Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji, w podziale na 6 pakietów

Data publikacji 2015-08-17
Data zakończenia 2015-08-26 10:45:00
Instytucja Urząd Miejski
Miejscowość Jaworzno
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 210076 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007, 302133008, 302131006, 488200002, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji - w podziale na 6 następujących pakietów:
1) Dostawa komputerów stacjonarnych oraz monitorów.
2) Dostawa komputerów przenośnych.
3) Dostawa komputerów przenośnych .
4) Dostawa serwera.
5) Dostawa licencji na wirtualne konteksty dla urządzenia Firewall.
6) Dostawa oprogramowania

Opis

Dostawa komputerów stacjonarnych oraz monitorów: komputer biurowy - 17 szt., monitor biurkowy - 6 szt.Dostawa komputerów przenośnych - 24 szt.Dostawa komputerów przenośnych - 3 szt.Dostawa serwera: serwer blade - 1 szt.Dostawa licencji na wirtualne konteksty dla urządzenia Firewall - 2 szt.Dostawa oprogramowania: system operacyjny Windows - 10 szt., licencje dostępowe RDS CAL Device - 120 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski
Ulica ul. Grunwaldzka 33
Nr domu 33
Miejscowość Jaworzno
Kod Pocztowy 43-600
Województwo śląskie
Tel 032 6181500, 6181586
Fax 032 6181501
Internet www.jaworzno.pl
Regon 00064940400000
E-mail zamowienia@um.jaworzno.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych produktów (zgodnie z sekcja III.5 ogłoszenia) w postaci zestawienia, zawierającego wyszczególnione modele i producentów proponowanych urządzeń wraz z numerami części składowych (part number) nadawanymi przez producenta. 3. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ, zawierający ceny netto i brutto za realizację całości poszczególnych pakietów oraz informację o oferowanym przez wykonawcę terminie realizacji zamówienia. 4. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca, który zamierza wykonać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać jaką część wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. Należy w tym celu wypełnić odpowiednio stosowny punkt w formularzu ofertowym. W przypadku gdy wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu nie dotyczy lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli wykonawca pozostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 6. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawcy, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, tj. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga, oprócz wskazania części zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy, podania nazwy (firmy) tego podwykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zmiany przewidziane w SIWZ mogą być inicjowane przez zamawiającego lub wykonawcę, dokonywane za zgodą zamawiającego i mogą dotyczyć w szczególności kwestii: aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów; zmiana stawki podatku VAT; zmiany w zakresie kluczowego personelu wykonawcy oraz terminu realizacji zamówienia. 2. Powyższe zmiany w zawartej umowie mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są w szczególności następujące okoliczności: zmiana obowiązujących przepisów prawa; wydłużenie terminu gwarancji; opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia prac lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiającego; siła wyższa. 3. Warunkiem dokonania zmian w zawartej umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego odpowiednio: opis propozycji zmiany; uzasadnienie zmiany; obliczenie kosztów zmiany jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy; opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 4. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.jaworzno.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, Biuro Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 26/08/2015
Godzina składania wniosków 10:45
Miejsce Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, punkt informacyjny
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Umowa ramowa - nie przewidywana. Dynamiczny system zakupów - nie przewidywany. Dialog techniczny-nie zastosowany. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia z art. 36a ust.2 ustawy Pzp. 2. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą wykonawcy, jednak nie dłużej niż: 1) dla pakietów nr 1, nr 2, nr 3, nr 5 i nr 6 - 14 dni od daty podpisania umowy; 2) dla pakietu nr 4 - 28 dni od daty podpisania umowy 3. Zamawiający przewiduje, że wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)