Adaptacja budynku gospodarczego do utworzenia serwerowni oraz dostawa sprzętu serwerowego wraz z uruchomieniem i konfiguracją urządzeń

Data publikacji 2015-09-01
Data zakończenia 2015-09-16 10:00:00
Instytucja SP ZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
  • Sprzęt i kable telekomunikacyjne,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 225558 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 488213002, 451111001, 452231007, 452630004, 452625506, 453200006, 454100004, 454211005, 453410009, 454310007, 454421008, 454321115, 453100003, 710000008, 480000008, 519000001, 453100000, 325200004, 454000001, 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Adaptacja budynku gospodarczego do utworzenia serwerowni oraz dostawa sprzętu serwerowego wraz z uruchomieniem i konfiguracją urządzeń.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SP ZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego
Ulica ul. Kilińskiego 10
Nr domu 10
Miejscowość Częstochowa
Kod Pocztowy 42-200
Województwo śląskie
Tel 034 3785233
Fax 034 3785233
Regon 00123278700000
E-mail sprczwa@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2015
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Inne dokumenty Kompletna oferta składa się z: 1. formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełnionego i podpisanego przez osobę /y/ uprawnioną /e/, 2. oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane przez osobę /y/ uprawnioną /e/, 3. Dokumentów wskazanych w rozdziale VI i VII SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz spr.bip.czestochowa.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Kilińskiego 10, 42-200 Częstochowa Tel. faks. (034) 37-85-233
Data składania wniosków 16/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Kilińskiego 10, 42-200 Częstochowa sekretariat III piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy
Wiedza W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć, odpowiednio wypełniony Wykaz głównych robót budowlanych oraz dostaw (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ) wykonanych w okresie: ostatnich pięciu lat (dla robót budowlanych), trzech lat (dla dostaw) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dowodów, dotyczących robót oraz dostaw obejmujących adaptację pomieszczenia serwerowni oraz dostawą i konfiguracją urządzeń serwerowych wartości łącznej co najmniej 250 000,00 zł brutto i określających czy w/w roboty oraz dostawy zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone
Zdolne Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub ma możliwość dysponowania następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: 1. Kierownik Budowy (1 osoba), posiadający: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy. 2. Kierownik robót instalacyjnych (1 osoba), posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Specjalista w zakresie konfiguracji i uruchomienia sprzętu informatycznego (minimum 1 osoba) posiadająca: - udział w minimum 1 inwestycji polegającej na konfiguracji i uruchomieniu sprzętu informatycznego (co najmniej: serwer, oraz stacje komputerowe) na stanowisku wdrożeniowca. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć, odpowiednio wypełniony Wykaz osób (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy.
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach: 1) przejścia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na następców prawnych, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień Umowy, 2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień Umowy, 3) w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą Umową, - zmiana wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4) w przypadku gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego. 5) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu /części/ przedmiotu umowy. 6) nadzór nad wykonawstwem - zmiany w składzie osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony Zamawiającego i Wykonawcy są dopuszczalne pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji, 7) zmiana podwykonawcy - w przypadkach uzasadnionych, za pisemną zgodą Zamawiającego, 8) w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, możliwa jest zmiana treści umowy w tym zakresie, 9) wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)