DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE

Data publikacji 2015-08-17
Data zakończenia 2015-08-31 12:00:00
Instytucja Powiat Koszaliński
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122053 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Koszalinie wraz z transportem, wniesieniem i serwisem gwarancyjnym.

CZĘŚĆ I : ZADANIE nr 1
Przedmiot zamówienia w ZADANIU nr 1 obejmuje :
- serwer - 1 sztuka (L.p. 1 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- macierz dyskowa - 1 sztuka (L.p. 2 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- komputer stacjonarny z wymaganym oprogramowaniem - 15 sztuk (L.p. 3 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor LCD - 3 sztuki (L.p. 4 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- zasilacz awaryjny UPS - 29 sztuk (L.p. 5 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- system operacyjny - 24 sztuki (L.p. 6 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- system operacyjny serwerowy - 1 sztuka (L.p. 7 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- dysk twardy do macierzy - 1 sztuka (L.p. 8 w załączniku nr 2 do SIWZ).

CZĘŚĆ II : ZADANIE nr 2
Przedmiot zamówienia w ZADANIU nr 2 obejmuje :
- komputer przenośny z wymaganym oprogramowaniem - 2 sztuki (L.p. 1 w załączniku nr 2a do SIWZ).

2. ZAPISY DOTYCZĄCE CZĘŚCI I i CZĘŚCI II

2.1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Z MINIMALNYMI WYMAGANIAMI ZAMAWIAJĄCEGO odnośnie poszczególnych elementów dostawy oraz MINIMALNE GWARANCJE zostały określone dla ZADANIA nr 1 w załączniku nr 2 do SIWZ i dla ZADANIA nr 2 w załączniku nr 2a do SIWZ.

2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport i wniesienie całości przedmiotu zamówienia do wskazanego pomieszczenia oraz serwis gwarancyjny.

Opis

CZĘŚĆ I : ZADANIE nr 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego ujętego w ZADANIU NR 1 na potrzeby Starostwa Powiatowego w Koszalinie wraz z transportem, wniesieniem i serwisem gwarancyjnym.

Przedmiot zamówienia w ZADANIU nr 1 obejmuje :
- serwer - 1 sztuka (L.p. 1 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- macierz dyskowa - 1 sztuka (L.p. 2 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- komputer stacjonarny z wymaganym oprogramowaniem - 15 sztuk (L.p. 3 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor LCD - 3 sztuki (L.p. 4 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- zasilacz awaryjny UPS - 29 sztuk (L.p. 5 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- system operacyjny - 24 sztuki (L.p. 6 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- system operacyjny serwerowy - 1 sztuka (L.p. 7 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- dysk twardy do macierzy - 1 sztuka (L.p. 8 w załączniku nr 2 do SIWZ).
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Z MINIMALNYMI WYMAGANIAMI ZAMAWIAJĄCEGO odnośnie poszczególnych elementów dostawy oraz MINIMALNE GWARANCJE zostały określone dla ZADANIA nr 1 w załączniku nr 2 do SIWZ.CZĘŚĆ II : ZADANIE NR 2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego ujętego w ZADANIU NR 2 na potrzeby Starostwa Powiatowego w Koszalinie wraz z transportem, wniesieniem i serwisem gwarancyjnym.

Przedmiot zamówienia w ZADANIU nr 2 obejmuje :
- komputer przenośny z wymaganym oprogramowaniem - 2 sztuki (L.p. 1 w załączniku nr 2a do SIWZ).
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Z MINIMALNYMI WYMAGANIAMI ZAMAWIAJĄCEGO odnośnie dostawy oraz MINIMALNE GWARANCJE zostały określone dla ZADANIA nr 2 w załączniku nr 2a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Koszaliński
Ulica ul. Racławicka 13
Nr domu 13
Miejscowość Koszalin
Kod Pocztowy 75-620
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 714 01 89
Fax 94 714 02 35
Internet www.powiat.koszalin.pl
Regon 33092085400000
E-mail wojciech.dyrda@powiat.koszalin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA w wysokości 6000 PLN. Na CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie DOTYCZY CZĘŚCI I i CZĘŚCI II : Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Wiedza WARUNEK DLA CZĘŚCI I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę obejmującą sprzęt i oprogramowanie komputerowe o wartości min. 150 000,00 PLN brutto. Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych głównych dostaw na/wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowód/dowody potwierdzający(e), że dostawa(y) została(y) wykonana(e) należycie. WARUNEK DLA CZĘŚCI II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Potencjał DOTYCZY CZĘŚCI I i CZĘŚCI II : Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolne DOTYCZY CZĘŚCI I i CZĘŚCI II : Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja DOTYCZY CZĘŚCI I i CZĘŚCI II : Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 DOTYCZY CZĘŚCI I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu odnośnie wiedzy i doświadczenia wykonawcy, w wykazie dostaw głównych należy wykazać minimum jedną dostawę obejmującą sprzęt komputerowy i oprogramowanie komputerowe o wartości min. 150 000,00 PLN brutto zrealizowaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uwaga : WYKAZ GŁÓWNYCH DOSTAW JEST WYMAGANY TYLKO DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; WADIUM (w przypadku wniesienia w formie innej niż pieniężna) - dotyczy tylko CZĘŚCI I; PEŁNOMOCNICTWO(A) (JEŻELI WYSTĘPUJE); ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY do oddania do dyspozycji Wykonawcy nizbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia (jeżeli występuje). DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oświadczenia i dokumenty takie jak Wykonawcy polscy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy DOTYCZY CZĘŚCI I i CZĘŚCI II : 1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą dotyczące w szczególności: a) zmiana podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania całości przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 2.Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w podpkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiat.koszalin.pl
Adres uzyskania siwz STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL.RACŁAWICKA 13 POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO)
Data składania wniosków 31/08/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL.RACŁAWICKA 13 POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)