Dostawa i montaż wyposażenia teleinformatycznego w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Ratuszowej 4 w ramach projektu pn.: Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w Lidzbarku Warmińskim

Data publikacji 2015-08-26
Data zakończenia 2015-09-03 12:00:00
Instytucja Miejska Biblioteka Publiczna im.M.Kromera
Miejscowość Lidzbark Warmiński
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 220642 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301210003, 302130005, 302300000, 302360002, 351000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia teleinformatycznego w budynku
Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Ratuszowej
4 w ramach projektu pn.: Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera
w Lidzbarku Warmińskim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, w którym opisano wymagane minimalne parametry i ilości
zamawianego wyposażenia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia
zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy
pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, czy pochodzenie
określają wymagane parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, a Zamawiający
dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, w tej części przedmiotu zamówienia
o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie niższych niż wskazane
przez Zamawiającego. W przypadku zaproponowania w ofercie wyposażenia równoważnego
w stosunku do opisanego w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery lub fotografie lub dane
techniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty lub atesty tego wyposażenia.
Powyższe nie stanowi utrudnienia nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 29 ust. 2
ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający przypomina, że zgodnie
z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego
dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia, musi spełniać następujące warunki:
1) musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2015 roku i wolne od obciążeń prawami osób
trzecich,
2) okres gwarancji jakości udzielonej przez Producenta lub Wykonawcę nie może być krótszy niż
3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu przekazania - odbioru wyposażenia,
3) nie może nosić żadnych śladów używania,
4) winno być wolne od wad fizycznych,
5) musi posiadać atesty, certyfikaty lub inne dokumenty wyszczególnione w szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia.
5. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania atestów,
certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających spełnianie ww. wymogów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejska Biblioteka Publiczna im.M.Kromera
Ulica ul. Ratuszowa 4
Nr domu 4
Miejscowość Lidzbark Warmiński
Kod Pocztowy 11-100
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 767 30 25
Fax 89 767 62 43
Regon 00132374500000
E-mail mbp@lidzbarkwarminski
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 23/10/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu teleinformatycznego łącznie z montażem o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych brutto) oraz załączy dowód, czy dostawa ta została wykonana należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
Potencjał Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty a) Wypełniony formularz Oferty, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, b) Wypełniony formularz cenowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, c) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany w treści umowy w stosunku do treści oferty mogą być dokonane na skutek zaistnienia okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, a w szczególności: 1) okoliczności uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy w terminie przewidzianym na zakończenie dostaw, a w szczególności: a) wystąpienie siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie, na które Wykonawca nie ma wpływu, które nie są wynikiem niedopatrzenia lub błędu Wykonawcy i które są nie do przewidzenia. Do takich zdarzeń należą, choć nie są do nich ograniczone, działania Wykonawcy wynikające z jego niezależnej woli, wojny lub rewolucje, pożar, powódź, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny lub embarga. 2. W przypadku wystąpienia opóźnień, będących wynikiem zdarzeń opisanych w ust. 1, strony ustalą nowe terminy realizacji z zastrzeżeniem, iż maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji umowy będzie równy okresowi przerwy. 3. Zmiany umowy mogą także obejmować: a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść niniejszej umowy; b) pominięcie jakiejkolwiek części Dostawy (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim), c) inne zmiany nie wymienione wyżej, które obniżą koszty realizacji umowy lub w inny sposób są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana umowy może również nastąpić: 1) W przypadku nie wykonania części lub całości zamówienia z powodu tego, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - wysokość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie zmniejszona o wartość dostaw niewykonanych, 2) w przypadku dostaw pominiętych - cena umowy zostanie zmniejszona o wartość nie wykonanych Dostaw ustaloną na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zakończonego zawarciem niniejszej Umowy. 3) W przypadku zmian upoważnionych przedstawicieli stron, 4) W przypadku zmiany osób reprezentujących strony.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95.00
Kryt 2 Okres gwarancji jakości
Kryt 2p 5.00
Adres strony internetowej siwz http://mbp.lidzbarkwarminski.pl
Adres uzyskania siwz Miejska Biblioteka Publiczna, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 4, Administracja
Data składania wniosków 03/09/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Miejska Biblioteka Publiczna, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 4, Administracja
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie jest dofinansowane ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA+ PIORYTET BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)