Dostawa oprogramowania i sprzętu techniki komputerowej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 7 części.

Data publikacji 2015-08-21
Data zakończenia 2015-09-02 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124837 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 302321108, 302300000, 302161100, 484600000, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa oprogramowania i sprzętu techniki komputerowej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 7 części, zgodnie z załącznikami nr 1-7 do SIWZ.

Zamawiający informuje, że po podpisaniu umowy w części 1 i 7 złoży wniosek do MNiSW o wydanie na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późn. zm.) zaświadczenia potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej na podstawie, którego Wykonawca będzie mógł złożyć do Urzędu Skarbowego wniosek o zastosowanie 0% stawki podatku VAT.
W części 1 - Zwolnienie z VAT dotyczy:
1. Zwolnienie z VAT:
- Drukarka atramentowa - KOD DA2
- Drukarka laserowa - KOD DLM1
- Jednostka centralna komputera - KOD B
- Jednostka centralna komputera KOD A
- Monitor LCD 22 wide - KOD M1,
- Monitor LCD 22 wide - KOD M2,
- Skaner - KOD S1


Wykonawca udzieli gwarancji w zakresie:
część 1: 24 miesiące na cały asortyment
część 2: gwarancja na zestaw: 24 miesiące
część 3: minimum 12 miesięcy
część 4: minimum 12 miesięcy na cały asortyment
część 5: minimum 24 miesiące
część 7: minimum 60 miesięcy

Opis

część 1 - dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załączniku nr 1 i 1 A do SIWZ,
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie:
a/ w części 1 w terminie do 30 dni licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego Wykonawcy oryginału zaświadczenia wydanego przez MNiSW potwierdzającego, że przedmiot zamówienia jest przeznaczony dla placówki oświatowej,część 2 - dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Katedry Biotechnologii, Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności, zgodnie z załączniku nr 2 i 2 A do SIWZ,część 3 - dostawa urządzenia drukującego do Działu Spraw Pracowniczych UP, zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3A do SIWZ,część 4 - dostawa niestandardowych urządzeń techniki komputerowej dla Biura Promocji Uczelni oraz Zakładu Hodowli Amatorskich i Zwierząt Dzikich, zgodnie z załączniku nr 4 i 4 A do SIWZ,część 5 - dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego dla Katedry Projektowania i Konserwacji Krajobrazu, zgodnie z załączniku nr 5 i 5A do SIWZ,część 6 - dostawa oprogramowania Statisica lub równoważnego dla Katedry Inżynierii i Maszyn Spożywczych, zgodnie z załączniku nr 6 do SIWZ,część 7 - dostawa serwerów dla Uczelnianego Centrum Informatyki, zgodnie z załączniku nr 7 i 7 A do SIWZ
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie:w części 7 w terminie do 30 dni licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego Wykonawcy oryginału zaświadczenia wydanego przez MNiSW potwierdzającego, że przedmiot zamówienia jest przeznaczony dla placówki oświatowej,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Ulica ul. Akademicka 13
Nr domu 13
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-950
Województwo lubelskie
Tel 081 4456603, 4456073
Fax 081 4456730
Internet www.up.lublin.pl/zamowienia
Regon 00000189600000
E-mail zamowienia@ar.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Wiedza w części 1 Wykonawca wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - jedną dostawę sprzętu komputerowego (tj. komputerów przenośnych, stacjonarnych, urządzeń drukujących) o wartości minimum 90 000,00 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto).
Potencjał Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające w zakresie części 1 1. Oświadczenie wykonawcy, że urządzenia typu: - Jednostka centralna komputera - KOD B - Jednostka centralna komputera KOD A - Monitor LCD 22 wide - KOD M1, M2 posiadają realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001. 2. Dokument autoryzacyjny producenta, 3. Oświadczenie w postaci wydruku wyników benchmarków programu PCMark Ventage oraz zawierające: wyniki punktowe, identyfikator testu, szczegółowe informacje o testowanym systemie komputerowym potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie określonym w załączniku 1 dla sprzętu typu: - Jednostka centralna komputera - KOD B - Jednostka centralna komputera KOD A - Notebook - model C ekran 15,6 - Notebook - model D ekran 17 - Notebook -model E ekran 15,6 Wypełnienie i podpisanie załączników dotyczących opisu technicznego przedmiotu zamówienia w zależności od części, w której Wykonawca składa ofertę, zgodnych z załącznikami nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 7 do SIWZ.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełnione i podpisane załączniki zawierające wykaz asortymentowy i ilościowy do wyceny przez Wykonawcę, w zależności od części, w której Wykonawca składa ofertę, zgodnych z załącznikami nr 1A i/lub 2A i/lub 3A i/lub 4A i/lub 5A i/lub 6 i/lub 7A do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w rozdziale 10 pkt 10.9 SIWZ. 4. Jeśli Wykonawca złoży ofertę równoważną o nie gorszych parametrach opisanych w SIWZ, na oferowany przedmiot zamówienia lub podzespołów innego rodzaju niż wymienione w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pełną specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia w celu umożliwienia Zamawiającemu oceny oferty równoważnej. Należy dołączyć dokładny opis parametrów technicznych stosowanych równoważników z załącznika wzorując się odpowiednio we własnym opisie na załączniku 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 do specyfikacji zawierającym wymagania techniczno - jakościowe przedmiotu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: 1/ w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT kwota brutto wynagrodzenia podlega automatycznej, odpowiedniej zmianie. Zmiana kwoty brutto, o której mowa nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, 2/ terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 11 umowy, mającej wpływ na niezachowanie terminu określonego w § 3 ust. 6 pkt umowy
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz http://szp.up.lublin.pl
Adres uzyskania siwz Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 55, 20-950 Lublin,
Data składania wniosków 02/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 55, 20-950 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)