Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach rozbudowy infrastruktury informatycznej ZUT.

Data publikacji 2015-08-14
Data zakończenia 2015-08-25 12:00:00
Instytucja Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 209108 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z wyposażeniem i oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych, oraz w celu rozbudowy infrastruktury informatycznej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 7 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji Zadaniem). Wyszczególnienie rodzaju sprzętu komputerowego i wyposażenia w ramach danego zadania, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa załącznik nr 1 specyfikacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Ulica Al. Piastów 17
Nr domu 17
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-310
Województwo zachodniopomorskie
Tel 0-91 449 4250, 449 4042
Fax 0-91 449 4690
Internet www.zut.edu.pl
Regon 32058816100000
E-mail zm@ps.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Dla zadania nr 2 W celu wykazania wydajności oferowanych procesorów wielordzeniowych, wykonujących 64-bitowe instrukcje AMD64 lub EM64T, wydajność na liście www.spec.org dla konfiguracji z dwoma procesorami: SPECint_rate2006 = 722 SPECint_rate_base2006 = 690 SPECfp_rate2006 = 590 SPECfp_rate_base2006 = 570 w ofercie należy podać producenta i model oferowanych procesorów; wyniki testów SPECint_rate2006 oraz SPECfp_rate2006 dla serwera spełniającego wymagania wydajnościowe muszą zostać dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty wydruki testu dla oferowanego serwera ze strony internetowej organizacji SPEC (www.spec.org). Dołączone wyniki muszą odpowiadać nazwie i modelowi sprzętu zaproponowanego w ofercie cenowej. Dla zadania nr 7 W celu wykazania wydajności oferowanych procesorów należy załączyć do oferty wydruk z listy http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html zawierający model oferowanego procesora, lub samodzielnie wykonać testy oprogramowaniem PassMark Performance Test 8.0 na oferowanej jednostce centralnej, potwierdzając osiąganie przez ten model wymaganych wartości wskaźników wydajnościowych (min. średnia 7200 pkt), a wydruk z tak wykonanego testu załączyć do oferty. W przypadku zadania nr 7 jeżeli Wykonawca nie załączy wyników testu, Zamawiający w dniu wyznaczonym jako składanie ofert dokona samodzielnego sprawdzenia testu na ww. stronie internetowej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o niniejsze zamówienie publiczne. Zmiana nastąpi wyłącznie w przypadkach i na warunkach wskazanych w ust. 2 - 10 niniejszego działu. 2. Ustalony w umowie na podstawie działu XV ust. 3 specyfikacji termin może ulec wydłużeniu w następujących przypadkach: a) Zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przez wykonawcę lub zamawiającego na etapie po złożeniu ofert w niniejszym postępowaniu i wykonanie umowy będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych umową; b) Niezawinionych przez wykonawcę opóźnień zamawiającego w przekazaniu pomieszczeń, w których ma być zainstalowany sprzęt komputerowy lub wykonania innych czynności, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych umową na wykonawcę; 3. Ustalony w umowie na podstawie działu XV ust. 13 specyfikacji terminy wykonania usług w ramach gwarancji i serwisu mogą ulec przedłużeniu, jeżeli ich zachowanie będzie niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 4. Wydłużenie terminów, o których mowa w ust. 2 i 3 niniejszego działu będzie również dopuszczalne z powodu Siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą zamawiającego i wykonawcy i których nie można było przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nie¬uniknione, nawet po przedsięwzięciu przez zamawiającego lub wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie Siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, pro¬mieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 5. Dopuszczona będzie możliwość uchylenia w umowie postanowień, o których mowa w dziale XV ust. 5 i 8 specyfikacji, jeżeli zamawiający nie otrzyma potwierdzenia MNiSW warunkującego wykonanie przez wykonawcę czynności, o których mowa w dziale XV ust. 5 specyfikacji. 6. Dopuszczona będzie możliwość pomniejszenia ilości lub rodzaju sprzętu komputerowego określonego umową (połączona z pomniejszeniem wynagrodzenia w stosunku do określonego w umowie. 7. Objęty przedmiotem umowy sprzęt komputerowy będzie mógł zostać zastąpiony, w przypadku jego wycofania z rynku lub w wyniku postępu technicznego i zastąpienia go przez sprzęt nowszej generacji lub przez inny tego samego rodzaju o parametrach technicznych i innych właściwościach nie gorszych niż stanowiący przedmiot umowy oraz odpowiadający wymaganiom ustalonym w załączniku nr 1 specyfikacji (zmiana w umowie nie może jednak prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie). 8. Niezależnie od postanowień ust. 2 - 7 przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: a) Nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż wykonawca stroną; c) Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego; 9. Dopuszczona zostanie również zmiana oznaczeń zmawiającego lub wykonawcy oraz zmiana tekstu umowy w zakresie niewskazanym w ust. 1 - 8, jeżeli zmiany nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań lub też nie będą dotyczyć istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 10. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania umowy, o których mowa w ust. 2 - 9 wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez zamawiającego i wykonawcę w formie pisemnej aneksu do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 99
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 1
Adres strony internetowej siwz www.zut.edu.pl
Adres uzyskania siwz Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie al. Piastów 48, pok. 404,407, 70-311 Szczecin
Data składania wniosków 25/08/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie al. Piastów 48, pok. 404,407, 70-311 Szczecin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)