Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisu nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. eksploatowanym w jednostkach organizacyjnych Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej

Data publikacji 2015-08-17
Data zakończenia 2015-08-25 09:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122189 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005, 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszej Umowy jest:
1) W zakresie Części 1: świadczenie usług nadzoru autorskiego nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A., eksploatowanym w jednostkach organizacyjnych Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, obejmującym moduły wymienione w ust. 2, w zakresie i na warunkach określonych w Załączniku Nr 5-A do siwz, stanowiącym projekt umowy.
2) W zakresie Części 2: świadczenie usług serwisu nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A., eksploatowanym w jednostkach organizacyjnych Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, obejmującym moduły wymienione w ust. 2, w zakresie i na warunkach określonych w Załączniku Nr 5-B do siwz, stanowiącym projekt umowy.
2. Wykaz modułów objętych świadczeniem usług nadzoru autorskiego (Część 1) i serwisu (Część 2), o której mowa w ust.1:
1) wykaz modułów w obrębie części administracyjnej:
L.p. 1. Wykaz modułów: Finanse-Księgowość, Rejestr Sprzedaży, Rejestr Zakupów, Kasa, Windykacja, Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń/Ewidencja Procedur Medycznych, Koszty/Analiza Kosztów, Budżetowanie, Obsługa Zamówień i Przetargów, Gospodarka Materiałowa, Środki Trwałe, Wyposażenie, Elektroniczna Inwentaryzacja, Aparatura Medyczna, Kadry, Płace, Ewidencja Czasu Pracy (Grafik).; Ilość licencji: Open (bez limitu użytkowników/
nieograniczona ilość stacji roboczych)
2) wykaz modułów w obrębie części medyczno-zarządczej:
L.p. 1. Wykaz modułów: Ruch Chorych (w tym mHOSP), Apteka, Apteczki, Przychodnia/Poradnia,Kontrakty Rozliczenia NFZ (w tym Symulator JGP), Stacja Dializ, Pracownia Patomorfologii, Pracownia Diagnostyczna, Zlecenia, Blok, Operacyjny, Transport Sanitarny, Laboratorium, Punkt Pobrań, Rehabilitacja, Bank Krwi, Archiwum Dokumentacji Medycznej, Dokumentacja formularzowa i medyczna w tym EDM, Zakażenia zakładowe, MPI e-Platforma w tym e-Rejestracja, Moduł Administracyjny.; Ilość licencji: Open (bez limitu użytkowników/ nieograniczona ilość stacji roboczych)
L.p. 2. Wykaz modułów: Analiza Zarządcza i controlling (w tym Finanse-Księgowość, Realizacja kontraktu NFZ, Statystyka medyczna, Zasilanie hurtowni danych, Kalkulacja kosztów leczenia).; Ilość licencji: Open (bez limitu użytkowników/ nieograniczona ilość stacji roboczych)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki
Ulica al. Armii Krajowej 101
Nr domu 101
Miejscowość Bielsko-Biała
Kod Pocztowy 43-316
Województwo śląskie
Tel 033 8100143
Fax 033 8102101
Internet www.hospital.com.pl
Regon 07062159000000
E-mail przetargi@hospital.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 10
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę według formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: W zakresie potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik Nr 3 do siwz
Wiedza Ocena spełniania warunków z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę według formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: W zakresie wiedzy i doświadczenia: a) w zakresie Części 1 - Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik Nr 3 do siwz; b) w zakresie Części 2 - Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy w załączonym wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą wykonanie co najmniej jednej usługi serwisu nad systemami informatycznymi InfoMedica/AMMS w części medycznej i administracyjnej łącznie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie potencjału technicznego- za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik Nr 3 do siwz. Ocena spełniania warunków z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia określona w pkt. III.3.4).
Zdolne Ocena spełniania warunków z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę według formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) w zakresie Części 1 - Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik Nr 3 do siwz; b) w zakresie Części 2 - Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców którzy przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający dysponowanie minimum dwoma osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w administrowaniu oprogramowaniem InfoMedica/AMMS oraz w administrowaniu i optymalizowaniu serwera bazy danych Oracle.
