Organizacja Konferencji Urzędu Dozoru Technicznego, nr sprawy: ZP-DS-52/15

Data publikacji 2015-09-03
Data zakończenia 2015-09-14 12:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Przetworzone owoce i warzywa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 228850 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 799500008, 533000003, 392941000, 799610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Ulica ul. Szczęśliwicka 34
Nr domu 34
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-353
Województwo mazowieckie
Tel 022 5722100
Fax 022 5722388
Internet www.udt.gov.pl
Regon 01719630000000
E-mail azp@udt.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 24/11/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia: tj. zrealizowanie co najmniej 2 konferencji/kongresów na co najmniej 400 osób każda, o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000 zł każda. Jeżeli Wykonawca nadal wykonuje usługi wartość już zrealizowanych usług na dzień składania oferty musi wynosić co najmniej 200.000 zł brutto (w odniesieniu do 1 usługi). Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług dla różnych odbiorców w celu wykazania wymaganej kwoty zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów wymienionych w dziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia: tj. zrealizowanie co najmniej 2 konferencji/kongresów na co najmniej 400 osób każda, o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000 zł każda
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający będzie mógł zmienić postanowienia umowy w n/w zakresie: 1) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia; 2) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy lub uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (tj. np. zmiany wprowadzone w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego), co przyczyni się do: - wprowadzenia koniecznych zmian w zakresie przedmiotu / sposobu realizacji zamówienia, - rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, - Konieczności zmiany miejsca Konferencji, wynikłego na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że nowe miejsce organizacji Konferencji spełniać będzie wymogi określone w SIWZ dla postępowania. 4) Zmiana warunków technicznych, wyposażenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub organizacyjnych przewidziane w SIWZ elementy okażą się niewystarczające lub będą potrzebne inne, nowe elementy niezbędne do prawidłowego przeprowadzania konferencji. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy. Zmiany umowy, które nie wymagają aneksu do umowy: - zmiana stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu umowy; Obowiązującą będzie stawka podatku VAT właściwa na dzień powstania obowiązku podatkowego. W takiej sytuacji zmianie ulegnie stawka VAT i tym samym cena brutto, w wysokości i w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. Cena netto nie ulegnie zmianie, - zmiana danych teleadresowych, zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy oraz wyznaczonych do uzgodnień w trakcie realizacji umowy - zmiana ta wymaga poinformowania drugiej strony, w formie pisemnej np. drogą elektroniczną
Kod kryterium B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Doświadczenie Wykonawcy
Kryt 2p 30
Kryt 3 Odległość
Kryt 3p 20
Adres strony internetowej siwz www.udt.gov.pl, zakładka: O nas - Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku/zamówienia
Adres uzyskania siwz nieodpłatnie: strona internetowa Zamawiającego; - odpłatnie: UDT, ul.Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, cena: 0,50 gr/za stronę A4 (+ koszt przesyłki:13,50 zł)
Data składania wniosków 14/09/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34 w Warszawie, pok. nr 2 KANCELARIA
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe ad 1. Kryterium cena Zamawiający przyzna 50 punktów ofercie z najniższą ceną brutto, a punkty dla wszystkich pozostałych ofert zostaną wyliczone ze wzoru: Pkt cena = (cena oferty brutto z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu/cena brutto badanej oferty) x 50 ad. 2. Kryterium doświadczenie Wykonawcy W kryterium tym Zamawiający w skali punktowej 0 - 30 punktów przyzna punktację temu Wykonawcy, który wykaże, że posiada doświadczenie większe, niż określone w warunku udziału w postępowaniu. Punkty za Doświadczenie Wykonawcy zostaną przyznane na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu usług dodatkowych, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, w oparciu o następujące elementy: Zamawiający będzie punktował dodatkowe usługi, które Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. obejmujące swoim zakresem usługi organizacji konferencji w zakresie: sala, catering, obsługa techniczna, nagłośnienie zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat, o wartości minimum 250.000 PLN brutto. Zamawiający przyzna 6 punktów za każdą zrealizowaną usługę wskazaną w Wykazie usług dodatkowych (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca wykaże zrealizowanie 5 i więcej usług, Wykonawca otrzyma 30 pkt . W ramach kryterium doświadczenie - Wykonawcy nie muszą załączać do wykazu usług dodatkowych (na potwierdzenie dodatkowych usług obejmujących swoim zakresem kompleksową organizację konferencji w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 250.000 PLN brutto) potwierdzeń należytego wykonania usług przez Wykonawcę; W ramach kryterium - doświadczenie Wykonawcy - punkty będą przyznawana za dodatkowe usługi. Ocenie oraz punktacji nie podlegają usługi wykazane przez Wykonawcę w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający nie będzie punktował w kryterium doświadczenie wykonawcy: - usług świadczonych przez podmioty trzecie, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy; - sumowania różnych usług (wykonywanych dla różnych podmiotów) w celu uzyskania punktacji; ad. 3. Kryterium odległość - max. 30 km Zamawiający sprawdzi spełnienie tego kryterium za pomocą narzędzi w portalach: maps.google.pl lub mapa.targeo.pl lub zumi.pl zakładając ustawienie trasy dojazdu jako najkrótszej, bez ręcznego dodawania punktów pośrednich, bez uwzględniania aktualnego ruchu ulicznego traffic - opcje: jadę samochodem z punktu A do punktu B oraz z punktu B do punktu A. Zamawiający wybierze najkrótszą odległość z oferowanego ośrodka do Dworca Centralnego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa lub z Dworca Centralnego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa do oferowanego ośrodka, wskazaną przez którykolwiek z ww. portali, za którą przydzieli Wykonawcy punkty odpowiednio: Jeżeli Wykonawca zaoferuje lokalizację wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia w miejscu oddalonym od Dworca Centralnego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa ponad 30 km Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z zapisami SIWZ i tym samym zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP odrzuci ofertę Wykonawcy. Zasady punktacji: Lokalizacja położona najbliżej Dworca Centralnego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa zdobędzie największą ilość punktów = 20 pkt. Pozostałe oferty będą punktowane liniowo wedle następującej formuły arytmetycznej: (X÷Y) × 20 gdzie: X = najmniejsza odległość od punktu centralnego Y = odległość lokalizacji ocenianej oferty od punktu centralnego 1. Punkty przyznane ofercie w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert zostaną zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty. 2. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zdobędzie najwyższą liczbę punktów oraz będzie spełniała wymagania określone w SIWZ i ustawie PZP. Zamawiający dokona obliczeń ww. punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)