Kompleksowa obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim

Data publikacji 2015-08-21
Data zakończenia 2015-08-31 09:45:00
Instytucja Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu
Miejscowość Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124591 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722223000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Kompleksowa obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga! Wykonawca dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
część I Obsługa informatyczna Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru przy
ul. Wardyńskiego 1
część II Obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim z wyłączeniem Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru przy ul. Iłżeckiej 37
Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania zamówienia określają Umowy stanowiące załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu
Ulica ul. Iłżecka 37
Nr domu 37
Miejscowość Ostrowiec Świętokrzyski
Kod Pocztowy 27-400
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 2476965
Fax 041 2476610
Internet www.powiat.ostrowiecki.eu
Regon 29101853700000
E-mail starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza - Wykaz co najmniej 1 usługi o charakterze i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia (polegającej na kompleksowej obsłudze informatycznej w jednostce samorządowej) wykonanej lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w przeciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których zostały te usługi wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zdolne - Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada udokumentowane doświadczenie w obszarze związanym z geomatyką (geoinformatyką) - dla części I - Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada tytuł min. MCP (Microsoft Certified Professional) - dla części II
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty - Wykaz co najmniej 1 usługi o charakterze i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia (polegającej na kompleksowej obsłudze informatycznej w jednostce samorządowej) wykonanej lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w przeciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których zostały te usługi wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - dla obydwu części - Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada tytuł min. MCP (Microsoft Certified Professional) - dla części II - Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada udokumentowane doświadczenie w obszarze związanym z geomatyką (geoinformatyką) - dla części II - Oświadczenie, że w celu zapewnienia właściwego poziomu obsługi, Wykonawca zobowiązuje się do codziennej wizyty przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru przy ul. Wardyńskiego 1 - w godzinach pracy urzędu. - dla części I - Oświadczenie, że w celu zapewnienia właściwego poziomu obsługi, Wykonawca zobowiązuje się do codziennej wizyty przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Starostwa przy ul. Iłżeckiej 37 - w godzinach pracy urzędu. - dla części II Uwaga! Warunki powinny być spełnione osobno dla każdej części zadania lub łącznie w przypadku, gdy oferent składa ofertę na część I i II zadania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają istotne zmiany umowy w przypadku zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. d. zmiany treści umowy bez zachowania formy pisemnej są nieważne.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Czas reakcji
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.powiat.ostrowiecki.eu
Adres uzyskania siwz Wydział Rozwoju Powiatu - Referat Zamówień Publicznych i Przetargów, Starostwo Powiatowe w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Iłżecka 37, 27-400 Ostrowiec Św., pokój 214, II piętro budynku.
Data składania wniosków 31/08/2015
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Wydział Rozwoju Powiatu - Referat Zamówień Publicznych i Przetargów, Starostwo Powiatowe w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Iłżecka 37, 27-400 Ostrowiec Św., pokój 214, II piętro budynku.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)