Sytuacja Ocena spełniania warunków z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę według formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik Nr 3 do siwz
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 w zakresie Części 2 - Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy w załączonym wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą wykonanie co najmniej jednej usługi serwisu nad systemami informatycznymi InfoMedica/AMMS w części medycznej i administracyjnej łącznie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Dla Części 1 - W przypadku świadczenia usługi nadzoru autorskiego Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o autorskich prawach majątkowych do oprogramowania objętego usługą nadzoru autorskiego w niniejszym postepowaniu, 2) Dla Części 2 - W przypadku świadczenia usługi serwisu przez Wykonawcę niebędącego producentem oprogramowania, należy do oferty załączyć zaświadczenie producenta oprogramowania, że Wykonawca może świadczyć usługi serwisowe nad systemami informatycznymi InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz z siwz (Załącznik Nr 2 do siwz) zawierający: a) nazwę (firma) i adres Wykonawcy, b) cenę oferty w złotych polskich, obliczoną zgodnie z postanowieniami Rozdziału X siwz zatytułowanym Opis sposobu obliczania ceny oferty, c) czas trwania zamówienia publicznego, d) warunki płatności, e) warunki gwarancji, f) oświadczenie Wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Wypełniony Załącznik Nr 1 do siwz zawierający obliczenie oferowanej ceny realizacji zamówienia (obliczoną wraz z podatkiem od towarów i usług VAT) według sposobu obliczenia oferowanej ceny określonego w Rozdziale X zatytułowanym Opis sposobu obliczania ceny oferty. 3. Pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. W przypadku, gdy wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - składa dokument zawierający oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawione: odnośnie III.4.3.1) punktor pierwszy nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odnośnie III.4.3.1) punktor drugi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W zakresie części 1: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2.Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) przejścia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na następców prawnych, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 3) nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową, - zmiana wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, 4) Wykonawca uprawniony jest w każdym czasie, do wykonywania usługi po obniżonej cenie, za pisemnym powiadomieniem Zamawiającego. W zakresie części 2: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) przejścia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na następców prawnych, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 3) nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową, - zmiana wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, 4) Wykonawca uprawniony jest w każdym czasie, do wykonywania usługi po obniżonej cenie, za pisemnym powiadomieniem Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.hospital.com.pl
Adres uzyskania siwz w formie drukowanej: siedziba Zamawiającego pok. 313. Cena 10 zł płatna gotówką lub za zaliczeniem pocztowym
Data składania wniosków 25/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała, pok.302
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe SZCZEGÓŁOWY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA OKREŚLONY W SEKCJI II.2): 1. Czas trwania zamówienia: 1) Dla Części 1: a) W zakresie świadczenia usług nadzoru autorskiego nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A., eksploatowanym w jednostkach organizacyjnych Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej w obrębie części administracyjnej - 10 miesięcy; b) W zakresie świadczenia usług nadzoru autorskiego nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A., eksploatowanym w jednostkach organizacyjnych Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej w obrębie części medyczno-zarządczej - 9 miesięcy. 2) Dla Części 2: a) W zakresie świadczenia usług serwisu nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A., eksploatowanym w jednostkach organizacyjnych Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej w obrębie części administracyjnej - 10 miesięcy; b) W zakresie świadczenia usług serwisu nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A., eksploatowanym w jednostkach organizacyjnych Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej w obrębie części medyczno-zarządczej - 9 miesięcy. WYJAŚNIENIE DOTYCZĄCE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW W SEKCJI III.4.1): Wymóg złożenia dokumentów wskazanych w sekcji III.4.1) punktor 1, 2 i 3 dotyczy części 2. INFORMACJE DODATKOWE: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 prawa zamówień publicznych. 4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2a prawa zamówień publicznych. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT: 1. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej siwz. 2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty i Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 prawa zamówień publicznych. 3. Oferta - pod rygorem nieważności - musi być sporządzona w formie pisemnej oraz podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 4. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w nieprzezroczystej, zapieczętowanej kopercie, opatrzonej danymi Wykonawcy oraz napisem: Oferta na świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisu nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. eksploatowanym w jednostkach organizacyjnych Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej. 5. Zaleca się ponumerowanie i trwałe połączenie stron oferty w kolejności określonej w Rozdziale IV zatytułowanym Zawartość oferty. 6. Wszystkie wymagane w siwz dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, opatrzonym na każdej ze stron zawierającej treść imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej z zastrzeżeniem ust. 7. 7. Dokumenty wymienione w Rozdziale IV siwz zatytułowanym Zawartość oferty ust. 4 pkt 2-3, ust. 6-8, 10 mogą być również złożone w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie musi być opatrzone na każdej ze stron zawierającej treść, imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej i napisem: Za zgodność z oryginałem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b prawa zamówień publicznych kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 8. Wszystkie wymagane w siwz dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, przy uwzględnieniu regulacji zawartych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (t. j. Dz. U. z 2011r. Nr 43 poz. 224 ze zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zaleca się zamieszczenie na każdym dokumencie daty. W przypadku braku takiej daty, Zamawiający uzna, iż sporządzenia dokumentu dokonano w dniu złożenia oferty. 9. Brak któregokolwiek z dokumentów wyszczególnionych w Rozdziale IV siwz zatytułowanym Zawartość oferty, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy lub odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 prawa zamówień publicznych. 10. Wykonawca może zastrzec, że wskazane przez niego informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, z zastrzeżeniem informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Prawa zamówień publicznych. Wykonawca musi wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 11. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę z tym zastrzeżeniem, że naniesienie zmian lub skreśleń w formularzu ofertowym oraz innych formularzach i projekcie umowy, będących załącznikami do siwz, w miejscach do tego nieprzeznaczonych tj., gdy formularz nie przewiduje wyboru (wariantów) lub uzupełnienia (wypełnienia) treści, skutkować będzie odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem zmian wynikających z modyfikacji siwz dokonanej przez Zamawiającego. 12. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)