Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Kluczborku

Data publikacji 2015-09-02
Data zakończenia 2015-09-10 10:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Urządzenia do nadawania audycji,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226828 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 32200009, 32211131, 32223219, 32214103, 153314616, 32211124, 153310007, 32210006, 32121001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Kluczborku.
Wspólny słownik zamówień publicznych: CPV 03220000-9
1. Burak czerwony - CPV 03221111-7 w ilości 6000 kg, dostawy raz w
tygodniu po ok 170 kg,
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
zdrowy, czysty, suchy, bez uszkodzeń, nie zwiędnięty, workowany od 10kg do 30 kg. Termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
2. Cebula - CPV 03221113-1 w ilości 7000 kg, dostawy raz w
tygodniu po ok 200 kg,
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
zdrowa, czysta, sucha, cała, nie zwiędnięta, wolna od szkodników i ich uszkodzeń, workowana od
10 kg do 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.
3. Jabłka - CPV 03222321-9 w ilości 8500 kg, dostawy raz w
tygodniu po ok 240 kg,
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
zdrowe, czyste, suche, całe, nie zwiędnięte, wolne od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach
od 10 kg do 20 kg. Gramatura jabłka: od 100g do 150g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy
niż 30 dni od daty dostawy.
4. Kapusta czerwona - CPV 03221410-3 w ilości 1300kg, dostawy raz na dwa
tygodnie po ok 75 kg,
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
zdrowa, czysta, sucha, cała, nie zwiędnięta, wolna od szkodników i ich uszkodzeń, workowana od
15 kg do 30 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.
5. Kapusta biała - CPV 03221410-3 w ilości 6000 kg, dostawy raz w
tygodniu po ok 170 kg,
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
zdrowa, czysta, sucha, cała, nie zwiędnięta, wolna od szkodników i ich uszkodzeń, workowana od
15 kg do 30 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.
6. Kapusta kiszona - CPV 15331461-6 w ilości 3700 kg, dostawy raz w
tygodniu po ok 100 kg,
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
Wolna od szkodników i ich uszkodzeń, bez nalotu pleśniowego, w opakowaniach od 5 kg do 30 kg.
Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
7. Marchew jadalna - CPV 03221112-4 w ilości 10000 kg, dostawy raz w
tygodniu po ok 285 kg,
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
zdrowa, czysta, sucha, cała, nie zwiędnięta, wolna od szkodników i ich uszkodzeń, workowana od
10 kg do 30 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
8. Ogórek kiszony - CPV 15331000-7 w ilości 450 kg, dostawy raz na dwa
tygodnie po ok 25 kg,
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
Wolny od szkodników i ich uszkodzeń, bez nalotu pleśniowego, w opakowaniach od 5 kg do 30 kg.
Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
9. Pietruszka - CPV 03221000-6 w ilości 1300 kg, dostawy raz w
tygodniu po ok 40 kg,
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
zdrowa, czysta, sucha, cała, nie zwiędnięta, wolna od szkodników i ich uszkodzeń, workowana od
5 kg do 20 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
10. Seler - CPV 03221000-6 w ilości 1700 kg, dostawy raz w
tygodniu po ok 50 kg,
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
zdrowy, czysty, suchy, cały, nie zwiędnięty, wolny od szkodników i ich uszkodzeń, w opakowaniach
5 kg do 10kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy.
11. Ziemniaki - CPV 03212100-1 w ilości 55000 kg, dostawy raz w
tygodniu po ok 1550 kg,
Preferencje zamawiającego w zakresie jakości:
zdrowe, czyste, suche, całe, nie zwiędnięte, wolne od szkodników i ich uszkodzeń, workowane od
25 kg do 50 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.


1. Realizacja dostaw musi odbywać się zgodnie w wymogami sanitarnymi określonymi
w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U.
06.171.1225)
2. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia
zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo
przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność
z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony umowy.
3. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe
zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach muszą być świeże i posiadać
ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez
zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół
wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie
zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej
poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko wykonawcy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów
zmniejszenia do 20%, ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było
przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych
zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub
sytuacjami. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw, wykonawcy nie przysługuje
odszkodowanie.
5. Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię
towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiający
niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany
wymienić w tym samym dniu wadliwą partię towaru. Przedmiot zamówienia winien być
odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i rozwoju
wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny.
6. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną
(e-mail) lub w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane
przez zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą
przyjmowane (z częstotliwością opisaną w powyższej tabeli przy każdym produkcie) od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00 na podstawie zapotrzebowania
zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny
dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą
(w godzinach pracy magazynu).
Termin wykonania zamówienia od dnia 01.10.2015 r. do 31.05.2016 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Karny
Ulica ul. Katowicka 4
Nr domu 4
Miejscowość Kluczbork
Kod Pocztowy 46-200
Województwo opolskie
Tel 77 447 20 70
Fax 77 417 21 70
Internet www.zp.sw.gov.pl
Regon 00032100000000
E-mail dkw_kluczbork@sw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/05/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Wiedza Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Potencjał Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zdolne Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sytuacja Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji (oryginał), 2) pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zmiana nie dotyczy ceny jednostkowej netto; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia; 4) zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez producenta (ceny niższe niż zawarte w umowie). Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zp.sw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Karny Kluczbork, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4
Data składania wniosków 10/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Zakładu Karnego w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)