1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, dotycząca zaprojektowania i wykonania mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej lub do produkcji ciepła i energii elektrycznej, na potrzeby istniejących lub będących w budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Kobylnica w ramach programu priorytetowego Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii Część 4) Prosument - linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii (Zadanie Nr 1 - Nr 4), poprzez:
1) sporządzenie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb użytkowników danego obiektu Dokumentacji kompletnych mikroinstalacji, w oparciu o założenia techniczno - technologiczne zawarte w PFU;
2) wykonanie mikroinstalacji, zgodnie z opracowaną Dokumentację zatwierdzoną przez Zamawiającego;
3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, w przypadku konieczności jej wykonania.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach czterech Zadań, to jest:
1) Zadanie Nr 1: dot. roboty budowlanej polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu mikroinstalacji
do produkcji energii elektrycznej w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, opartych na ogniwach fotowoltaicznych wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
2) Zadanie Nr 2: dot. roboty budowlanej polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu mikroinstalacji
do produkcji energii elektrycznej i cieplnej w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, opartych
na ogniwach fotowoltaicznych i kolektorach słonecznych oraz opartych na ogniwach fotowoltaicznych i pompach ciepła typu powietrze/woda wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
3) Zadanie Nr 3: dot. roboty budowlanej polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu mikroinstalacji
do produkcji energii elektrycznej i cieplnej w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, opartych na ogniwach fotowoltaicznych i pompach ciepła typu solanka/woda wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
4) Zadanie Nr 4: dot. roboty budowlanej polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu mikroinstalacji
do produkcji energii w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, opartych na turbinach wiatrowych oraz na turbinach wiatrowych i ogniwach fotowoltaicznych wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
3. Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach Zadania Nr 3 i Nr 4 uzależniona jest od wyników badań wymienionych poniżej, to jest:
1) badań geologicznych, w przypadku konieczności ich wykonania w ramach realizacji Zadania Nr 3;
2) badań wietrzności, w przypadku konieczności ich wykonania w ramach realizacji Zadania Nr 4.
Uwaga: Zamawiający w przypadku konieczności wykonania ww. badań zleci ich wykonanie
w lokalizacji wskazanej przez Wykonawcę.
4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w części dotyczącej wykonania dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych określonych w pkt 2 Ogłoszenia - Wykonawca zobowiązany jest wykonać w zależności od potrzeb:
1) dokumentację na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, składającą się w szczególności z:
a) projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, w tym projektów wykonawczych;
b) uzgodnień, pozwoleń i opinii wymaganych odrębnymi przepisami;
c) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów;
2) dokumentację na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, składającą się w szczególności z:
a) projektu budowlanego zawierającego komplet rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania;
b) uzgodnień, pozwoleń i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.
5. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych Zadań (określonych w pkt. 2 Ogłoszenia), obejmuje w ramach:
1) Zadania Nr 1: zaprojektowanie i wykonanie mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej
w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, opartych na ogniwach fotowoltaicznych, w podziale na Etapy:
a) Etap I: sporządzenie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb użytkowników danego obiektu Dokumentacji kompletnych mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej
w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, opartych na ogniwach fotowoltaicznych,
w ilości 84.
b) Etap II: wykonanie mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej opartych na ogniwach fotowoltaicznych w ilości 84, zgodnie z opracowaną Dokumentację zatwierdzoną przez Zamawiającego;
2) Zadania Nr 2: na zaprojektowaniu i wykonaniu mikroinstalacji do produkcji energii elektryczneji cieplnej w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, opartych na ogniwach fotowoltaicznych i kolektorach słonecznych oraz opartych na ogniwach fotowoltaicznych i pompach ciepła typu powietrze/woda, w podziale na Etapy:
a) Etap I: sporządzenie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb użytkowników danego obiektu Dokumentacji kompletnych mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej i cieplnej w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, opartych na ogniwach fotowoltaicznych i kolektorach słonecznych w ilości 1 oraz opartych na ogniwach fotowoltaicznych i pompach ciepła typu powietrze/woda w ilości 2.
b) Etap II: wykonanie mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej i cieplnej opartych
na ogniwach fotowoltaicznych i kolektorach słonecznych w ilości 1 oraz opartych na ogniwach fotowoltaicznych i pompach ciepła typu powietrze/woda w ilości 2, zgodnie z opracowaną Dokumentację zatwierdzoną przez Zamawiającego;
3) Zadania Nr 3: na zaprojektowaniu i wykonaniu mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej i cieplnej w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, opartych na ogniwach fotowoltaicznych i pompach ciepła typu solanka/woda, w podziale na Etapy:
a) Etap I: sporządzenie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb użytkowników danego obiektu Dokumentacji kompletnych mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej i cieplnej w budynkach mieszkalnych osób fizycznych opartych na ogniwach fotowoltaicznych i pompach ciepła typu solanka/woda w ilości 2.
