Dostawa wraz z wdrożeniem systemu ewidencji sieci dla Centrum Zarządzania Siecią

Data publikacji 2015-09-02
Data zakończenia 2015-09-10 12:00:00
Instytucja Wielkopolska Sieć Szerokopasmowa S.A.
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci,
  • Serwery sieciowe,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 227868 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 482000000, 482100003, 488210009, 302360002, 722680001, 722630006, 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem systemu ewidencji sieci dla Centrum Zarządzania Siecią. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Szczegółowe zasady realizacji Umowy przez Wykonawcę, w tym warunki odbiorów i zapłaty określone zostały we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wielkopolska Sieć Szerokopasmowa S.A.
Ulica ul. Łąkowa 21/17
Nr domu 21/17
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-879
Województwo wielkopolskie
Tel 61 222 47 76
Fax 61 222 47 78
Internet www.szerokopasmowawielkopolska.pl
Regon 30125370000000
E-mail biuro@wsssa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 20.000 PLN, słownie: (dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być co najmniej bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją wraz ze wskazaniem nazwy postępowania oraz numeru referencyjnego postępowania nadanego przez Zamawiającego, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę Zamawiającego, poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaleca się w treści poręczenia, jako Wykonawcę (podmiot, za który poręczyciel dokonuje poręczenia) wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem wraz ze wskazaniem nazwy postępowania oraz numeru referencyjnego postępowania nadanego przez Zamawiającego, d) termin ważności poręczenia (nie krótszy niż termin związania ofertą), e) kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany. 4) Na dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium powinna być zawarta minimum informacja w postaci zapisu: Wadium w przetargu nieograniczonym pn. Dostawa wraz z wdrożeniem systemu ewidencji sieci dla Centrum Zarządzania Siecią, Nr ref. WSS- 1/15. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: Nr rachunku: 26 1090 1854 0000 0001 1362 2461 Nazwa banku: Bank Zachodni WBK 8 Oddział w Poznaniu 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Wysogotowie, ul. Wierzbowa 84, w godz.: od 8:00 do 16:00. 3) W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek wskazany przez Zamawiającego dokona przeksięgowania kwoty na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający oświadcza, że zwrot wadium nastąpi niezwłocznie według zasad określonych w art. 46 Pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 4) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie tego warunku.
Wiedza W zakresie tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na wdrożeniu systemu teleinformatycznego klasy GIS do paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto każda.
Potencjał Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie tego warunku.
Zdolne W zakresie tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu: informatyka lub telekomunikacja oraz posiadającą doświadczenie w uczestniczeniu w realizacji co najmniej jednego projektu polegającego na wdrożeniu systemu teleinformatycznego klasy GIS do paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto.
Sytuacja Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Szczegółowe warunki zmiany umowy określone zostały we wzorze umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz www.szerokopasmowawielkopolska.pl
Adres uzyskania siwz Wielkopolska Sieć Szerokopasmowa Spółka Akcyjna, ul. Wierzbowa 84, 62-081 Wysogotowo, Polska.
Data składania wniosków 10/09/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Wielkopolska Sieć Szerokopasmowa Spółka Akcyjna, ul. Wierzbowa 84, 62-081 Wysogotowo, Polska.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem systemu ewidencji sieci dla Centrum Zarządzania Siecią, dla Wielkopolskiej Sieci Szerokopasmowej, będącej światłowodową siecią szerokopasmową realizowaną w ramach Projektu pn.: Budowa Wielkopolskiej Sieci Szerokopasmowej. Projekt jest projektem kluczowym Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)