Usługa realizacji zadań na rzecz Zamawiającego przez ekspertów pod bezpośrednim nadzorem Zamawiającego w celu wsparcia Zamawiającego w wytworzeniu Rejestru dawców komórek rozrodczych i zarodków oraz Rejestru ośrodków medycznie wspomaganej prokreacji i banków komórek rozrodczych i zarodków, o których mowa w ustawie z dnia 25 czerwca 2015 r. o leczeniu niepłodności (Dz.U. 2015 poz. 1087). Nr referencyjny postępowania WZP.221.70.2015

Data publikacji 2015-08-19
Data zakończenia 2015-08-27 10:00:00
Instytucja Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123405 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:Usługa realizacji zadań na rzecz Zamawiającego przez ekspertów pod bezpośrednim nadzorem Zamawiającego w celu wsparcia Zamawiającego w wytworzeniu Rejestru dawców komórek rozrodczych i zarodków oraz Rejestru ośrodków medycznie wspomaganej prokreacji i banków komórek rozrodczych i zarodków, o których mowa w ustawie z dnia 25 czerwca 2015 r. o leczeniu niepłodności (Dz.U. 2015 poz. 1087). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Ulica ul. St. Dubois 5A
Nr domu 5A
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-184
Województwo mazowieckie
Tel 022 5970927
Fax 022 5970937
Internet www.csioz.gov.pl
Regon 00137770600000
E-mail biuro@csioz.gov.pl; t.banas@csioz.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wartości 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.
Czas D
Data zakończenia 15/12/2015
Wadium I.WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 4 100,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące sto złotych 00/100). II.FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy tj. 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). III.TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VI, podrozdział I SIWZ. 2)W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000. W takiej sytuacji Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). 3)Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4)W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji poręczenia. Oryginał gwarancji poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oryginały przedmiotowych dokumentów zostaną zwrócone Wykonawcom w terminach wynikających z Ustawy. Jeśli gwarancja/poręczenie zostaną przedłożone w języku innym, niż polski Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski. 5)Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: WADIUM -WZP.221.70.2015 6)Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których Ustawa przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego, w której upływa termin składania ofert. 7)Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także niewniesienie wadium na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2. Ustawy. IV.ZWROT WADIUM 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. V.UTRATA WADIUM Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4 a i ust. 5 Ustawy, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Wiedza Wykonawca składając ofertę winien wykazać w wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każde obejmujące swoim zakresem budowę i wdrożenie systemu informatycznego obsługującego rejestr lub rejestry funkcjonujące w ochronie zdrowia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie;
Potencjał Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolne Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającymi warunkom określonym poniżej: Specjalista ds. inżynierii oprogramowania (co najmniej 2 osoby) - 1. Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie modelowania i inżynierii procesów biznesowych oraz specyfikacji wymagań dla systemów informatycznych z wykorzystaniem UML; 2. Posiada biegłą znajomość narzędzia Enterprise Architect; 3. Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania wymaganiami i ich zmianami i kontroli spełniania wymagań, doświadczenie w zakresie zarządzania zależnościami pomiędzy wymaganiami i zmianami wymagań w projektach IT; 4. Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie: zbierania, specyfikacji i dokumentowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, identyfikowania założeń i ograniczeń systemowych; 5. Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i modelowania systemów, w tym: opracowywanie diagramów klas, przypadków użycia. 6. Posiada znajomość budowy architektury korporacyjnej zgodnie z TOGAF9 oraz z wykorzystaniem notacji ArchiMate. 7. Posiada wyższe wykształcenie informatyczne; Programista sharepoint (co najmniej 3 osoby) - 1.Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania oraz implementacji aplikacji na platformie sharepoint z wykorzystaniem narzędzi Visual Studio, SharePoint Designer, Infopath; 2.Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w posługiwaniu się notacją UML, modelowaniu procesów biznesowych oraz umiejętności analizy relacji danych (m.in. znajomość ERD - Entity Relationship Diagrams); 3. Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w posługiwaniu się API SharePoint 2010/2013; 4. Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu WebPartów wraz z obsługą AJAXa; 5. Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu aplikacji z wykorzystaniem Client Object Model SharePoint; 6. Posiada biegłą znajomość: Microsoft SharePoint 2010 oraz 2013, NET 3.0 , ASP.NET , C#, HTML, XML, XSLT, JavaScript, DHTML, AJAX, SQL, Visual Studio 2012, Sharepoint Designer, Infopath, Silverlight. 7. Posiada wyższe wykształcenie informatyczne. Jedna osoba może zostać wykazana przez Wykonawcę tylko w jednej roli.
Sytuacja Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: a) przypadku Wykonawcy reprezentowanego przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa. b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dokument pełnomocnictwa dla podmiotu reprezentującego Wykonawców upoważniający do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w literze b) zostanie wybrana, Zamawiający żąda dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Niezależnie od dokumentu, o którym mowa w Rozdziale IV podrozdział II pkt 1 ppkt 1 lit. b) SIWZ, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale IV podrozdziale II, pkt. 1 ppkt 1) lit. a) - c) SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie, b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, składa w imieniu Wykonawców ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania ich w danym postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. c) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale IV podrozdziale II, pkt. 1 ppkt 2) lit. b) SIWZ składają Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazał spełnienie danego warunku łącznie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień Umowy w następującym zakresie : 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 3) w przypadku uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania; 4) w przypadku zabezpieczenia przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych w planie finansowym i pod warunkiem niewykorzystania w okresie trwania Umowy wszystkich roboczogodzin istnieje możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy; 5) w przypadku przerwy w realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania, możliwa jest zmiana w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy; 6) w wyniku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, mających wpływ na termin wykonania Zleceń przez Wykonawcę w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy; 7) w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany sposobu organizacji prac rozumianej, jako procedura odbioru i zlecania prac; 8) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jego treścią i celem. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Gotowość do realizacji zleceń w soboty
Kryt 2p 20
Kryt 3 Gotowość do realizacji zleceń przez poszczególne osoby w dni robocze w wymiarze większym niż 8 godzin
Kryt 3p 20
Adres strony internetowej siwz www.csioz.gov.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa pokój 121.
Data składania wniosków 27/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa pokój 127, piętro 1.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe PODWYKONAWCY Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, a w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, na zasoby podwykonawców, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, podania dodatkowo nazw (firm) tych podwykonawców. II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Realizacja zamówienia nastąpi po zawarciu umowy. Przedmiot zamówienia musi być uruchomiony produkcyjnie w dniu 1 listopada 2015 roku. Umowa wchodzi w życie z dniem jej podpisania przez ostatnią ze Stron i obowiązuje do dnia 2015-12-15 lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 Umowy, w zależności od tego, która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)