Dostawa sprzętu i materiałów do produkcji, personalizacji i drukowania kart elektronicznych legitymacji studenta i elektronicznych legitymacji doktoranta

Data publikacji 2015-09-03
Data zakończenia 2015-09-11 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Pozostałe druki,
  • Karty „inteligentne”,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki z zapisem danych,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 229184 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007, 722680001, 302321005, 302000001, 301620002, 325840000, 224580005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i materiałów do produkcji, personalizacji i drukowania kart elektronicznych legitymacji studenta i elektronicznych legitymacji doktoranta - z podziałem na 9 części:
Część nr 1: Sukcesywna dostawa blankietów elektronicznych legitymacji doktoranta i studenta - zgodnie
z załącznikami nr 1A i 1B, 1L do SIWZ.
Część nr 2: Sukcesywna dostawa hologramów do legalizacji elektronicznych legitymacji doktoranta
i studenta - zgodnie z załącznikami nr 1C i 1D, 1L do SIWZ.
Część nr 3: Dostawa drukarki wyposażonej w zintegrowany czytnik/koder kart stykowych SMART
i bezstykowych MIFARE - zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZ.
Część nr 4: Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego (2 zestawy) - zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZ.
Część nr 5: Dostawa czytnika kart ELD i ELS z interfejsem USB (4 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1G do SIWZ.
Część nr 6: Dostawa skanera USB do dokumentów - zgodnie z załącznikiem nr 1H do SIWZ.
Część nr 7: Dostawa licencji Windows Server Standard 2012 R2 Select+ Edu (4 szt.) - zgodnie
z załącznikiem nr 1I do SIWZ.
Część nr 8: Dostawa licencji Windows Server Call Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1J
do SIWZ.
Część nr 9: Dostawa licencji Remote Desktop Services CAL Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie
z załącznikiem nr 1K do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A-1D oraz 1L do. Ilości wskazane w załączniku nr 1L do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy w poszczególnych pozycjach podanych w załączniku nr 1L do SIWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy SIWZ (dotyczy części nr 1-2).
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia, w części nr 1, 2: od daty zawarcia umowy sukcesywnie przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania limitu kwoty określonej w formularzu ofertowym. Umowa wygasa mimo niewykorzystania limitu kwoty określonej w formularzu ofertowym po upływie terminu obowiązywania umowy albo w momencie wykorzystania środków określonych w w formularzu ofertowym mimo nieupłynięcia 24 miesięcznego okresu.

Opis

Sukcesywna dostawa blankietów elektronicznych legitymacji doktoranta i studenta - zgodnie z załącznikami nr 1A i 1B, 1L do SIWZSukcesywna dostawa hologramów do legalizacji elektronicznych legitymacji doktoranta
i studenta - zgodnie z załącznikami nr 1C i 1D, 1L do SIWZDostawa drukarki wyposażonej w zintegrowany czytnik/koder kart stykowych SMART
i bezstykowych MIFARE - zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZDostawa stacjonarnego zestawu komputerowego (2 zestawy) - zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZDostawa czytnika kart ELD i ELS z interfejsem USB (4 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1G do SIWZDostawa skanera USB do dokumentów - zgodnie z załącznikiem nr 1H do SIWZDostawa licencji Windows Server Standard 2012 R2 Select+ Edu (4 szt.) - zgodnie
z załącznikiem nr 1I do SIWZDostawa licencji Windows Server Call Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1J
do SIWZDostawa licencji Remote Desktop Services CAL Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie
z załącznikiem nr 1K do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Opolski
Ulica Pl. Kopernika 11A
Nr domu 11A
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-040
Województwo opolskie
Tel 077 5 415977
Fax 077 5415930
Internet www.uni.opole.pl
Regon 00000138200000
E-mail piestrak@uni.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ ), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty), 4. oświadczenia i dokumenty
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 termin wykonania przedmiotu zamówienia
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.uni.opole.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2
Data składania wniosków 11/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)