Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Białostocka
|
Ulica |
ul. Wiejska 45A
|
Nr domu |
45A
|
Miejscowość |
Białystok
|
Kod Pocztowy |
15-351
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
(085) 7469750
|
Fax |
(085) 7469752
|
Internet |
www.pb.bialystok.pl
|
Regon |
00000167200000
|
E-mail |
zampubl@pb.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
2
|
Wadium |
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium: w wysokości 10.000,00 złotych.
1) Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
3) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
PEKAO S.A. O/BIAŁYSTOK NR 30 1240 1154 1111 0000 2148 7604
z dopiskiem: DO-120.362/134/15.
5) Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
6) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć
w Dziale Zamówień Publicznych Politechniki Białostockiej, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok, w terminie wyznaczonym na złożenie ofert.
7) W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ppkt 10 i 11 bez potwierdzenia tych okoliczności.
8) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, wadium musi obejmować okres związania ofertę.
9) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania ofertę lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ oraz ofercie,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli było wymagane)
c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
11) Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń,
o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
z zastrzeżeniem ppkt 10 i 11 SIWZ.
13) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie
po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum 2 zamówienia polegające na instalacji i uruchomieniu systemów nadzoru wizyjnego o wartości min. 350.000 zł brutto każde
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami z następującymi uprawnieniami:
co najmniej 1 osobą:
a) posiadającą wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzoną przez Komendanta Wojewódzkiego/Stołecznego Policji właściwego dla miejsca zameldowania, nadzorującą pracę pracowników wykonujących prace instalatorskie i montażowe.
b) do wykonania instalacji elektrycznych dysponuje 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie wyższym niż l kV,
c) do nadzorowania wykonywanej instalacji elektrycznej dysponuje 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie wyższym niż l kV,
d) do wykonania systemów zabezpieczeń technicznych dysponuje 1 osobą posiadającą autoryzację producenta oferowanych rozwiązań (autoryzacje wydane przez krajowych przedstawicieli producenta w związku z ustanowionymi przez niego zasadami dystrybucji rozwiązań technicznych); autoryzacja dotyczy oprogramowania zarządzającego CCTV (oprogramowania do obsługi systemu wizyjnego) i kamer jako istotnych elementów zaprojektowanego systemu CCTV,
e) do wykonania monitoringu wizyjnego dysponuje 1 osobą posiadającą certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia z zakresu konfiguracji oprogramowania przeprowadzony przez producenta lub dystrybutora systemów monitoringu IP dla oferowanego systemu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1) Wykaz i wycenę oferowanych materiałów i urządzeń sporządzony wg dokumentacji technicznej zawierający opis techniczny oraz nazwę, symbol (typ) i producenta oferowanych produktów - zgodnie z tabelą dołączoną do Załącznika nr 10 do SIWZ.
2) Oświadczenie o zaoferowaniu materiałów i urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia fabrycznie nowych (nie używanych) o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwych, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym, posiadających odpowiednie dokumenty dopuszczenia do użytkowania maszyn i urządzeń technicznych oraz oznaczenia CE, zgodnie z obowiązującymi przepisami (na druku Formularza oferty);
3) Oświadczenie o przeszkoleniu pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania oprogramowania do obsługi systemu wizyjnego i pozostałych elementów systemu CCTV (na druku Formularza oferty).
|
Inne dokumenty |
6.1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców
W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania:
1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano
w SIWZ w pkt 11 SIWZ ppkt 10.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj. warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy występujący wspólnie musza spełniać łącznie.
4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 5 ustawy Pzp.
5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
7. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt. 6.
1) Wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 1),
2) Oświadczenie o potwierdzeniu warunków gwarancji jak we wzorze umowy (na druku Formularza oferty),
3) Oświadczenie o powierzaniu bądź niepowierzaniu podwykonawcy wykonania części zamówienia (na Formularzu ofertowym);
4) Oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (na druku Formularza oferty).
5) Oświadczenie o zastosowaniu stawki podatku VAT 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 i Załącznikiem
Nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług po uzyskaniu przez Zamawiającego stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący (na druku Formularza ofert).
6) Oświadczenie o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.) - odwrócone obciążenie VAT (na druku Formularza ofert).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.pb.edu.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4,
15-333 Białystok
|
Data składania wniosków |
31/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:45
|
Miejsce |
Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4,
15-333 Białystok
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|