Dostawa agregatorów prądotwórczych wraz z modernizacją pomieszczeń agregatorni.

Data publikacji 2015-09-03
Data zakończenia 2015-09-18 11:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 130571 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 311220007, 450000007, 454530007, 454421008, 454310007, 454000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę dwóch agregatorów prądotwórczych o mocy 640 kVA każdy, wraz z modernizacją pomieszczeń agregatorni.

kod CPV- główny przedmiot 31.12.20.00-7- dostawa jednostki prądotwórczej
45.00.00.00-7- roboty budowlane
kod CPV- dodatkowe przedmioty: 45.45.30.00-7- roboty remontowe
45.44.21.00-8- roboty malarskie
45.43.10.00-7- kładzenie płytek
45.40.00.00-1- roboty wykończeniowe

Zakres robót:
- wykonanie demontażu istniejących urządzeń,
- zakup urządzeń i materiałów do realizacji zadania,
- montaż dwóch nowych agregatów prądotwórczych o mocy 640 kVA każdy,
- wykonanie modernizacji pomieszczeń wewnątrz budynku (wypełnianie ubytków, malowanie, ułożenie płytek posadzkowych, wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń)
- wykonanie nowego okablowania dla potrzeb zasilania agregatów,
- dostawa, montaż i uruchomienie nowej RGA oraz RPWA
- wykonanie dokumentacji powykonawczej
- wykonanie wszystkich pomiarów niezbędnych do rozpoczęcia eksploatacji urządzeń.

Zadanie winno być realizowane w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną przez Biuro Projek-towe DALES Zygmunt Pawlak oraz Biuro Projektów Marcin Gargas z Nowego Sącza stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ (w załączniku pomocniczo - przedmiar robót).

Przed przygotowaniem oferty Wykonawcy mają możliwość skontaktowania się z osobami odpowiedzialnymi za realizację zadania - Panem Józefem Kośką i Panem Andrzejem Kuzyk tel. 18 443-70-47 lub 443-88-77 wew. 509.

UWAGA:
1) Cały zakres zamówienia winien być wykonywany przez jednego generalnego Wykonawcę, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
2) Dopuszcza się udział podwykonawców realizujących określony zakres robót w oparciu o umowę pomiędzy generalnym wykonawcą a podwykonawcą.
3) Rozliczenia za przedmiot zamówienia następowały będą tylko pomiędzy Wykonawcą generalnym a Inwestorem.
4) Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, aby podwykonawca posiadał dalszego/kolejnego podwykonawcę tj. zakazuje się zawierania umów przez podwykonawcę z dalszym/kolejnym podwykonawcą.
5) Ogólna cena oferowana powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z SIWZ, przy pomocy przedmiaru robót stanowiącego element pomocniczy przy dokonywaniu wyceny, powinna także obejmować koszty robót nie ujętych w SIWZ, a które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
6) Termin zapłaty za prace będące przedmiotem zamówienia - 40 dni od daty przedłożenia danej faktury.
7) Wykonawca w celu zdobycia wszelkich informacji do prawidłowego przygotowania oferty winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanych robót.
8) Wykonawca tak powinien przewidzieć realizację robót by w jak najmniejszym stopniu utrudniać pracę na terenie szpitala.
9) Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia - propozycja.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Ulica ul. Młyńska 10
Nr domu 10
Miejscowość Nowy Sącz
Kod Pocztowy 33-300
Województwo małopolskie
Tel (018) 44388-77; 443-66-35
Fax (018) 4438540; 443-86-01
Internet www.szpitalnowysacz.pl
Regon 00030643700000
E-mail sns@pro.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 roboty budowlane w czynnym obiekcie publicznym polegające na wykonaniu prac tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości min. 700 000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji: a) wykazu robót budowlanych sporządzonych zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ b) dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
Zdolne Warunek tez zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w szczególności spełniający co najmniej następujące wymagania: -kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, niezbędne dla realizacji całości zamówienia lub równorzędne oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na, co najmniej 1 obiekcie lub kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, niezbędne dla realizacji całości zamówienia lub równorzędne oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na, co najmniej 1 obiekcie, - kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenerge-tycznych oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na minimum 1 obiekcie, b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.szpitalnowysacz.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego ul. Młyńska 5 Zespół ds. Zamówień Publicznych, cena SIWZ przesłanej pisemnie-20 PLN
Data składania wniosków 18/09/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Zespół ds. Zamówień Publicznych lub Sekretariat Dyrekcji
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)