Rozbudowa kompleksu szkolnego w Czernicach Borowych o budynek edukacji wczesnoszkolnej oraz zagospodarowanie terenu

Data publikacji 2015-08-20
Data zakończenia 2015-09-07 10:00:00
Instytucja Gmina Czernice Borowe
Miejscowość Czernice Borowe
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 215198 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 453112002, 453324007, 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się budowa budynku edukacji wczesnoszkolnej na istniejących fundamentach. Dane użytkowe budynku: powierzchnia zabudowy 632,76 m 2 , powierzchnia użytkowa 556,22 m 2 , kubatura 2393,80 m 2 . Zaprojektowano wyposażenie budynku w instalację wodociągową i kanalizacyjną, instalację centralnego ogrzewania, instalację wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz instalację elektryczną i odgromową.
Ponadto na przedmiot zamówienia składa się wyposażenie oddziałów przedszkolnych, gabinetów wychowawców oraz zmywalni i rozdzielni posiłków

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Czernice Borowe
Ulica ul. Dolna 2
Nr domu 2
Miejscowość Czernice Borowe
Kod Pocztowy 06-415
Województwo mazowieckie
Tel 0-23 674-62-15, 674-60-90
Fax 0-23 674-62-15
Internet www.czerniceborowe.pl
Regon 13037806000000
E-mail ggos61@interia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/10/2015
Wadium Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 30 000,00 zł. Wadium można wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Nr 07 8924 0007 0000 4011 2000 0001w Banku Spółdzielczym w Przasnyszu przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Uprawnienie Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wiedza Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane związane ze wznoszeniem lub remontem budynków, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł . Wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że wykonał przynajmniej jedną taką robotę budowlaną
Potencjał Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Zdolne Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uważa się posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Sytuacja Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. b) przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie, nie prowadzącym jednak do zwiększenia jego wielkości lub zakresu i pod warunkiem, że będą one korzystne dla zamawiającego, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności na które wykonawca nie miał wpływu np. ujawnienie błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej. c) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. d) terminu wykonania, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. e) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. f) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku siły wyższej. g) zmiany Kluczowego Personelu np. Kierownika Budowy w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, - nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, - z jakichkolwiek innych niezależnych przyczyn np. rezygnacji.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja jakości
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.czerniceborowe.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Czernicach Borowych ul. Dolna 2 06-415 Czernice Borowe
Data składania wniosków 07/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Czernicach Borowych pok. nr 7 ul. Dolna 2 06-415 Czernice Borowe
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe RPOWM/7.2/1/2009 Priorytet VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)