Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
|
Ulica |
ul. Kilińskiego 16
|
Nr domu |
16
|
Miejscowość |
Białystok
|
Kod Pocztowy |
15-089
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
85 6767224
|
Fax |
85 6767220
|
Internet |
www.ksiaznicapodlska.pl
|
Regon |
00027671300000
|
E-mail |
ksiaznica@ksiaznicapodlaska.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: wojewodzka samorzadowa instytucja kultury
|
Rodzaj zam inny |
wojewodzka samorzadowa instytucja kultury
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).
Wadium może być wnoszone wg wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BANK POLSKI 33 1020 1332 0000 1202 0930 5295
Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni podać numer sprawy oraz nazwę zamówienia tj. A.331-6-2015 - Dostawa wraz montażem regałów bibliotecznych metalowych stacjonarnych do działów udostępniania Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ;
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawy regałów wraz z montażem o wartości minimum 200.000 zł brutto każda
|
Potencjał |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ;
|
Zdolne |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ;
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy w tym okresie) dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - w wykazie należy wskazać minimum dwie dostawy regałów wraz z montażem o wartości minimum 200.000 zł brutto każda (wg załącznika nr 7 do SIWZ) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte ich wykonanie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Certyfikat jakości ISO EN ISO 9001:2008 dotyczący procesu produkcji oferowanego regału wystawiony na producenta regałów
2. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane regały klasyfikacji w zakresie reakcji na ogień według normy PN-EN 13501-1+A1: 2010
3. Certyfikat zgodności oferowanych regałów z polskimi normami: PN-M-78320:1978; PN-M-78321:1988
4. Atest Higieniczny dotyczący oferowanych regałów
|
Inne dokumenty |
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 Pzp , przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w zakresie terminów jej wykonania lub w zakresie dostaw, w następujących okolicznościach:
a) zmiany stawki podatku VAT, przy założeniu, że cena brutto ulegnie zmianie w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostanie bez zmian,
b) zmiany przedstawicieli stron umowy,
c) przedłużenia terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę o czas niezbędny do należytego wykonania zamówienia, jednakże nie dłuższy niż czas trwania okoliczności je powodujących,
d) jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj. działania siły wyższej,
e) zmniejszenia z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego, zakresu dostaw wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia,
f) siły wyższej i innych zdarzeń losowych, w szczególności takich jak: pożar, powódź, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, nagłe załamania pogody, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej,
g) zmiany przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie zostanie odpowiednio zwaloryzowane z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT,
h) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
i) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, związanych z przedłużeniem terminu zakończenia prac remontowych w obiekcie w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ksiaznicapodlaska.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ul. Kilińskiego 16 , 15-089 Białystok, sekretariat p. I,
|
Data składania wniosków |
02/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ul. Kilińskiego 16 , 15-089 Białystok, sekretariat p. I,
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|