dostawa aparatury badawczej w ramach projektu Wzmocnienie potencjału badawczego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach

Data publikacji 2015-08-28
Data zakończenia 2015-09-07 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 223148 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 384322004, 384000009, 384320002, 484610007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa aparatury badawczej w ramach projektu Wzmocnienie potencjału badawczego Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, w tym zestaw HPLC /autosampler,odgazowywacz fazy ruchomej,mieszalnik fazy ruchomej,pompa,kolumny chromatograficzne,termostat,detektor spektrofotometryczny i elektrochemiczny,kolektor frakcji,zestaw komputerowy, oprogramowanie do pełnego sterowania,naboru i obróbki danych/, analizator składu ciała,fałdomierz,oprogramowanie komputerowe do układania diet i jadłospisów

Opis

Dostawa aparatury naukowo - badawczej na potrzeby Wydziału Nauk Ścisłych, obejmujące:a)sprzedaż Zamawiającemu zestawu do HPLC składający się m.in. z pomp, detektora DAD, detektora elektrochemicznego, kolektora frakcji, dozownika i kolumn chromatograficznych,b) dostarczenie (w tym wniesienie i ustawienie w poszczególnych pomieszczeniach) urządzeń;c)montaż, skonfigurowanie i uruchomienie dostarczonych urządzeń;d)przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń;
e)zainstalowanie wymaganego oprogramowania;f)serwis gwarancyjny na dostarczone urządzenia;Dostawa aparatury naukowo - badawczej na potrzeby Poradni Dietetyczno - Żywieniowej, obejmujące:a)sprzedaż Zamawiającemu następujących urządzeń:analizatora składu ciała,oprogramowania do oceny składu ciała,fałdomierza,b)dostarczenie (w tym wniesienie i ustawienie w poszczególnych pomieszczeniach) urządzeń;c)podłączenie, skonfigurowanie i uruchomienie dostarczonych urządzeń;d)przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń;e) zainstalowanie wymaganego oprogramowania;f) serwis gwarancyjny na dostarczone urządzenia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Ulica ul. Konarskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Siedlce
Kod Pocztowy 08-110
Województwo mazowieckie
Tel 25 6442095
Fax 25 6442045
Internet www.uph.edu.pl
Regon 00000147100000
E-mail kowalm@ap.siedlce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia wg zał. nr 3, 4 i 5 do SIWZ.7)Pełnomocnictwo, jeżeli oferta podpisywana jest przez osobę, której uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z właściwego dokumentu rejestracyjnego.Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie VIII.3 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku niniejszego postępowania, okre-ślając iż dopuszcza się zmianę zakresu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania zamówienia pod warunkiem zaistnienia jednej z następujących okoliczności:1) z powodu wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, pod warunkiem że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;2)z powodu okoliczności siły wyższej (wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki ze-wnętrzne), której nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;3)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem że działania te nie są konsekwencją winy stron umowy;4) w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a)urządzenie wskazane w ofercie zostało wycofane z rynku, b)zaprzestano produkcji urządzenia wskazanego w ofercie,c) na rynku pojawił się nowy model urządzenia wskazanego w ofercie,dopuszczalna jest zmiana urządzeń wskazanych w ofercie na inne, pod warunkiem łącznego zaistnienia następujących warunków:zamienne urządzenia posiadały będą parametry nie gorsze niż urządzenia wskazane w ofercie;zmiana urządzeń nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
Adres strony internetowej siwz www.uph.edu.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2,08-110 Siedlce
Data składania wniosków 07/09/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2,08-110 Siedlce, Kancelaria Ogólna, pok.20/21 w godz. 7.30 - 15.30 z wyłączeniem sobót,niedziel i dni świątecznych.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (Działanie 1.1. Wzmocnienie sektora badawczo-rozwojowego, Priorytetu I Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu) w ramach projektu Wzmocnienie potencjału badawczego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)