesiąca, na podstawie dokonywanych zamówień. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn ilości zamawianych artykułów żywnościowych oraz ceny jednostkowej.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
CZĘŚĆ A Artykuły spożywcze - ilość i asortyment określony został w Załączniku nr 1a do SIWZ.
CZĘŚĆ B Warzywa i owoce - ilość i asortyment określony został w Załączniku nr 1b do SIWZ.
CZĘŚĆ C Pieczywo określony został w Załączniku nr 1c do SIWZ.
W odniesieniu do asortymentu zamówienia z części od A Zamawiający będzie składał zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 8.00 13.00. Dostawa będzie miała miejsce do godz. 7.30 w dniu następnym, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
W odniesieniu do asortymentu zamówienia z części B,C Zamawiający będzie składał zamówienia z dwudniowym wyprzedzeniem w godz. 8.00- 13.00. Dostawa będzie miała miejsce do godz. 12.00 w dniu następnym, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia
Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, niezwiędnięte, twarde, bez śladów zepsucia i pleśni, jednolite pod względem wielkości.
Artykuły dostarczane przez Wykonawcę muszą spełniać następujące wymogi
a.Wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna.
b.Smak charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków.
c.Zapach charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków.
d.Właściwości fizykochemiczne i biologiczne brak zanieczyszczeń fizycznych, biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
e.Opakowanie torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne.
Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami.Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły i produkty spożywcze spełniające wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej.
Dostarczane produkty nie mogą przekraczać daty ważności do spożycia, powinny być dostarczane w ich początkowym okresie gwarancji.
Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe własnymi środkami transportu spełniającymi obowiązujące w dniu realizacji wymogi prawne i na własny koszt.
Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru.Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do Przedszkola Nr 1 w Sobótce na okres do następnej dostawy.Określona ilość artykułów spożywczych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości produktów. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości artykułów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy.W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części Zamawiający użył nazwy własnej dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych równoważnych tj. takich samych lub zbliżonych.
3.2Wymagania stawiane wykonawcy
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych pakietach
do bloków żywieniowych na koszt Wykonawcy zadania w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego.Wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami.
Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne w pełnym wymiarze, jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy. Każdy artykuł spożywczy musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie.Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz że będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.Zgodnie z art.26 ust.3 Ustawy zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów.Produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia, w przypadku mięsa i przetworów świeżych, nie mrożonych wymagane jest dopuszczenie ich do spożycia przez lekarza weterynarii.
Miejscem dostaw produktów żywnościowych jest stołówka.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, częściami, w oparciu o telefoniczne lub pisemne zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem, codziennie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.Transport, opakowania oraz produkty muszą spełniać wymogi HACCP Wykonawca w formularzu cenowym dla określonego pakietu poda ceny jednostkowe na poszczególne produkty żywnościowe oraz łączną wartość netto i brutto zamówienia dla całego pakietu.Rozliczenie z tytułu dostarczanych produktów żywnościowych będzie następować na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę za okres 1 miesiąca faktycznie zrealizowanych dostaw.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z punktem 17 SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sobótka
Ulica Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Sobótka
Kod Pocztowy 55-050
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3162043 do 045
Fax 071 3162123
Internet www.sobotka.pl
Regon 93193511200000
E-mail przetargi@sobotka.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Ocena spełnienia warunku będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia lubnie spełnia.
Wiedza posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej dwie dostawy artykułów żywnościowych o wartości 40.000 zł każda. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia lub nie spełnia
Potencjał dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym samochodem z chłodnią przeznaczonym do przewozu żywności. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia lub nie spełnia
Zdolne W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy.Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia lub nie spełnia Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wskazane poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia lub nie spełnia.Wykonawcy powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkładają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sytuacja sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji w wysokości nie mniejszej odpowiednio dla części A artykuły spożywcze 40.000 zł odpowiednio dla części B - warzywa i owoce - 6.000 zł odpowiednio dla części C - pieczywo - 2.000 zł oraz będzie posiadał polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł PLN. Ocena spełnienia warunku będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty na zasadzie spełnia lub nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, aby zawarł umowę na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany tj. aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp ograniczenia zakresu dostaw objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, z powodu osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, na które nie miał wpływu Wykonawca zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ Zamawiający nie dopuszcza do zmiany personelu na osoby o niższych kwalifikacjach lub doświadczeniu niż wykazano w warunkach udziału w przedmiotowym postępowaniu, zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy zmiany ustawowej stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza zmianę wartości umowy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego np powodują skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę w zawartej umowie polegającą na zmianie terminu wykonania w przypadku działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w powyżej dotyczących terminu wykonania może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia realizacji umowy ze względu na okoliczności niezależne od Zamawiającego, w szczególności ze względu na przedłużenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.sobotka.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy Sobótka, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka
Data składania wniosków 25/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Sobótka, ul. Rynek 1 w Sekretariacie, parter budynku.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)