Doposażenie trzech oddziałów przedszkolnych w szkołach prowadzonych przez Gminę Grabica.

Data publikacji 2015-08-20
Data zakończenia 2015-09-02 10:00:00
Instytucja Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Grabicy
Miejscowość Grabica
Województwo łódzkie
Branża
  • Instrukcje,
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Siedziska,
  • Części mebli,
  • Meble szkolne,
  • Meble przedszkolne,
  • Elektryczne artykuły i akcesoria,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Telewizje,
  • Farby do celów artystycznych,
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne,
  • Rysiki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 214956 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 375200009, 378000006, 448120000, 378221007, 301213006, 302131006, 320000003, 323200002, 323246006, 386500006, 224700005, 351113204, 391600001, 391610008, 441153105, 316800006, 351100008, 391110003, 391570007, 427162000, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz mebli i wyposażenia do sal, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Doposażenie trzech oddziałów przedszkolnych w szkołach prowadzonych przez Gminę Grabica współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. J. Porazińskiej w Boryszowie, Szkole Podstawowej im. A Mickiewicza w Brzozie, Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Woli Kamockiej w Gminie Grabica.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów plastycznych, pomocy dydaktycznych i zabawek dla dzieci w wymienionych oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu komputerowego i multimedialnego.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i montażem mebli i elementów wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 4.3. do ofertyPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i montażem elementów wyposażenia toalet kuchni oraz wyposażenia do utrzymania czystości.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Grabicy
Ulica Grabica 66
Miejscowość Grabica
Kod Pocztowy 97-300
Województwo łódzkie
Tel 044 6161160
Fax 044 6161188
Regon 59041371300000
E-mail gzeasgrabica@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 09/10/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełnienia tego warunku
Wiedza Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełnienia tego warunku
Potencjał Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełnienia tego warunku
Zdolne Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełnienia tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełnienia tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I (artykuły plastyczne, zabawki i pomoce dydaktyczne) wraz ze specyfikacją cenową artykułów - wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 4.1. do oferty; 2) opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II (sprzęt komputerowy, multimedialny, audiowizualny i elektryczny) wraz ze specyfikacją cenową artykułów - wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 4.2. do oferty; 3) opis przedmiotu zamówienia dotyczący części III (meble, wyposażenie wypoczynkowe i zapewniające bezpieczne warunki) wraz ze specyfikacją cenową artykułów - wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 4.3. do oferty. 4) opis przedmiotu zamówienia dotyczący części IV (wyposażenie toalet i kuchni) wraz ze specyfikacją cenową artykułów - wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 4.4. do oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć : 1) terminów harmonogramu dostaw; 2) terminu realizacji zamówienia; 3) wynagrodzenia; 4) warunków płatności; 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; 3) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 3. Oprócz przypadków określonych w ust. 2 zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w innych nieprzewidzianych przypadkach, których nie można było przewidzieć. 4. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 5. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.gminagrabica.pl
Adres uzyskania siwz Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Grabicy, Grabica 66, 97-306 Grabica siedziba Urzędu Gminy w Grabicy pokój nr 3.
Data składania wniosków 02/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Grabicy - kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Doposażenie trzech oddziałów przedszkolnych w szkołach prowadzonych przez Gminę Grabica jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)