Dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego. Część 1 i 2

Data publikacji 2015-08-21
Data zakończenia 2015-08-31 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Systemy operacyjne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 216642 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007, 302133008, 486200000, 302131006, 302360002, 302313000, 302313206, 317100006, 302321108, 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 pkt. 8 ustawy Pzp.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego realizowana w ramach dwóch Części.
2.1. Zakres zamówienia:
Część 1 obejmuje dostawę:
- 26 komputerów stacjonarnych z klawiaturą i myszą
- 26 monitorów
- 1 drukarki laserowej kolorowej
- 2 drukarek laserowych czarno-białych
- 5 projektorów multimedialnych
- 26 pakietów oprogramowania biurowego
- 10 hybrydowych ultrabooków
Część 2 obejmuje dostawę:
- 2 tablic kopiujących
- 2 tablic interaktywnych
2.2. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem zamówionego sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, ul. F. Joliot Curie 15, 50-383 Wrocław.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 6a i 6b do SIWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna odpowiednio Część 1 i Część 2.
2.4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa Wzór umowy dla Części 1 i 2 stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ

Opis

Część 1 obejmuje dostawę:
- 26 komputerów stacjonarnych z klawiaturą i myszą
- 26 monitorów
- 1 drukarki laserowej kolorowej
- 2 drukarek laserowych czarno-białych
- 5 projektorów multimedialnych
- 26 pakietów oprogramowania biurowego
- 10 hybrydowych ultrabookówCzęść 2 obejmuje dostawę:
- 2 tablic kopiujących
- 2 tablic interaktywnych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Wrocławski
Ulica pl. Uniwersytecki 1
Nr domu 1
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-137
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3752234
Fax 071 3752472
Internet www.uni.wroc.pl
Regon 00000130100000
E-mail bzp@uni.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: spełniają następujący warunek szczegółowy: Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: dla Części 1: co najmniej jedną należycie wykonaną dostawę sprzętu komputerowego lub sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości minimum 80 000 zł brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto). Jedna dostawa oznacza dostawę wykonaną na podstawie jednej umowy. Zamawiający zastrzega, że jest to główna dostawa jaką powinien wykazać Wykonawca. dla Części 2: co najmniej jedną należycie wykonaną dostawę sprzętu multimedialnego o wartości minimum 10 000 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych brutto). Jedna dostawa oznacza dostawę wykonaną na podstawie jednej umowy. Zamawiający zastrzega, że jest to główna dostawa jaką powinien wykazać Wykonawca. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1 i 2 SIWZ
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Obowiązek wskazania dotyczy dostaw niezbędnych do wykazania spełnienia warunku określonego w rozdz. IV pkt 1 ppkt 2 SIWZ tj.: dla Części 1: co najmniej jedna należycie wykonana dostawa sprzętu komputerowego lub sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości minimum 80 000 zł brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto); dla Części 2: co najmniej jedna należycie wykonana dostawa sprzętu multimedialnego o wartości minimum 10 000 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych brutto)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Inne dokumenty: 1) Formularz Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 2) Kalkulacja cenowa (Załącznik nr 1a do SIWZ). 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 5) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty i oświadczenia wystawione na niego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w tym dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty i oświadczenia podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy spełnia je jeden podmiot składający wspólną ofertę lub podmioty spełniają je łącznie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w sytuacjach wyraźnie wskazanych we wzorze umowy § 14 pkt 2 zd. 2: Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy zamiennika w przypadku, gdy zamawiany sprzęt nie jest już dostępny na rynku. Zamiennik musi być w tej samej cenie i mieć, co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany. Zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, akceptowanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 0.90
Kryt 2 Okres gwarancji i rękojmi
Kryt 2p 0.10
Adres strony internetowej siwz www.uni.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55 p. I pok. 100 50-138 Wrocław
Data składania wniosków 31/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55 p. I pok. 100 50-138 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Akademia Rozwoju - kluczem wzmocnienia kadr polskiej gospodarki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV, Działanie 4.3 - Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020, realizowanego przez Uniwersytet Wrocławski. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp wykonawców, w stosunku do których zamawiający wykaże zaistnienie przesłanek wymienionych w niniejszym przepisie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)