USŁUGA KONSERWACJI I SERWISU ELEKTRONICZNYCH SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ W PKK ŻANDARMERII WOJSKOWEJ

Data publikacji 2015-08-21
Data zakończenia 2015-08-31 09:00:00
Instytucja Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124767 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317110003, 453120007, 507110002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i serwisu (w tym pogotowie techniczne 24h) elektronicznych systemów zabezpieczeń w Polowej Kancelarii Kryptograficznej Oddziału Specjalnego Żandarmerii Wojskowej w Warszawie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
Ulica ul. Jana Ostroroga 35
Nr domu 35
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-163
Województwo mazowieckie
Tel 261 853 247
Fax 261 853 070
Internet www.ozzw.wp.mil.pl
Regon 14238025400000
E-mail szp_ozzw@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA
Rodzaj zam inny JEDNOSTKA WOJSKOWA
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 120,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia i 00/100) na całość zamówienia. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014 poz. 1804 z póź.zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa, nr rachunku 98 1010 1010 0135 5013 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: Wadium RZP/34/PN/S/2015. O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego i uznanych na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniądza, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 5.2. innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w Oddziale Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej, Pion Głównego Księgowego, ul. Ostroroga 35, budynek nr 1, Sekcja Rozliczeń OZŻW, przed terminem składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wprowadzenie do gwarancji/poręczenia zapisów warunkujących w jakikolwiek sposób dokonanie przez Gwaranta czynności, skutkować będzie brakiem uznania gwarancji/poręczenia za prawidłowe, chyba że wynikają one z przepisów prawa. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia a poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca posiada: 1.1.1. koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego lub tożsamą; 1.1.2. świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie doświadczenia w realizacji minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Wartość każdej (pojedynczej) usługi winna być nie mniejsza niż 3 000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w oparciu o analizę informacji ujętych w wykazie wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane dokumenty, tj: 2.3.1.1.certyfikat, świadectwo, minimum zaświadczenie autoryzacyjne uprawniające do obsługi systemu sterującego przez centralę Satel Integra 32, posiadającego klasę S dla osób/podmiotu wykonujących zamówienie (minimum jedna osoba); 2.3.1.2.świadectwo kwalifikacyjne grupy E do 1 kV (minimum jedna osoba); 2.3.1.3.zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymacja kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego (wszystkie osoby); 2.3.1.4.certyfikat, świadectwo, minimum zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych (wszystkie osoby); 2.3.1.5.poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE (wszystkie osoby); 2.3.1.6.certyfikat, świadectwo, zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 - dla osób wykonujących prace w strefach ochronnych (wszystkie osoby); 2.3.1.7.informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w ustawie z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2013 r., poz. 907 (dotyczy wszystkich osób fizycznych będących Wykonawcą oraz osób, przeznaczonych do realizacji zadania
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w oparciu o analizę przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, z treści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnianie tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać przedmiotowego poświadczenia, wymaganym dowodem jest oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w wykazie informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. UWAGA. Za usługi tego samego rodzaju Zamawiający uzna usługi o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia lub inne oznaczone wymienionymi w ogłoszeniu i SIWZ kodami CPV
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające oświadczenie o zgodności oferowanej usługi z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1. terminu zawarcia umowy; 2. zmiany miejsca świadczenia; 3. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 4. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Czas usprawnienia systemu
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.ozzw.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej 01-163 Warszawa, ul. Ostroroga 35.
Data składania wniosków 31/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Kancelaria jawna Zamawiającego - bud. nr 10, pok. nr 144, w godzinach 08:00 - 10:00 i 12:00 - 15:00 lub przesłać na adres Zamawiającego.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.08.2015 roku, o godz. 11:00, w siedzibie Zamawiającego, bud. nr 10, pok. 146. 5. Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany dostarczyć uchwałę zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpis umowy spółki, zezwalający na zaciąganie takich zobowiązań
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)