Usługa zaprojektowania, budowy, szkolenia oraz wsparcia technicznego i serwisu gwarancyjnego systemu informatycznego NKL online

Data publikacji 2015-08-18
Data zakończenia 2015-08-27 10:00:00
Instytucja Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi analizy systemu i programowania,
  • Usługi modelowania projektu,
  • Usługi programowania,
  • Usługi prototypowania,
  • Testowanie oprogramowania,
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 211912 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722400009, 722420003, 722430000, 722440007, 722600005, 722630006, 722650000, 722540000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: zaprojektowania, budowy, szkolenia oraz wsparcia technicznego i serwisu gwarancyjnego systemu informatycznego NKL online. Celem zamówienia jest wdrożenie systemu NKL online, zgodnego z oczekiwaniami Zamawiającego określonymi w dokumentacji przetargowej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Ulica Pańska 81/83
Nr domu 81
Nr miesz 83
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-834
Województwo mazowieckie
Tel (022) 432 80 80
Fax (022) 432 86 20
Internet www.parp.gov.pl
Regon 01718109500000
E-mail biuro@parp.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Agencja Rządowa działajaca na podstawie ustawy.
Rodzaj zam inny Agencja Rządowa działajaca na podstawie ustawy.
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2015
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 (słownie: pięć tysięcy) złotych przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Wiedza 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej trzy usługi, zrealizowane w ramach odrębnych umów, których przedmiotem była dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi elektronicznych usług, przy czym każda z powyższych usług miała wartość minimum 100 000* zł brutto. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule: spełnia, nie spełnia. *(w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi)
Zdolne 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: a) Koordynatorem projektu - osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania/nadzorowania projektami informatycznymi tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała/nadzorowała co najmniej trzema odrębnymi projektami budowy i wdrożenia systemów informatycznych o wartości minimum 100 000* zł brutto każdy. b) Zespołem programistów - przynajmniej dwoma osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w programowaniu systemów informatycznych w obiektowym języku programowania, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert każda z ww. osób wykonywała prace programistyczne w przynajmniej trzech projektach budowy systemów informatycznych o wartości 100 000* zł brutto każdy. c) Zespołem testerów - przynajmniej trzema osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w testowaniu systemów informatycznych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert każda z ww. osób przeprowadzała testy wewnętrzne systemu służącego do obsługi usług elektronicznych w przynajmniej jednym projekcie budowy systemu informatycznego o wartości 100 000* zł brutto każdy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule: spełnia, nie spełnia. *(w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w szczególności stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804.), ustawy Pzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, poz. 1807, z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r.poz. 1182 z późn. zm.) Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów Umowy, do których się odnosi, nie może prowadzić do wydłużenia terminu obowiązywania Umowy; Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów Umowy, do których się odnosi, nie może prowadzić do wydłużenia terminu obowiązywania Umowy; 2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa wytycznych lub zaleceń Komisji Europejskiej, Ministra właściwego ds. infrastruktury i rozwoju regionalnego, Ministra właściwego ds. pracy, Ministra właściwego ds. gospodarki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, przy czym zmiana ta może dotyczyć wyłącznie tych jej zapisów, na które bezpośredni wpływ ma zmiana ww. przepisów_wytycznych_zaleceń; 3) nastąpi zmiana w projekcie Kapitał ludzki jako element wartości przedsiębiorstwa, o ile zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na realizację Umowy, przy czym zmiana ta może dotyczyć wyłącznie tych zapisów Umowy, na który wpływ miały zmiany, o których mowa powyżej. W przypadku, gdy zmiana, o której mowa powyżej, dotyczy terminu realizacji projektu, może nastąpić zmiana terminu realizacji Umowy, ale nie dłużej niż do 31 grudnia 2015; 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie programu, w ramach którego realizowana jest Umowa, zmian wytycznych dotyczących programu lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I lub II stopnia, o ile zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na realizację Umowy, przy czym zmiana ta może dotyczyć wyłącznie tych zapisów Umowy, na który wpływ miały zmiany, o których mowa powyżej. W przypadku, gdy zmiana, o której mowa powyżej, dotyczy terminu realizacji projektu, może nastąpić zmiana terminu realizacji Umowy, ale nie dłużej niż do 31 grudnia 2015 roku; 5) nastąpi konieczność wydłużenia okresu realizacji Umowy, określonego w § 2 ust. 1 wzoru umowy, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym czasie lub pierwotnie określonych terminach prac, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu Umowy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Instytucję Pośredniczącą wydłużenia czasu trwania projektu Kapitał ludzki jako element wartości przedsiębiorstwa; 6) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 7) wystąpi siła wyższa, rozumiana jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć, i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych - w zakresie dostosowania Umowy do zmian nią spowodowanych; 8) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowane zmianą norm technicznych lub technologii, przy czym zmiany technologiczne mogą być powodowane następującymi przyczynami: a) niedostępność na rynku elementów/rozwiązań niezbędnych do wykonania Umowy (licencje, urządzenia itd.) spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych elementów_rozwiązań po zawarciu Umowy lub b) pojawienie się na rynku elementów_rozwiązań nowszej generacji w stosunku do istniejących w dniu zawarcia Umowy, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy lub c) pojawienie się nowszej - w stosunku do stosowanych w dniu zawarcia Umowy - technologii wykonania prac, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji projektu lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy lub d) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych _technologicznych, niż wskazane w specyfikacji technicznej i ofercie Wykonawcy, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.parp.gov.pl
Adres uzyskania siwz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
Data składania wniosków 27/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa Kancelaria (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pt. Kapitał ludzki jako element wartości przedsiębiorstwa (Poddziałanie 2.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy unieważnienie Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2.10. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenie, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu winno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 3.Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 4. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)