Dostawa wraz z montażem regałów bibliotecznych metalowych stacjonarnych do działów udostępniania Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku

Data publikacji 2015-08-26
Data zakończenia 2015-09-02 11:00:00
Instytucja Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble biblioteczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 219920 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391550003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów stacjonarnych do działów udostępniania Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy
ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A.
1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ustawienie regałów został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2 Dostarczone regały muszą być nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń.
3 Dostarczone regały muszą posiadać wszystkie wymagane prawem polskim lub równoważne certyfikaty.
4 Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
5 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone regały wynosi: 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy.
6 Wykonawca w ramach otrzymanego za dostawę regałów wynagrodzenia w okresie gwarancyjnym zapewni: przeglądy techniczne (nie rzadziej niż jeden raz w roku).
7 Dostawa i montaż regałów będzie prowadzona po zakończeniu prac remontowych pomieszczeń, co powinno nastąpić w terminie do dnia 04.11.2015 r.
8 W trakcie wykonywania montażu regałów Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów w zakresie bhp i ochrony przeciwpożarowej oraz zabezpieczenia wyremontowanych pomieszczeń przed zniszczeniem lub uszkodzeniem .
9 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w budynku lub jego wyposażeniu podczas montażu regałów.
10 Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu ze wskazanym przez Zamawiającego przedstawicielem w sposób wzajemnie uzgodniony, w tym do zgłaszania wszelkich stwierdzonych utrudnień w prawidłowym i terminowym wykonywaniu przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
Ulica ul. Kilińskiego 16
Nr domu 16
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-089
Województwo podlaskie
Tel 85 6767224
Fax 85 6767220
Internet www.ksiaznicapodlska.pl
Regon 00027671300000
E-mail ksiaznica@ksiaznicapodlaska.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: wojewodzka samorzadowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny wojewodzka samorzadowa instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone wg wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BANK POLSKI 33 1020 1332 0000 1202 0930 5295 Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni podać numer sprawy oraz nazwę zamówienia tj. A.331-6-2015 - Dostawa wraz montażem regałów bibliotecznych metalowych stacjonarnych do działów udostępniania Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ;
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawy regałów wraz z montażem o wartości minimum 200.000 zł brutto każda
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ;
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ;
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy w tym okresie) dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - w wykazie należy wskazać minimum dwie dostawy regałów wraz z montażem o wartości minimum 200.000 zł brutto każda (wg załącznika nr 7 do SIWZ) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte ich wykonanie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Certyfikat jakości ISO EN ISO 9001:2008 dotyczący procesu produkcji oferowanego regału wystawiony na producenta regałów 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane regały klasyfikacji w zakresie reakcji na ogień według normy PN-EN 13501-1+A1: 2010 3. Certyfikat zgodności oferowanych regałów z polskimi normami: PN-M-78320:1978; PN-M-78321:1988 4. Atest Higieniczny dotyczący oferowanych regałów
Inne dokumenty Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 Pzp , przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w zakresie terminów jej wykonania lub w zakresie dostaw, w następujących okolicznościach: a) zmiany stawki podatku VAT, przy założeniu, że cena brutto ulegnie zmianie w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostanie bez zmian, b) zmiany przedstawicieli stron umowy, c) przedłużenia terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę o czas niezbędny do należytego wykonania zamówienia, jednakże nie dłuższy niż czas trwania okoliczności je powodujących, d) jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj. działania siły wyższej, e) zmniejszenia z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego, zakresu dostaw wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia, f) siły wyższej i innych zdarzeń losowych, w szczególności takich jak: pożar, powódź, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, nagłe załamania pogody, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, g) zmiany przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie zostanie odpowiednio zwaloryzowane z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT, h) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, i) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, związanych z przedłużeniem terminu zakończenia prac remontowych w obiekcie w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ksiaznicapodlaska.pl
Adres uzyskania siwz Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ul. Kilińskiego 16 , 15-089 Białystok, sekretariat p. I,
Data składania wniosków 02/09/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ul. Kilińskiego 16 , 15-089 Białystok, sekretariat p. I,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)