Data publikacji |
2015-08-25 |
Data zakończenia |
2015-09-09 13:00:00 |
Instytucja |
Gmina Mała Wieś |
Miejscowość |
Mała Wieś |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
- Artykuły cateringowe,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
218524 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
450000007, 451000008, 451111009, 452613203, 452625226, 453200006, 453210003, 454100004, 454210005, 454421008, 454310007, 390000002, 392220000, 320000003, 744000004 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Starych Święcicach, e tym: Część 1 - Adaptacja budynku , Część 2 - Dostawa i montaż wyposażenia. W ramach części 1 istniejący budynek zlokalizowany na działce nr ewid. 32/1 w Starych Święcicach zostanie przystosowany do potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy. Zakres prac do wykonania obejmuje m.in.: 1. Rozbiórkę, demontaż i uzupełnienie ścian, 2. Wykonanie posadzek i podłóg, 3. Wykonanie schodów wewnętrznych wraz z konstrukcją stropów, wieńców i słupa, 4. Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, 5. Docieplenie stropu, ścian zewnętrznych i fundamentów, 6. Malowanie ścian wewnętrznych, 7. Wykonanie schodów zewnętrznych i opaski wokół budynku z kostki brukowej, 8. Obróbki blacharskie, budowa i obróbki kominów, 9. Tynki wewnętrzne, 10. Przebudowa instalacji elektrycznej wraz z osprzętem elektrycznym i oświetleniowym, 11. Przebudowa instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej, 12. Przebudowa kotłowni, zakup i montaż pieca, 13. Biały montaż, 14. Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania. W ramach części 2 zostanie dostarczone i zamontowane wyposażenie wewnętrzne budynku niezbędne do funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy w Starych Święcicach tj. meble, sprzęt AGD, sprzęt RTV, sprzęt do ćwiczeń indywidualnych i sprzęt do rehabilitacji
OpisPrzystosowanie istniejącego budynku zlokalizowanego na działce nr ewid. 32/1 w Starych Święcicach do potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy w Starych Święcicach. Zakres prac do wykonania obejmuje m.in.: 1. Rozbiórkę, demontaż i uzupełnienie ścian, 2. Wykonanie posadzek i podłóg, 3. Wykonanie schodów wewnętrznych wraz z konstrukcją stropów, wieńców i słupa, 4. Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, 5. Docieplenie stropu, ścian zewnętrznych i fundamentów, 6. Malowanie ścian wewnętrznych, 7. Wykonanie schodów zewnętrznych i opaski wokół budynku z kostki brukowej, 8. Obróbki blacharskie, budowa i obróbki kominów, 9. Tynki wewnętrzne, 10. Przebudowa instalacji elektrycznej wraz z osprzętem elektrycznym i oświetleniowym, 11. Przebudowa instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej, 12. Przebudowa kotłowni, zakup i montaż pieca, 13. Biały montaż, 14. Przebudowa instalacji centralnego ogrzewaniaDostawa i montaż wyposażenia wewnętrznego budynku niezbędnego do funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy w Starych Święcicach tj. mebli, sprzętu AGD, sprzętu RTV, sprzętu do ćwiczeń indywidualnych i sprzętu do rehabilitacji |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Mała Wieś
|
Ulica |
ul. Kochanowskiego 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Mała Wieś
|
Kod Pocztowy |
09-460
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
24 269 79 76
|
Fax |
24 269 79 61
|
Internet |
www.malawies.pl
|
Regon |
61101575000000
|
E-mail |
ekolodziejska@malawies.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
20/11/2015
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1- 10.000,00 PLN (słownie dziesięć tysięcy złotych), Część 2 - 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące zł) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 t.j.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na Nr rachunku Bank Spółdzielczy w Małej Wsi: 66 9006 0007 0000 0215 2000 0020 (ksero przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty kserokopię dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli z treści gwarancji (poręczenia) wynika, że gwarancja wygasa z chwilą jej zwrotu przed upływem terminu jej ważności, wymagane jest załączenie oryginału gwarancji. 7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Część 1 i Część 2: spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Pzp - według załącznika nr 2 do SIWZ; złożenie oświadczenia jest jednoznaczne ze spełnieniem tego warunku.
|
Wiedza |
Część 1: za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Pzp - według załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentu o którym mowa w Rozdział VI ust. 1 pkt. b SIWZ, przy czym warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie, przedmiocie i wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia.
Część 2: za spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Pzp - według załącznika nr 2 do SIWZ oraz dokumentu o którym mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt. b SIWZ, przy czym warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonała przynajmniej dwie dostawy w zakresie, przedmiocie i wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia.
|
Potencjał |
Spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy - Pzp - według załącznika nr 2 do SIWZ; złożenie oświadczenia jest jednoznaczne ze spełnieniem tego warunku.
|
Zdolne |
Część 1: spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - według Załącznika nr 2 do SIWZ oraz dokumentu o którym mowa w Rozdział VI ust. 1 pkt. c SIWZ, przy czym warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej bez ograniczeń, b) jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku. Jednocześnie w/w osoba powinna posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Część 2: spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - według Załącznika nr 2 do SIWZ, złożenie oświadczenia jest jednoznaczne ze spełnianiem tego warunku.
|
Sytuacja |
Część 1 i Część 2: spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - Pzp - według załącznika nr 2 do SIWZ oraz dokumentów o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt. d i ust. 2 pkt. c SIWZ, przy czym Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz ofertowy załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np.: odpis KRS, umowa spółki, wypis z CEIDG itp.) potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 5 do SIWZ, 4. Potwierdzenie wniesienia wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu kopia dowodu wykonanej operacji. 5. Zobowiązanie podmiotu - Załącznik Nr 6 do SIWZ, 6. Tabela elementów scalonych - Załącznik Nr 9 do SIWZ. 7. Kosztorysy ofertowe - wycenione przedmiary.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b) terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, w tym działania siły wyższej, niekorzystne warunki pogodowe. c) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, d) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy (nie dotyczy oferty częściowej nr 2). Powyższe zmiany Zamawiający dokona na podstawie aneksu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
0.95
|
Kryt 2 |
Długość okresu gwarancji
|
Kryt 2p |
0.05
|
Adres strony internetowej siwz |
www.malawies.bip.org.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Mała Wieś ul. Kochanowskiego 1 09 - 460 Mała Wieś w godzinach pracy urzędu
|
Data składania wniosków |
09/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy Mała Wieś ul. Kochanowskiego 1 09-460 Mała Wieś pokój nr 9 (Sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
nie
|
Czy unieważnienie |
Nie
|