Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Prezydent Miasta Tychy
|
Ulica |
Al. Niepodległości 49
|
Nr domu |
49
|
Miejscowość |
Tychy
|
Kod Pocztowy |
43-100
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
(032) 7763333
|
Fax |
(032) 7763344
|
Internet |
www.umtychy.pl
|
Regon |
00051592200000
|
E-mail |
poczta@umtychy.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
10/02/2016
|
Wadium |
1Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości
Dla zadania nr 2:
2 200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100 PLN)
Dla zadania nr 3:
2 700,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100 PLN)
Dla zadania nr 4:
3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN)
2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu:
przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego:
12 1240 2975 1111 0010 6077 6489
Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna
Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.
4 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
5 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp.
6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
- dla zadania 1 - wymagane wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto,
- dla zadania 2 - wymagane wykonanie oświetlenia świątecznego obejmującego swoim zakresem wykonanie fontanny świetlnej w technice LED, obudowywanie i zamontowanie na istniejącej fontannie wodnej bez ingerencji w nią na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto,
- dla zadania 3 - wymagane wykonanie oświetlenia świątecznego słupów oświetlenia ulicznego na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto,
- dla zadania 4 - wymagane wykonanie oświetlenia świątecznego słupów oświetlenia ulicznego na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto
|
Zdolne |
- minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnień budowlanych określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV
- 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV
- 1 osoba uprawniona do obsługi podnośników montażowych na podwoziu samochodowym
W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie (załącznik nr 7 do SIWZ) tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp).
- według załącznika nr 4 do SIWZ,
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty,
b) załącznik nr 1a - 1d do SIWZ (nie dotyczy zadania nr 5) - zbiorcze zestawienie kosztów (w zależności, którego zadania dotyczy oferta),
c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów,
d) dowód wpłaty wadium (dotyczy zadań nr 2, 3 i 4),
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1 Wzór umowy dla każdego z zadań stanowi załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji.
2 W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
W zakresie zadania od 1 do 4
a) zmiany wielkości procentowej płatności raty kwoty umowy §5 pkt.2 wzoru umowy, w zależności od posiadanych środków finansowych w budżetach lat 2015-2016,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość związaną ze zmianą,
c) zmiany przedstawicieli oraz reprezentantów Stron umowy.
d) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy, spowodowane warunkami pogodowymi np: (duże opady śniegu, temperatura powietrza poniżej -20 oC),
e) zmianę lokalizacji zawieszenia przedmiotu zamówienia, spowodowane warunkami technicznymi np: (niewystarczająca ilość mocy energii elektrycznej na obwodzie oświetleniowym, brak zasilania latarń lub kolizja drogowa (uszkodzenie latarń)),
f) zmianę parametrów elementów dekoracji przedmiotu zamówienia opisanych w SIWZ na elementy o lepszych parametrach technicznych i jakościowych.
g) rezygnacji z poszczególnych pozycji zadania opisanego w §1 wzoru umowy, z równoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy,
h) zmiany w kolorystyce zamówionych dekoracji.
W zakresie zadania nr 5
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość związaną ze zmianą,
b) zmiany przedstawicieli oraz reprezentantów Stron umowy,
c) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy,
d) zmiany lokalizacji magazynowania przedmiotu zamówienia,
e) zmiany parametrów technicznych magazynu.
3 Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w ust. 1 będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, zaakceptowanej przez każdą ze stron umowy.
|
Kod kryterium |
C
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
|
Adres uzyskania siwz |
Siwz w wersji papierowej jest dostępna pod adresem:Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808 w cenie30,00zł
|
Data składania wniosków |
07/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:15
|
Miejsce |
Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|