Wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych wraz z dostawą i montażem małej architektury w ramach projektu pn. Wykonanie opracowań studyjno - koncepcyjnych dla terenu Golubsko - Dobrzyńskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013, Poddziałanie 6.2.2

Data publikacji 2015-08-18
Data zakończenia 2015-08-26 10:00:00
Instytucja Gmina Miasto Golub-Dobrzyń
Miejscowość Golub-Dobrzyń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Informatory,
  • Materiały reklamowe,
  • Tablice,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122493 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941001, 221600009, 224620006, 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych wraz z dostawą i montażem małej architektury w ramach projektu pn. Wykonanie opracowań studyjno - koncepcyjnych dla terenu Golubsko - Dobrzyńskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013, Poddziałanie 6.2.2.:
a) Informator - 1000 sztuk;
b) Wolnostojący nośnik reklamowy - 2 sztuki;
c) Baner siatkowy 6 x 3 m - 4 sztuki;
d) Baner 4,90 x 2,30 m - 2 sztuki;
e) Baner 6 x 1 m - 2 sztuki;
f) Baner 7 x 5 m - 1 sztuka;
g) Rollup - 2 sztuki;
h) Ścianka promocyjna typu POP UP 3 x 3 łukowa - 2 komplety;
i) Ścianka promocyjna typu POP UP 3 x 5 łukowa - 2 komplety;
j) Ogłoszenia w prasie lokalnej - 12 sztuk;
k) Ogłoszenia w prasie regionalnej - 3 sztuki;
l) Ogłoszenie w prasie ogólnokrajowej - 1 sztuka;
ł) Pamięć USB - 1000 sztuk;
m) Teczka ofertowa - 1000 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Golub-Dobrzyń
Ulica Pl. Tysiąclecia 25
Nr domu 25
Miejscowość Golub-Dobrzyń
Kod Pocztowy 87-400
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 0-56 683-54-10
Fax 0-56 683-54-15
Internet www.golub-dobrzyn.miasto.nowoczesnagmina.pl
Regon 00052346500000
E-mail wigum@golub-dobrzyn.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/11/2015
Wadium W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga się wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w/w warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o wartości minimum 25 tys. zł brutto każda, które polegały na wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączonych dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w/w warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w/w warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w/w warunku. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopie poświadczoną przez notariusza, zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 2. Formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) W sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian podyktowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron; - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy; - którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; - którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenie; d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościowymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; e) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ; f) Przekształcenia podmiotowego Wykonawcy. 2. Wszelkie zmiany zawartej umowy dokonywane będą w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Doświadczenie
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.golub-dobrzyn.miasto.nowoczesnagmina.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Golub - Dobrzyń, Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, pok. nr 10 (I piętro)
Data składania wniosków 26/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Urzędu Miasta Golubia - Dobrzynia (I piętro), Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn. Wykonanie opracowań studyjno - koncepcyjnych dla terenu Golubsko - Dobrzyńskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013, w ramach Działania 6.2, Poddziałanie 6.2.2
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)