Zakup mebli biurowych na potrzeby MSZ - Część III; znak BDG.741.046.2015

Data publikacji 2015-08-28
Data zakończenia 2015-09-08 10:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 223730 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391300002, 391413005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie m.st. Warszawy oraz ich montaż we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach tam się znajdujących.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Ulica Al. J. Ch. Szucha 23
Nr domu 23
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-580
Województwo mazowieckie
Tel 022 523 99 10
Fax 022 523 81 19
Internet www.msz.gov.pl
Regon 00017791600000
E-mail bzp@msz.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 56
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku.
Wiedza W ramach potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. III.3.2) ogłoszenia o zamówieniu Wykonawcy wykażą się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną główną dostawę mebli biurowych o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1 W przypadku gdy Wykonawca, będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, złożone w oryginale. 2 W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów tego,tych podmiotu,ów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących: zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentów dołączonych do oferty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w tym z dokumentu o którym mowa w pkt. III.6) 1 ogłoszenia o zamówieniu. 3 W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), tj. zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2 tire drugi ogłoszenia o zamówieniu, Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1. niniejszego ogłoszenia, Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. 6 Dokumenty, o których mowa w pkt III.6) 4 i 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty opis oferowanych rozwiązań.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności art. 144 tej ustawy, w granicach wynagrodzenia określonego w umowie, w szczególności w następujących przypadkach i zakresie: 1) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na zakres i czas trwania umowy - dopuszcza się zmianę umowy w zakresie końcowego terminu realizacji umowy; 2) zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z terminem określonym w umowie - dopuszcza się zmianę terminu końcowego realizacji, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; przez siłę wyższą rozumie się okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, niezależne od stron, na których powstanie strony nie miały wpływu i których powstaniu nie mogły zapobiec; za siłę wyższą w rozumieniu umowy uważa się również klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, wojny, embargo, zamknięcie granic, strajki (z wyłączeniem strajków pracowników stron niniejszej umowy oraz podwykonawców) uniemożliwiających całkowite lub częściowe wykonanie umowy; 3) opóźnienia w innych projektach Zamawiającego w szczególności związanych z adaptacją pomieszczeń do których wyposażenie jest przeznaczone, uniemożliwiającego realizację umowy zgodnie z określonym pierwotnie terminem lub powodujące, że realizowanie umowy zgodnie z określonym terminem jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo; w takiej sytuacji Strony będą uprawnione do zmiany terminu dostawy lub zmiany daty początkowej, od której termin ten jest liczony; 4) udokumentowanych opóźnień wynikających ze współpracy Stron warunkującej należyte wykonanie przedmiotu umowy, za które Wykonawca nie ponosi wyłącznej odpowiedzialności, powodujące że realizacja umowy zgodnie z określonym terminem stanie się niemożliwa - dopuszcza się przedłużenie terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy o czas niezbędny do jej prawidłowej realizacji. 2. Zmiany umowy wskazane w ust. 1 nie wpłyną na pozostałe warunki i zasady realizacji umowy przez Wykonawcę, w tym na należne mu wynagrodzenie. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian w zawartej umowie jest sporządzenie podpisanego przez strony protokołu konieczności określającego przyczynę zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności, o których mowa w ust 1.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja na dostarczone meble oraz na ich montaż
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.msz.gov.pl
Adres uzyskania siwz Ministerstwo Spraw Zagranicznych - Biuro Dyrektora Generalnego, al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, tel. 022 523 99 10, email: bzp@msz.gov.pl, Katarzyna Szarow, Leszek Jaczyński.
Data składania wniosków 08/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 00-580 Warszawa, al. J. Ch. Szucha 21 - Dziennik Podawczy lub należy przesłać za pośrednictwem kuriera lub poczty.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Termin wykonania zamówienia: do 8 tygodni od daty zawarcia umowy. 2. Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Biuro Dyrektora Generalnego al. J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa wraz z dopiskiem: Oferta na zakup mebli biurowych na potrzeby MSZ - Część III; znak BDG.741.046.2015, oraz Nie otwierać przed dniem 8 września 2015 r. do godz. 14.00. Opakowanie powinno być opatrzone nazwą i adresem Wykonawcy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)