Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasto Golub-Dobrzyń
|
Ulica |
Pl. Tysiąclecia 25
|
Nr domu |
25
|
Miejscowość |
Golub-Dobrzyń
|
Kod Pocztowy |
87-400
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
0-56 683-54-10
|
Fax |
0-56 683-54-15
|
Internet |
www.golub-dobrzyn.miasto.nowoczesnagmina.pl
|
Regon |
00052346500000
|
E-mail |
wigum@golub-dobrzyn.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/11/2015
|
Wadium |
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga się wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w/w warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o wartości minimum 25 tys. zł brutto każda, które polegały na wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych.
Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączonych dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w/w warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w/w warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w/w warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.
UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopie poświadczoną przez notariusza, zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
2. Formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
a) W sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian podyktowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
c) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron;
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy;
- którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności;
- którego nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenie;
d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościowymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
e) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ;
f) Przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.
2. Wszelkie zmiany zawartej umowy dokonywane będą w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Doświadczenie
|
Kryt 2p |
30
|
Adres strony internetowej siwz |
www.golub-dobrzyn.miasto.nowoczesnagmina.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta Golub - Dobrzyń,
Plac Tysiąclecia 25,
87-400 Golub-Dobrzyń,
pok. nr 10 (I piętro)
|
Data składania wniosków |
26/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Sekretariat Urzędu Miasta Golubia - Dobrzynia (I piętro),
Plac Tysiąclecia 25,
87-400 Golub-Dobrzyń
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt pn. Wykonanie opracowań studyjno - koncepcyjnych dla terenu Golubsko - Dobrzyńskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013, w ramach Działania 6.2, Poddziałanie 6.2.2
|
Czy unieważnienie |
Nie
|