Specjalistyczna usługa programistyczna polegająca na implementacji i skonfigurowaniu widoków danych wraz z zapisem tej konfiguracji ekstrakcji danych, w bazach danych systemów informatycznych części medycznej eksploatowanych przez podmioty lecznicze w ramach projektu _Usługi elektroniczne służące zarządzaniu na poziomie wojewódzkim skierowane do podmiotów leczniczych podległych Sejmikowi Województwa Wielkopolskiego

Data publikacji 2015-08-18
Data zakończenia 2015-08-27 11:30:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 211618 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie składa się z trzech oddzielnych części. Zakres prac jest identyczny dla wszystkich części. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Implementacja i skonfigurowanie widoków danych wraz z zapisem tej konfiguracji ekstrakcji danych, w bazach danych systemów informatycznych części medycznej eksploatowanych przez podmioty lecznicze w ramach projektu _Usługi elektroniczne służące zarządzaniu na poziomie wojewódzkim skierowane do podmiotów leczniczych podległych Sejmikowi Województwa Wielkopolskiego_; 2) Dostawa licencji na oprogramowanie wskazane w pkt. 1). Części zamówienia: 1. dla podmiotów leczniczych wymienionych w Załączniku nr 4A do SIWZ, posiadających system informatyczny firmy Asseco Poland S.A., 2. dla podmiotów leczniczych wymienionych w Załączniku nr 4B do SIWZ, posiadających system informatyczny firmy Kamsoft S.A., 3. dla podmiotów leczniczych wymienionych w Załączniku nr 4C do SIWZ, posiadających system informatyczny firmy Bezpieczeństwo.EU

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Ulica al. Niepodległości 34
Nr domu 34
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-714
Województwo wielkopolskie
Tel 61 626 70 80
Fax 61 626 70 81
Internet www.umww.pl
Regon 63126850100000
E-mail kancelaria@umww.pl; marcin.kozubowicz@umww.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 3 do SIWZ zawierający m.in. oświadczenie Wykonawcy, o posiadaniu autoryzacji producenta oprogramowania aplikacyjnego do wykonywania prac administracyjno-programistycznych w produkcyjnej bazie danych wykorzystywanej przez to oprogramowanie; W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w pkt 9 Formularza ofertowego, zakresu zamówienia, którego realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiej informacji, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy; 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą stron Umowy na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy na podstawie artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie aneksu w następujących przypadkach: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia takie jak siła wyższa, rozumiana jako wystąpienie okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Strony, których wystąpienie wpływa na realizację przedmiotu Umowy i nieokreślonych w treści Umowie. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej; 3) wystąpią inne przyczyny obiektywnie niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie robót w sposób przewidziany w SIWZ (zmiana technologii, zmiana norm, itp.); 4) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, bez zmiany wartości brutto Umowy; 5) nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia elementów zamówienia innymi pod warunkiem, że posiadają one cechy, parametry i właściwości nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w SIWZ, bez zmiany wartości brutto Umowy; 6) po podpisaniu Umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta - w takim przypadku Zamawiający przewiduje zmianę Umowy poprzez wydłużenie okresu gwarancji bez zmiany wartości brutto Umowy; 7) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.umww.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, Sekretariat Departamentu Zdrowia, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań
Data składania wniosków 27/08/2015
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, Sekretariat Departamentu Zdrowia - pok. 1134, al. Niepodległości 34, 61-713 Poznań
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013 - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)