Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do sprzętu informatycznego dla JW 4938 Radom oraz jednostek będących na zaopatrzeniu

Data publikacji 2015-08-25
Data zakończenia 2015-09-07 09:30:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4938
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 219300 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251002, 301243007, 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, bębny) i akcesoriów do sprzętu informatycznego dla JW 4938 Radom oraz jednostek będących na zaopatrzeniu. Materiały eksploatacyjne w postaci tonerów winne być fabrycznie nowe, zalecane przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone lub równoważne, tj. posiadające pełną kompatybilność z urządzeniami, w których będą używane, przy czym powinny składać się w 100% z nowych części bez śladów używania i uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności: a)nr katalogowy produktu; b)nazwę i typ urządzenia, do którego są przeznaczone; c)symbol/ nazwę producenta; d)datę upływu ważności produktu; e)deklarację zgodności wystawioną przez Wykonawcę f)określenie wydajności tonerów i tuszy za pomocą pomiaru zgodnego z normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798 (dla materiałów równoważnych z wyłączeniem materiałów do kserokopiarek).

Opis

Materiały eksploatacyjne i akcesoria do drukarek dla JW 4938 - Radom (bębny, tonery,tusze). Szczegółową charakterystykę zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do SIWZ.Materiały eksploatacyjne i akcesoria do drukarek - WKU, 4 WOM, PŻW, 3 RPW - Radom (bębny, tonery,tusze). Szczegółową charakterystykę zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do SIWZ.Materiały eksploatacyjne i akcesoria do drukarek dla JW 3939 - Sochaczew (bębny, tonery,tusze). Szczegółową charakterystykę zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do SIWZ.Materiały eksploatacyjne i akcesoria do drukarek dla JW 3934 - Olszewnica (Borzęcin)(bębny, tonery,tusze). Szczegółową charakterystykę zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do SIWZ.Materiały eksploatacyjne i akcesoria do drukarek dla JW 1560 - Sochaczew (bębny, tonery,tusze). Szczegółową charakterystykę zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do SIWZ.Materiały eksploatacyjne i akcesoria do drukarek dla JW 3411 - Grójec (bębny, tonery,tusze). Szczegółową charakterystykę zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4938
Ulica ul. Sadków 9
Nr domu 9
Miejscowość Radom
Kod Pocztowy 26-603
Województwo mazowieckie
Tel 261 511 500
Fax 261 511 300
Internet www.42blsz.wp.mil.pl
Regon 14267631600000
E-mail zamowienia.42blotsz@sp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a)część I: 1 111,05 zł; b)część II: 509,76 zł; c)część III: 577,83 zł; d)część IV: 224,13 zł; e)część V: 233,13 zł; f)część VI: 391,89 zł;
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie). W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca będzie dysponował przez cały okres trwania umowy polisą ubezpieczeniową lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 100 000,00 zł wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1.Certyfikat ISO 9001:2000 dla procesu produkcji materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych. 2.Deklarację zgodności oferowanego materiału równoważnego wystawioną przez Wykonawcę. 3.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust l pkt 1-4 ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). 5.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6 do SIWZ). 6.Kserokopię wniesienia wadium - w przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo - w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, musi zostać złożone pełnomocnictwo w formie oryginału (wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze) lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1). 2. Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 2 niniejszego nagłówka w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1)uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2)z powodu okoliczności siły wyższej. 6. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w SIWZ. 7. Uzupełnianie, zmiany lub rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres udzielonej gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.42blsz.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Jednostka Wojskowa 4938 Radom 26-603, Sadków 9, budynek SZTABU, numer pokoju: 1.
Data składania wniosków 07/09/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Jednostka Wojskowa 4938 Radom 26-603, Sadków 9, budynek SZTABU, numer pokoju 242 Kancelaria Jawna.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)