Dostawa kolektora danych i programu inwentaryzacja mobilna wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym

Data publikacji 2015-08-20
Data zakończenia 2015-08-28 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 215220 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 482193009, 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolektora danych - 1 szt., programu inwentaryzacja mobilna - 1 licencja oraz wdrożenie i wsparcie techniczne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Dobrzyńska 21/23
Nr domu 21/23
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-403
Województwo dolnośląskie
Tel 71 7747790
Fax 71 7747790
Internet www.dobrzynska.wroc.pl
Regon 93026615200000
E-mail przetargi@wzsoz.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbedzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według formuły spełnia/ nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbedzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według formuły spełnia/ nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbedzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według formuły spełnia/ nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbedzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według formuły spełnia/ nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbedzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według formuły spełnia/ nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: a. zmiany danych Wykonawcy: tj. w przypadku zmiany danych firmy Wykonawcy (np. adresu, nazwy, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby, b. ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen brutto towarów w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla przedmiotu umowy. Wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany zapisów umowy, bez zmiany wartości netto umowy, c. parametrów oferowanego sprzętu /oprogramowania: Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli przed terminem dostawy zostanie wycofany z rynku typ/model/wersja sprzętu/oprogramowania wymienionego w załączniku nr 2 do umowy - wówczas może nastąpić zamiana typu/modelu/wersji sprzętu/oprogramowania niedostępnego na rynku na równoważny, o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach, d. zastąpienia towaru określonego załączniku nr 2 do umowy towarem o wyższej jakości, e. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. f. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku nieobecności upoważnionych pracowników Zamawiającego, z zastrzeżeniem części IV zamówienia. 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianami ogólnej wartości umowy. 3. Wszystkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej (aneks), za zgodą stron, pod rygorem nieważności. 4. Jednocześnie strony oświadczają, że nie będą dokonywać innych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzać nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin gwarancji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://www.dobrzynska.wroc.pl/przetargi-i-konkursy/przetargi-2015/
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, pok. nr 432 Dział Logistyki (IV pietro).
Data składania wniosków 28/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, sekretariat pok. nr 419 (IV pietro).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)