Dostawa systemu pracy grupowej.

Data publikacji 2015-08-19
Data zakończenia 2015-09-07 10:45:00
Instytucja Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania komunikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 213524 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 485100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę serwera sieciowego o cechach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (SOPZ) oraz oprogramowania systemu pracy grupowej. Oferowany zestaw oprogramowania powinien składać się z minimum następujących komponentów:
a. serwerowego systemu operacyjnego wraz z usługą katalogową,
b. serwera systemu poczty elektronicznej wraz z natywnym klientem pocztowym,
c. zintegrowanego systemu pracy grupowej dla udostępniania i przetwarzania informacji oraz dokumentów,
d. system współdzielenia plików pomiędzy komputerami i użytkownikami oraz plików sieciowych.
Zamawiający wymaga ponadto:
1) instalacji i konfiguracji całości dostarczonego oprogramowania opisanego w ppkt. II - V punktu 3.2 Załącznika nr 1 do SIWZ (SOPZ). Usługi instalacji muszą obejmować usługę wdrożenia i uruchomienia systemu serwerowego oraz wymaganych aplikacji opisanych w powyższej specyfikacji. Zamawiający może również wymagać instalacji oprogramowania klienckiego na min. 300 stacjach użytkowników z nieujednoliconym w chwili obecnym środowiskiem systemowym (różne wersje systemu Microsoft Windows).
2) Świadczenia usługi asysty technicznej polegającej na dostępie do aktualizacji, poprawek, nowych wersji produktów oraz pomoc techniczną w wymiarze min. 100 godzin rocznie. Usługa musi być świadczona przez Wykonawcę przez okres minimum 2,5 lat od podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
3) Zrealizowania szkoleń technicznych dla administratorów uruchomionych systemów i aplikacji. Szkolenie musi być przeprowadzone dla min. 2 administratorów w ilości m.in. 5 dni roboczych dla każdego dostarczonego oprogramowania (w sumie trzy razy 5 dni). Wykonawca przeprowadzi również szkolenie dla użytkowników dostarczonych aplikacji. Szkolenie dla użytkowników musi być zrealizowane w siedzibie zamawiającego i musi obejmować min 10 dni roboczych z możliwością przeprowadzenia ich dla wielu grup pracowników (do przeszkolenia ok. 300 pracowników)

Pełen opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 ,,SZCZEGÓŁOWA CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Szacowana wartość zamówienia: 500 000,00 PLN netto

Kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):

48510000-6 Pakiety oprogramowania komunikacyjnego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych
Ulica ul. Wólczyńska 133
Nr domu 133
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-919
Województwo mazowieckie
Tel 022 8353041 w. 407
Internet http://www.itme.edu.pl
Regon 00003902500000
E-mail jsrembowski@itme.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 98
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15.000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 73 1030 1032 0000 0000 0876 0304 z dopiskiem WADIUM W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM ZP/009/2015 NA DOSTAWĘ SYSTEMU PRACY GRUPOWEJ. b) poręczeniach bankowych c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych d) gwarancjach bankowych e) gwarancjach ubezpieczeniowych f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zostać złożone w kasie ITME w budynku nr 2 pokój 189 w dni robocze w godzinach 12:00 - 15:00 w zamkniętej kopercie opisanej jak oferta z dopiskiem WADIUM W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM ZP/009/2015 NA DOSTAWĘ SYSTEMU PRACY GRUPOWEJ. Wadium musi zachowywać ważność przez cały okres związania ofertą. Zawartość kopert zostanie sprawdzona w toku prac komisji przetargowej Zamawiającego związanych z analizą dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości określonej w formie lub formach, o których mowa w punkcie 2 zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 10.1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.2.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę.
Zaliczka Tak
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
Wiedza Zamawiający w zakresie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 podobnymi zamówieniami tj. zamówieniami polegającymi na wdrożeniu systemu pracy grupowej dla minimum 200 użytkowników, o wartości minimum 300 000 PLN netto każde.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
Zdolne Zamawiający w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wykazania, iż Wykonawca dysponuje 2 osobami posiadającymi certyfikat techniczny wystawiony przez producenta aplikacji w zakresie wdrażanego produktu oraz, że każda z tych osób w okresie ostatnich dwóch lat uczestniczyła w co najmniej dwóch wdrożeniach oprogramowania systemu pracy grupowej w charakterze analityka, projektanta lub programisty.
Sytuacja Zamawiający w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza istotne zmiany treści umowy (w tym zmianę terminu realizacji) w przypadku: 1. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron. 2. Zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy (siła wyższa) w terminie umownym. 3. Zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w trakcie trwania umowy. 4. Zmianę terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności natury technicznej uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnie przewidzianym terminie 5. Zmiany dostarczanego Oprogramowania stanowiących przedmiot zamówienia w wyniku zaistnienia na rynku podczas realizacji przedmiotowego zamówienia nowszej wersji zaoferowanego produktu jeśli zmiana ta nie spowoduje zwiększenia ceny oferty. W takim przypadku możliwe będzie przedłużenie terminu realizacji zamówienia, jednak nie dłużej niż o tydzień. Zmiana umowy w każdym przypadku wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wskazane powyżej okoliczności nie stanowią bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania powyższych zmian w przypadku ich zaistnienia. Zamawiający dokonując oceny konieczności wprowadzenia zmian objętych ustępem 1 będzie miał na uwadze obiektywnie zaistniałe w toku realizacji zamówienia okoliczności w szczególności wspólne wszystkim potencjalnym wykonawcom, efektywność i terminowość wykonania zamówienia oraz zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, w szczególności wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz http://itme.bip.eur.pl/public/?id=135376
Adres uzyskania siwz SIWZ można uzyskać w pokoju nr 164 w budynku 2 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wólczyńskiej 133 w Warszawie.
Data składania wniosków 07/09/2015
Godzina składania wniosków 10:45
Miejsce Oferty należy składać w pokoju nr 162 w budynku 2 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wólczyńskiej 133 w Warszawie. Termin składania ofert upływa w dniu 07.09.2015 o godzinie 10:45
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zintegrowana infrastruktura teleinformatyczna wspomagająca działalność naukową Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet II Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.3 Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, nr POIG.02.03.01-14-019/13
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)