b) Etap II: wykonanie mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej i cieplnej opartych
na ogniwach fotowoltaicznych i pompach ciepła typu solanka/woda w ilości 2, zgodnie
z opracowaną Dokumentację zatwierdzoną przez Zamawiającego;
4) Zadania Nr 4: na zaprojektowaniu i wykonaniu mikroinstalacji do produkcji energii w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, opartych na turbinach wiatrowych oraz opartych na turbinach wiatrowych i ogniwach fotowoltaicznych, w podziale na Etapy:
a) Etap I: sporządzenie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb użytkowników danego obiektu Dokumentacji kompletnych mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej opartych na turbinach wiatrowych w ilości 2 oraz na turbinach wiatrowych i ogniwach fotowoltaicznych w ilości 2,
b) Etap II: wykonanie mikroinstalacji do produkcji energii opartych na turbinach wiatrowych
w ilości 2 oraz opartych na turbinach wiatrowych i ogniwach fotowoltaicznych w ilości 2, zgodnie z opracowaną Dokumentację zatwierdzoną przez Zamawiającego.
6. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w każdym z Zadań obejmuje w szczególności:
1) prace przedprojektowe, to jest czynności niezbędne wykonane w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz umożliwiających uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, poprzez m.in.:
a) aktualizację i doszczegółowienie przekazanych materiałów, o których mowa w pkt 3.9 ppkt 3 SIWZ;
b) sprawdzenie założeń techniczno-technologicznych zawartych w PFU, stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz ogólnych założeń realizacji poszczególnych Zadań, o których mowa w pkt 5 Ogłoszenia;
c) uzyskanie warunków technicznych lub uzgodnień od gestorów istniejącego uzbrojenia infrastrukturalnego;
d) wykonanie w oparciu o zaktualizowane założenia Koncepcji obejmującej m.in. rozwiązania projektowe, wraz z ich uzgodnieniem z Użytkownikiem (Właścicielem nieruchomości) i Zamawiającym;
2) opracowanie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb Użytkowników Dokumentacji w języku polskim, wraz z ich uzgodnieniem z Użytkownikiem (Właścicielem nieruchomości) i zatwierdzeniem przez Zamawiającego;
3) uzyskanie w oparciu o zatwierdzone Dokumentacje, właściwych decyzji administracyjnych wynikających z przepisów prawa oraz wszelkich dokumentów wymaganych zgodnie
z obowiązującymi przepisami w tym właściwych opinii, uzgodnień rzeczoznawców, gestorów sieci i jednostek administracji, materiałów geodezyjnych oraz dodatkowych analiz i opracowań pomocniczych w niezbędnym zakresie,
4) wykonanie kompletnych mikroinstalacji zgodnie z opracowaną Dokumentacją (po uzyskaniu uzgodnień i zatwierdzeń oraz pozwoleń , o których mowa w pkt 1-3 powyżej) oraz dostosowanie istniejących urządzeń do prawidłowego współdziałania z wykonaną instalacją z uwzględnieniem niezbędnych prac towarzyszących, w tym w szczególności:
a) wyznaczenie i przygotowanie miejsca pod montaż urządzeń odnawialnych źródeł energii;
b) ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca montażu urządzeń odnawialnych źródeł energii do wpięcia w istniejące instalacje;
c) montaż urządzeń odnawialnych źródeł energii;
d) montaż liczników energii elektrycznej pobieranej przez wszystkie urządzenia instalacji służącej do zasilania pomp ciepła;
e) montaż licznika w obiegu kolektora słonecznego umożliwiający lokalną prezentację danych (zintegrowany z zespołem sterującym pracą instalacji);
f) wykonanie połączenia z siecią energetyczną;
g) wykonanie dolnego źródła ciepła wraz z pracami odtworzeniowymi (dotyczy pomp ciepła solanka/woda);
h) wykonanie rurarzu i połączeń hydraulicznych (jeżeli dotyczy);
i) wykonanie dla każdej instalacji odpowiednych zabezpieczeń przeciwprzepięciowych i odgromowych;
j) wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków;
k) wykonanie i zasypywanie ewentualnych wykopów pod przewody;
l) zabezpieczenie miejsc przebić i przejść rur, przewodów elektrycznych;
m) wykonanie izolacji termicznych oraz prac zabezpieczających;
n) zaprogramowanie i wykonanie układu automatyki i sterowania;
o) integracja instalacji z istniejącymi źródłami ciepła (jeżeli dotyczy);
p) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układaniem przewodów, urządzeń, armatury regulującej, odcinającej, sterującej instalacji elektrycznej niezbędnej do obsługi wykonanej instalacji;
q) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbioru robót;
r) uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokołów prób i badań, kart gwarancyjnych, książek serwisowych) związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych instalacji na poszczególnych obiektach;
s) opracowanie odrębnie dla poszczególnych obiektów operatu odbiorowego (w 2 egz.) zawierającego: dokumentację powykonawczą, komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnego (w 3 egz.);
t) opracowanie odrębnie dla poszczególnych obiektów szczegółowego schematu wykonanej mikroisntalacji, szczegółowej instrukcji obsługi mikroinstalacji (zawierającej m.in. zalecenia bieżącej konserwacji);
u) przygotowanie zgłoszeń przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej;
v) przeprowadzenia szkolenia Użytkowników obiektów w zakresie obsługi wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń.
5) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji.
7. Zgodnie z treścią art. 31 ust. 2 Ustawy przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 3.0 SIWZ, oraz w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa
w art. 30 ust. 1-3 Ustawy. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Kobylnica
|
Ulica |
ul. Główna 20
|
Nr domu |
20
|
Miejscowość |
Kobylnica
|
Kod Pocztowy |
76-251
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
59 842-90-70
|
Fax |
59 842-90-72
|
Internet |
www.kobylnica.pl
|
Regon |
77097983200000
|
E-mail |
a.tantala@kobylnica.eu
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/09/2016
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wadium w wysokości 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy zł 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Gminy Kobylnica nr 94 9317 0002 0090 0733 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Sławnie;
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) w gwarancjach bankowych;
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
5. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób:
Wadium - GIF-IZ.271.RB-10.22.2015
Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza, przelewem zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
8. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty.
9. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium
na podstawie pkt 10 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
15. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
16. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie (zakończył) roboty budowlane odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) co najmniej 3 roboty budowlane dot. montażu instalacji odnawialnych źródeł energii opartych na ogniwach fotowoltaicznych o mocy niemniejszej niż 5 kW oraz
2) co najmniej 1 robotę budowlanych dot. montażu instalacji odnawialnych źródeł energii opartą na elektrowni wiatrowej o mocy niemniejszej niż 3 kW oraz
3) co najmniej 1 robotę budowlanych dot. montażu instalacji odnawialnych źródeł energii opartą na pompie ciepła o mocy niemniejszej niż 7 kW.
lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. wiedzy i doświadczenia;
|
Zdolne |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.:
1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
2) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
3) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
4) co najmniej jedna osoba pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
5) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
lub wykaże, że będzie dysponował ww. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia;
|
Sytuacja |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.
1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł
2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3 500 000,00 zł,
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy określone w pkt III.4.3.1) ogłoszenia stosuje się odpowiednio
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość dokonania zmiany umowy zgodnie z postanowieniami wzoru umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ).
2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.:
1) zmiany dotyczą osób wskazanych w § 5 Umowy, pod warunkiem posiadania przez nowe osoby
co najmniej takich samych uprawnień budowlanych, przy czym w przypadku osób wskazanych
w § 5 ust. 12 Wykonawca ma bezwzględny obowiązek wyrażenia zgody na zmianę zaproponowaną przez Zamawiającego,
2) zmiany dotyczą terminu zakończenia przedmiotu Umowy:
a) w okolicznościach wskazanych w § 3 ust. 6 Umowy,
b) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu
art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy, robót dodatkowych (zamiennych), których wykonanie powoduje przesunięcie terminu końcowego zakończenia robót,
c) w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia, zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o oznaczonych rozmiarach,
d) w przypadku wystąpienia wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót,
3) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ,
4) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,
5) zmiany dotyczą wprowadzenia zamiennych materiałów, urządzeń jak również technologii wykonywania robót przedstawionych w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego
np.: przyczynią się do obniżenia kosztów eksploatacji i konserwacji wykonywanego przedmiotu Umowy; poprawienia parametrów technicznych z zastrzeżeniem, iż roboty zamienne nie mogą powodować wzrostu ceny ryczałtowej stanowiącej podstawę do rozliczeń i spełniać warunki programu Prosument,
6) zmiany dotyczą lokalizacji planowanych do wykonania mikroinstalacji,
7) zmian w zakresie ilości poszczególnych wariantów mikroinstalacji w obrębie Zadań, w przypadku jeżeli zmiany te nie będą powodowały wzrostu wskazanej w ofercie cenie łącznej netto Zadania,
8) zmiany dotyczą sposobu rozliczania Zadań i realizowanych odbiorów w ramach Umowy,
9) zmiany spowodowane są występowaniem niezinwentaryzowanych ukrytych obiektów budowlanych, przeszkód geologicznych, odkryciem obiektów archeologicznych i przyrodniczych podlegających obowiązkowi badania i ochrony, niewybuchów i niewypałów oraz innych przeszkód utrudniających lub uniemożliwiających prowadzenie robót w zgodzie z opisem zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i właściwymi przepisami,
10) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa mających związek z realizacją Umowy.
3. Strony dopuszczają możliwość rozwiązania Umowy za zgodnym porozumieniem Stron.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Kobylnica,
ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica
|
Data składania wniosków |
17/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy Kobylnica, ul. Główna 20 Kobylnica - sekretariat.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Przedmiot Zamówienia jest finansowany z środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach PROGRAMU PRIORYTETOWEGO Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii. Część 4) Prosument - linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii
|
Czy unieważnienie |
Nie
|