Dostawa i montaż systemu oświetlenia wraz z oprawami oświetleniowymi do Muzeum Architektury we Wrocławiu

Data publikacji 2015-08-14
Data zakończenia 2015-08-21 10:00:00
Instytucja Muzeum Architektury we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 209234 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006, 315200007, 453110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod: 31000000-6 Nazwa: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
Kod: 31520000-7 Nazwa: Lampy i oprawy oświetleniowe,
Kod: 45311000-0 Nazwa: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu oświetlenia wraz z oprawami oświetleniowymi i wykonanie zasilania w Sali Romańskiej.
3. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia wraz z wytycznymi realizacyjnymi znajduje się w dokumentacji przetargowej umieszczonej na serwerze zdalnym:
http://tinyurl.com/prepa93
Pełny link:
https://drive.google.com/folderview?id=0B9HZZ2YDPYFKfnhGY09SaVhlZG5OdFRUREdXZS16aTVtMkcwV3d6X0ZfdUxYT2cwZWxjajQ&usp=sharing
Dokumentacja przetargowa na serwerze obejmuje SIWZ, PROJEKT PRZETARGOWY, PROJEKT BUDOWLANY I DECYZJE.
4. Zamawiający udostępni pomieszczenia do dokonania wizji lokalnej w dniu 18 sierpnia 2015r. o godzinie 12.
5. Wykonawca będzie prowadził montaż systemu oświetlenia wg harmonogramu prac zatwierdzonego przez Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 uPzp, a jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego.
7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 uPzp dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych od wskazanych w/w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych niż założone w dokumentacji.
8. W przypadku proponowania rozwiązań równoważnych oferowanego materiału/urządzenia w celu umożliwienia dokonania oceny przez Zamawiającego porównania pod względem nie gorsze niż przewidziane w Specyfikacji technicznej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 uPzp. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób), urządzenie są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć dokumenty opisujące parametry techniczno -
jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały
(wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne
tzn. nie gorsze.
9. Wszystkie nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażenia zostały użyte w udostępnionej przez Zamawiającego dokumentacji w celu określenia odpowiedniego standardu wykonania i wyposażenia budynku, co nie wyklucza zastosowania elementów równoważnych kluczowych parametrach technicznych. Zastosowanie elementów równoważnych nie może pociągać za sobą zwiększenia kosztów inwestycji ani zmieniać idei projektu.
10. Zmiany materiałów dozwolone są zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ. Jeżeli zastosowanie rozwiązania zamiennego wiąże się z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji, strona wnioskująca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonanie tych zmian, związaną z tym koordynację międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Wszelkie zmiany muszą uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru i Zamawiającego w porozumieniu z Projektantem.
11. Zatwierdzenie jednego materiału z danego źródła nie oznacza automatycznego zatwierdzenia pozostałych materiałów z tego źródła.
12. Materiały wykończeniowe stosowane na płaszczyznach widocznych z jednego miejsca powinny być z tej samej partii materiału w celu zachowania tych samych właściwości kolorystycznych w czasie całego procesu eksploatacji.
13. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, jaki rzeczywisty zakres zamówienia.
14. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w języku polskim zgodnie z art. 9 ust. 2 uPzp.
15. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Architektury we Wrocławiu
Ulica ul. Bernardyńska 5
Nr domu 5
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-156
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3433675
Fax 071 3446577
Internet www.ma.wroc.pl
Regon 00027764100000
E-mail jaroslaw.ozog@ma.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: samorządowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny samorządowa instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez wykonawcę przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Wiedza wykazanie się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej:2 (dwóch) dostaw oświetlenia do obiektu użyteczności publicznej, o wartości min. 200 000,00 zł brutto każda z wykonanych lub wykonywanych dostaw. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Inne dokumenty 1. formularz ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1. 2.Pełnomocnictwo osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do podpisania oferty i wynikających z nich zobowiązań, w sytuacji gdy prawo do ich podpisywania nie wynika z załączonych dokumentów. 3. W sytuacji składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo osoby umocowanej przez wszystkich wykonawców do ich reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) konieczności dostosowania postanowień umowy do obowiązujących przepisów prawa; b) zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy; c) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego; d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym nie wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia netto; e) Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, niezawinionej przez Wykonawcę; f) zmiany materiałów w zakresie określonym w dokumentacji do niniejszego postępowania. Zmiany mogą być wprowadzone na wniosek Wykonawcy po uzyskaniu przez niego akceptacji przez Zamawiającego. Zmiany mogą być wprowadzone również na wniosek Zamawiającego, jeżeli nie spowodują zmiany wartości umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://ma.wroc.pl/przetargi_i_praca.html
Adres uzyskania siwz Muzeum Architektury we Wrocławiu, ul. Bernardyńska 5, 50-156 Wrocław, sekretariat, p.109
Data składania wniosków 21/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Muzeum Architektury we Wrocławiu, pok. nr 109
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)