Przetarg nieograniczony na wyposażenie wybranych pracowni zawodowych w Płońsku, Ciechanowie i Otwocku

Data publikacji 2015-08-21
Data zakończenia 2015-08-31 09:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Mazowsza S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
  • Artykuły elektroniczne,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do sterowników systemowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124805 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317115307, 421321004, 384251001, 397153000, 391413005, 392141000, 480000008, 351251007, 426510004, 421230007, 343221001, 397172003, 385520009, 385700001, 343100003, 343000000, 489600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania, a także przeprowadzenie szkoleń (o ile opis szczegółowy tak stanowi) do:
- Zespołu Szkół nr 2 Płońsku, 09-100 Płońsk, ul. Sienkiewicza 8 (Część A),
- Zespołu Szkół nr 3 im. Stanisława Staszica w Ciechanowie, ul. Okrzei 6, 06-400 Ciechanów (część B),
- Zespołu Szkół Nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Otwocku, 05-400 Otwock ul. Pułaskiego 7 (Część C).

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część A (załącznik 1a), Część B (załączniki 1b, 1c, 1d) i część C (załącznik 1e).
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 1a-1e do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Rozwoju Mazowsza S.A.
Ulica ul. Świętojerska 9
Nr domu 9
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-236
Województwo mazowieckie
Tel 22 566 47 76
Fax 22 843 83 31
Internet www.armsa.pl
Regon 14039183900000
E-mail m.kasperska@armsa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: spółka kapitałowa
Rodzaj zam inny spółka kapitałowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (pięć tysięcy złotych) - w przypadku składania oferty na część A, 8 000 (osiem tysięcy złotych) - w przypadku składania oferty na część B, lub 500 zł (pięćset złotych) - w przypadku składania oferty na część C. Z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium musi wynikać, której części zamówienia dotyczy. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część nie wniesienie wadium w kwocie stanowiącej sumę wadiów na poszczególne części spowoduje wykluczenie z postępowania z wszystkich części. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYkonawcy, którzy: - w zakresie części A: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie dostawy obejmujące swoim zakresem przedmioty stanowiące wyposażenie stanowiska mechatronicznego określone w załączniku 1a do SIWZ (wszystkie bądź niektóre z nich) o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (sto tysięcy złotych) brutto, - w zakresie części B: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej: * jedną dostawę obejmującą swoim zakresem przedmioty stanowiące wyposażenie pracowni pneumatyki określone w załączniku 1b do SIWZ (wszystkie bądź niektóre z nich) o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda oraz * jedną dostawę obejmującą swoim zakresem przedmioty stanowiące wyposażenie pracowni mechatroniki samochodowej określone w załączniku 1c do SIWZ (wszystkie bądź niektóre z nich) o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (sto tysięcy złotych) brutto każda oraz * jedną dostawę obejmującą swoim zakresem sterownik PLC z panelem operatorskim o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) brutto każda, - w zakresie części C: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie dostawy obejmujące swoim zakresem przedmioty stanowiące wyposażenie pracowni elektrycznej określone w załączniku 1e do SIWZ (wszystkie bądź niektóre z nich) o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych) brutto. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonane zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, niezależnie od postanowień w załączniku nr 7 do SIWZ, w następujących przypadkach: a) Istotnej zmiany zasad realizacji Projektu, przy czym za istotną zmianę Zamawiający będzie uznawał taką, która wpływa na zakres świadczeń stron, w szczególności zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia Zamawiającego, zwiększenie/zmniejszenie zakresu rzeczowego Projektu - dopuszcza się wówczas wcześniejsze rozwiązanie umowy przez Zamawiającego z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia bądź też jej zmianę adekwatną do zmian w umowie. b) Wydłużenia okresu realizacji Projektu - wówczas umowa może ulec przedłużeniu o wydłużony okres realizacji Projektu chyba, że w całości została wykonana przez Wykonawcę. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wydłużeniu okresu realizacji Projektu, z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.armsa.pl
Adres uzyskania siwz Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa
Data składania wniosków 31/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest częścią projektu Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu, realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)