Budowa, dostawa, wdrożenie, utrzymanie i serwisowanie oprogramowania do przechowywania danych medycznych w postaci zaszyfrowanej wraz z narzędziami umożliwiającymi szyfrowanie tych danych w obrębie infrastruktury klienta w ramach projektu Przetwarzanie w chmurze dla rozwoju miast cyfrowych - faza rozwoju - Działanie 5.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

Data publikacji 2015-09-01
Data zakończenia 2015-09-09 10:00:00
Instytucja Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o.
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • System obrazowania i archiwizowania,
  • Pakiety oprogramowania dla baz danych,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226394 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001, 722650000, 483290000, 480000008, 486110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Budowa, dostawa, wdrożenie, utrzymanie i serwisowanie oprogramowania do przechowywania danych medycznych w postaci zaszyfrowanej wraz z narzędziami umożliwiającymi szyfrowanie tych danych w obrębie infrastruktury klienta w ramach projektu Przetwarzanie w chmurze dla rozwoju miast cyfrowych - faza rozwoju - Działanie 5.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o.
Ulica ul. Niemierzyńska 17a
Nr domu 17a
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 71-441
Województwo zachodniopomorskie
Tel +48 91 852 29 11
Fax +48 91 433 60 53
Internet www.spnt.pl
Regon 81210493000000
E-mail biuro@spnt.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 55
Wadium 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy) w terminie do dnia 09.09.2015r., do godziny 10:00. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) przelewem na konto Szczecińskiego Parku Naukowo - Technologicznego sp. z o. o. Nr 66 1020 4795 0000 9702 0314 0894, Bank: PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w sekretariacie Szczecińskiego Parku Naukowo - Technologicznego sp. z o. o. od poniedziałku do piątku od 8.00 - 16.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 (dwie) główne dostawy polegające na zaprojektowaniu, wytworzeniu i wdrożeniu (instalacja i konfiguracja) internetowych systemów informatycznych (webowych, działających w strukturze klient - serwer) wspierających realizację procesów biznesowych każda, o łącznej wartości nie mniejszej niż 0,4 mln zł brutto, w tym jedna główna dostawa o wartości nie mniejszej niż 0,2 mln zł brutto; Zamawiający uzna warunek wiedzy i doświadczenia za spełniony także wówczas, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie więcej niż dwie główne dostawy polegające na zaprojektowaniu, wytworzeniu i wdrożeniu (instalacja i konfiguracja) internetowych systemów informatycznych (webowych, działających w strukturze klient - serwer) wspierających realizację procesów biznesowych każda, o łącznej wartości nie mniejszej niż 0,4 mln zł brutto, w tym co najmniej jedna główna dostawa o wartości nie mniejszej niż 0,2 mln zł brutto. Zamawiający uzna warunek wiedzy i doświadczenia za spełniony także wówczas, gdy usługi były realizowane w ramach tych samych umów.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: I. jedną osobą, która będzie pełniła rolę programisty, która spełniać musi minimalne wymagania: posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w programowaniu z użyciem technologii, w której Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia; legitymować się certyfikatem potwierdzającym znajomość technologii programistycznej, w której Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia. Certyfikat ten powinien być wydany przez producenta danej technologii lub autoryzowane centrum szkoleniowe; II. jedną osobą, która będzie pełniła rolę programisty, która spełniać musi minimalne wymagania: posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w programowaniu z użyciem technologii, w której Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia; posiadać wiedzę z zakresu zagadnień kryptograficznych potwierdzonych udziałem w co najmniej jednym projekcie obejmującym zagadnienia związane z infrastrukturą klucza prywatnego i publicznego, bądź szkoleniem z zakresu kryptografii w systemach IT. III. jedną osobą, która będzie pełniła rolę kierownika projektu i będzie odpowiedzialna za bieżący przebieg całości prac po stronie Wykonawcy, która spełniać musi minimalne wymagania: posiada wykształcenie wyższe posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie kierowania projektami informatycznymi i ważny certyfikat potwierdzający kompetencje i umiejętności zarządzania projektami. Zamawiający wymaga jednego z certyfikatów: PMP Project Management Professional, CAMP Certified Associate in Project Management, PRINCE 2 Practicioner, PRINCE 2 Foundation, TenStep Project Manager lub równoważne z zakresu zarządzania projektami. Zamawiający uzna również warunek za spełniony, jeżeli ww. osoba posiadać będzie dyplom ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, IV. jedną osobą, która będzie pełniła rolę Głównego architekta spełniającą poniższe wymagania minimalne: posiada wykształcenie wyższe, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji co najmniej 2 projektów, obejmujących swym zakresem budowę architektury systemów informatycznych w ramach których była odpowiedzialna za zaprojektowanie architektury IT systemu, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nabyła co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych.
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: I. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 200.000,00 zł, II. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 9. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem II pkt 3 SIWZ, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IV pkt 1 SIWZ) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany do Umowy 1. Zmiany umowy będą mogły być wprowadzane jedynie w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. 2. Dopuszcza się możliwość: 1) zmian redakcyjnych Umowy, 2) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron, 3) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, 4) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu Umowy, 5) zmian sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikających z konieczności zastosowania zamiennych sposobów wykonania przedmiotu Umowy, której nie można było wcześniej przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, jeżeli konieczność tej zmiany nie jest zawiniona przez Strony i nie spowoduje obniżenia jakości i funkcjonalności przedmiotu Umowy, 6) zmian dotyczących zakresu prac, których konieczność wprowadzenia wynikać będzie ze zmian organizacyjnych Zamawiającego mogących mieć wpływ na przebieg prac związanych z realizacją Umowy, 7) zmian będących następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, w tym dotyczących zmiany stawki podatku VAT, 8) zmian terminów wskazanych w Umowie: a) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, o okres zawiniony przez Zamawiającego, b) z powodu siły wyższej, c) w przypadku uzasadnionego opóźnienia po stronie Wykonawcy, d) wynikających z konieczności przeprowadzenia ewentualnych prac dodatkowych lub zamiennych, e) wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 4 - 6 niniejszej Umowy, 9) zmian osób wskazanych do realizacji zamówienia, pod warunkiem spełniania przez te osoby wymogów określonych w SIWZ, 10) zmian podwykonawców, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot Umowy, z zastrzeżeniem, że jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 11) zmian w kolejności i terminach wykonywania dostawy sprzętu wymuszonych okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, 12) zmian sprzętu wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowany sprzęt spełni wymagania określone w SIWZ i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy. 3. W sytuacjach określonych w ust. 2 Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Oferowane usługi gwarancji rozszerzonej (utrzymania i stabilizacji)
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz www.spnt.pl
Adres uzyskania siwz Szczeciński Park Naukowo - Technologiczny sp. z o. o., ul. Cyfrowa 6, 71-441 Szczecin
Data składania wniosków 09/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szczeciński Park Naukowo - Technologiczny sp. z o. o., ul. Cyfrowa 6, 71-441 Szczecin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przetwarzanie w chmurze dla rozwoju miast cyfrowych - faza rozwoju jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Działanie 5.1. Wspieranie rozwoju powiązań kooperacyjnych o znaczeniu ponadregionalnym
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)