Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Zabrze
|
Ulica |
ul. Powstańców Śląskich 5-7
|
Nr domu |
5-7
|
Miejscowość |
Zabrze
|
Kod Pocztowy |
41-800
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 3733537, 2710011
|
Fax |
32 3733427, 2710818
|
Internet |
www.um.zabrze.pl
|
Regon |
27625552000000
|
E-mail |
sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/05/2018
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Nie dotyczy
|
Wiedza |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi dokumenty: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dostawy główne zamawiający rozumie te zamówienia, które są zbliżone do zakresu przedmiotowego i adekwatne co do wartości dostawie wskazanej w niniejszej SIWZ.
Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany wykazać się:
- nie mniej niż 2 wykonanymi dostawami, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi, o łącznej wartości min 90.000,00 zł (każda o wartości min 45.000,00 zł.) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie środków czystości z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W wykazie należy wskazać również informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy. Jeśli wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 p.z.p.
Dowodami określającymi, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
|
Potencjał |
Nie dotyczy.
|
Zdolne |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja |
Nie dotyczy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi dokumenty: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dostawy główne zamawiający rozumie te zamówienia, które są zbliżone do zakresu przedmiotowego i adekwatne co do wartości dostawie wskazanej w niniejszej SIWZ.
Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany wykazać się:
- nie mniej niż 2 wykonanymi dostawami, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi, o łącznej wartości min 90.000,00 zł (każda o wartości min 45.000,00 zł.) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie środków czystości z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W wykazie należy wskazać również informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy. Jeśli wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 p.z.p.
Dowodami określającymi, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
A)wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające równoważność produktu wykonane przez uprawniony podmiot,
B)próbki wszystkich równoważnych środków czystości,
C) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dla wszystkich produktów chemicznych kart charakterystyki, która powinna zawierać: identyfikację preparatu, identyfikacja zagrożeń, informację o składnikach, kontrola narażenia i środki ochrony indywidualnej, właściwości fizyczne i chemiczne, informacje toksykologiczne, identyfikacja producenta itp.
|
Inne dokumenty |
Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na zasadach określonych wyżej, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
W związku z niemożliwym do określenia szczegółowym zakresem przewidywanych zmian w odniesieniu do ilości i rodzaju środków czystości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilości i rodzaju środków czystości przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy. Zmiany te nie będą powodować wzrostu cen jednostkowych przedmiotu umowy.
Zamawiający określa warunki zmian postanowień zawartej umowy na następujące:
a) zmiana terminu realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko na podstawie obiektywnych przesłanek - zaakceptowanych przez Zamawiającego,
b) zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony Zamawiającego
i Wykonawcy - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
c) zmiana miejsca świadczenia usługi w ramach budynków Urzędu Miejskiego,
d) zmiana osób reprezentujących strony Zamawiającego lub Wykonawcy - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
e) zmiana za zgodą Zamawiającego, artykułu o równoważnych cechach lub lepszych
w przypadku niedostępności towaru na rynku. Zmiany te nie będą powodować wzrostu cen jednostkowych przedmiotu umowy,
f) zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego- w szczególności: zmiana adresu,
zmiana nazwy. Zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana NIP, REGON - z przyczyn zewnętrznych.
g) w przepadku zmian obowiązujących przepisów prawa - zmiany w umowie w tym zakresie,
h) w przypadku wzrostu stawki VAT, wartość brutto umowy ulegnie zmianie. W przypadku obniżenia stawki VAT, wartość brutto umowy zostanie odpowiednio zmniejszona.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zabrze.magistrat.pl (wybrać po lewej:Urząd Miejski,następnie po prawej:Zamówienia Publiczne)
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Zabrzu, Wydział Organizacyjny, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, pok. 314, tel. 32/ 37-33-335; osoba przekazująca: Beata Eckert, Marcin Mateja, Dariusz Bolacki
|
Data składania wniosków |
08/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Zabrzu ul. Powstańców Śl. 5-7 II piętro pok. 219
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie od daty zawarcia umowy do 31.05.2018 lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację zadania, w zależności od tego, która ze wskazanych przesłanek wystąpi jako pierwsza
|
Czy unieważnienie |
Nie
|