Dostawa części zamiennych

Data publikacji 2015-08-26
Data zakończenia 2015-09-04 10:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4228
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Wyroby szklane,
  • Wyroby biżuteryjne,
  • Skóra wyprawiona,
  • Wyroby skórzane używane w maszynach lub urządzeniach mechanicznych,
  • Sprzęt i aparatura elektryczna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 220726 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 343000000, 441674002, 421300009, 441621005, 185134002, 343123002, 392990004, 191000004, 92111002, 148140000, 316000002, 445110005, 191700008, 343000001, 343000002, 343000003, 343000004, 343000005, 343000006, 343000007, 34100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych wyszczególnionych w załączniku do SIWZ - Zestawienie ilościowo - wartościowe. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 zadań:
Zadanie nr 1 - Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266;
Zadanie nr 2 - Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266;
Zadanie nr 3 - Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266;
Zadanie nr 4 - Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266;
Zadanie nr 5 - Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266;
Zadanie nr 6 - Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266;
Zadanie nr 7 - Części zamienne do KP-340 (instalacja elektryczna);
Zadanie nr 8 - Narzędzia do KP-340;
Zadanie nr 9 - Narzędzia do KP-340;
Zadanie nr 10 - Części zamienne do pojazdu Star 266;
Zadanie nr 11 - Części zamienne do przyczep;
Zadanie nr 12 - Drewno i materiały drewnopodobne do samochodu typu chłodnia

Opis

Części zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZCzęści zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZCzęści zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZCzęści zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZCzęści zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZCzęści zamienne do zbiornika 1000 l, cysterny 3000 l oraz Stara 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZCzęści zamienne do KP-340 (instalacja elektryczna) wyszczególnione w załączniku do SIWZNarzędzia do KP-340 wyszczególnione w załączniku do SIWZNarzędzia do KP-340 wyszczególnione w załączniku do SIWZCzęści zamienne do pojazdu Star 266 wyszczególnione w załączniku do SIWZCzęści zamienne do przyczep wyszczególnione w załączniku do SIWZDrewno i materiały drewnopodobne do samochodu typu chłodnia wyszczególnione w załączniku do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4228
Ulica ul. Montelupich 3
Nr domu 3
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-901
Województwo małopolskie
Tel 261 137 554
Fax 261 137 553
Internet http://www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Regon 12139041500000
E-mail 3rblog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 12
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony druk Oferta - załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wypełnione oraz podpisane Zestawienie ilościowo - wartościowe (załącznik do SIWZ). 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę - do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pz.p. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian w umowie w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany miejsca dostawy - w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą, 2) zmiany Odbiorcy, 3) przedłużenia terminu dostawy - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie - o okres nie dłuższy niż okres trwania siły wyższej; 4) przedłużenia terminu dostawy - o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się od dnia wpływu do Zamawiającego odwołania, 6) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 7) obniżenia wartości należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w każdym czasie za jego zgodą; 8) zmiany przedmiotu umowy o parametrach lepszych - w każdym czasie, pod warunkiem, że cena wyrobu nie przekroczy cen jednostkowych netto i wartości umowy; 9) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy. 2. Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM. 3. Zmiany nieistotne mogą być dokonywane w każdym czasie na mocy porozumienia stron.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl/pl
Adres uzyskania siwz Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, Sekcja Zamówień Publicznych, bud. 28, pok. 17
Data składania wniosków 04/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Jednostki Wojskowej 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków - Kancelaria Jawna.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)