Uruchomienie zintegrowanego systemu monitoringu wraz z dostawą urządzeń i wykonaniem niezbędnych przyłączy teletechnicznych na terenie kampusu Politechniki Białostockiej

Data publikacji 2015-08-20
Data zakończenia 2015-08-31 11:45:00
Instytucja Politechnika Białostocka
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Kamery telewizyjne,
  • Monitory wideo,
  • System obrazowania i archiwizowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 214898 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322400007, 351200001, 515114001, 483290000, 323235008, 349710004, 453143004, 453122009, 453100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie zintegrowanego systemu monitoringu wraz z dostawą urządzeń i wykonaniem niezbędnych przyłączy teletechnicznych na terenie kampusu Politechniki Białostockiej, zgodnie ze Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Białostocka
Ulica ul. Wiejska 45A
Nr domu 45A
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-351
Województwo podlaskie
Tel (085) 7469750
Fax (085) 7469752
Internet www.pb.bialystok.pl
Regon 00000167200000
E-mail zampubl@pb.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 2
Wadium 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium: w wysokości 10.000,00 złotych. 1) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. O/BIAŁYSTOK NR 30 1240 1154 1111 0000 2148 7604 z dopiskiem: DO-120.362/134/15. 5) Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych Politechniki Białostockiej, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok, w terminie wyznaczonym na złożenie ofert. 7) W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ppkt 10 i 11 bez potwierdzenia tych okoliczności. 8) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, wadium musi obejmować okres związania ofertę. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania ofertę lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ oraz ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli było wymagane) c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11) Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ppkt 10 i 11 SIWZ. 13) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum 2 zamówienia polegające na instalacji i uruchomieniu systemów nadzoru wizyjnego o wartości min. 350.000 zł brutto każde
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami z następującymi uprawnieniami: co najmniej 1 osobą: a) posiadającą wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzoną przez Komendanta Wojewódzkiego/Stołecznego Policji właściwego dla miejsca zameldowania, nadzorującą pracę pracowników wykonujących prace instalatorskie i montażowe. b) do wykonania instalacji elektrycznych dysponuje 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie wyższym niż l kV, c) do nadzorowania wykonywanej instalacji elektrycznej dysponuje 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie wyższym niż l kV, d) do wykonania systemów zabezpieczeń technicznych dysponuje 1 osobą posiadającą autoryzację producenta oferowanych rozwiązań (autoryzacje wydane przez krajowych przedstawicieli producenta w związku z ustanowionymi przez niego zasadami dystrybucji rozwiązań technicznych); autoryzacja dotyczy oprogramowania zarządzającego CCTV (oprogramowania do obsługi systemu wizyjnego) i kamer jako istotnych elementów zaprojektowanego systemu CCTV, e) do wykonania monitoringu wizyjnego dysponuje 1 osobą posiadającą certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia z zakresu konfiguracji oprogramowania przeprowadzony przez producenta lub dystrybutora systemów monitoringu IP dla oferowanego systemu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Wykaz i wycenę oferowanych materiałów i urządzeń sporządzony wg dokumentacji technicznej zawierający opis techniczny oraz nazwę, symbol (typ) i producenta oferowanych produktów - zgodnie z tabelą dołączoną do Załącznika nr 10 do SIWZ. 2) Oświadczenie o zaoferowaniu materiałów i urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia fabrycznie nowych (nie używanych) o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwych, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym, posiadających odpowiednie dokumenty dopuszczenia do użytkowania maszyn i urządzeń technicznych oraz oznaczenia CE, zgodnie z obowiązującymi przepisami (na druku Formularza oferty); 3) Oświadczenie o przeszkoleniu pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania oprogramowania do obsługi systemu wizyjnego i pozostałych elementów systemu CCTV (na druku Formularza oferty).
Inne dokumenty 6.1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 11 SIWZ ppkt 10. 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj. warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy występujący wspólnie musza spełniać łącznie. 4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 5 ustawy Pzp. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 7. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt. 6. 1) Wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 1), 2) Oświadczenie o potwierdzeniu warunków gwarancji jak we wzorze umowy (na druku Formularza oferty), 3) Oświadczenie o powierzaniu bądź niepowierzaniu podwykonawcy wykonania części zamówienia (na Formularzu ofertowym); 4) Oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (na druku Formularza oferty). 5) Oświadczenie o zastosowaniu stawki podatku VAT 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 i Załącznikiem Nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług po uzyskaniu przez Zamawiającego stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący (na druku Formularza ofert). 6) Oświadczenie o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.) - odwrócone obciążenie VAT (na druku Formularza ofert).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.pb.edu.pl/
Adres uzyskania siwz Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok
Data składania wniosków 31/08/2015
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)