Organizacja dwudniowej, ogólnopolskiej konferencji podsumowującej wdrażanie 7 i 8 osi Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG)

Data publikacji 2015-08-31
Data zakończenia 2015-09-08 11:00:00
Instytucja Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Śmietana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 225106 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 799520002, 551200007, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja dwudniowej, ogólnopolskiej konferencji podsumowującej wdrażanie 7 i 8 osi Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG), zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, oraz na warunkach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Ulica ul. Królewska 27
Nr domu 27
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-060
Województwo mazowieckie
Tel + 48 22 245 57 31
Fax + 48 22 892 04 76
Internet www.mac.gov.pl
Regon 14588148800000
E-mail wzp@mac.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 06/10/2015
Wadium W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny spełnienia ww. warunku
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na zorganizowaniu spotkań lub konferencji lub szkoleń wraz z zapewnieniem poczęstunku dla minimum 200 osób o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda
Potencjał Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny spełnienia ww. warunku
Zdolne Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny spełnienia ww. warunku
Sytuacja Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny spełnienia ww. warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy poprzez zmianę sposobu lub terminu jej wykonania w przypadku: 1) wystąpienia opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień z podmiotami trzecimi niezbędnymi do realizacji Umowy, 2) braku dostępu do miejsca realizacji Umowy, 3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, pod warunkiem, iż żadna z ww. okoliczności nie jest spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 aranżacja, scenografia, oświetlenie i nagłośnienie oraz wizualizacja sali Paryż ABC
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.mac.bip.gov.pl
Adres uzyskania siwz Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa Departament Budżetu i Finansów Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, pok. nr 10.
Data składania wniosków 08/09/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa Departament Budżetu i Finansów Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, pok. nr 10.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiającym jest Minister Administracji i Cyfryzacji. 2. Termin realizacji zamówienia: 5-6 października 2015 r. 3. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 4. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 6. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać (przed podpisaniem umowy) dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w tym również umowę wspólników spółki cywilnej. 7. Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)