Hosting dedykowany oraz łącze telekomunikacyjne i świadczenie usług serwisowych, konserwacyjnych i administracyjnych serwerów i firewalla na lata 2016 - 2017

Data publikacji 2015-09-04
Data zakończenia 2015-09-14 10:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania,
  • Usługi hostingowe dla stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 230602 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724150002, 722670004, 503241003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest hosting dedykowany oraz łącze telekomunikacyjne i świadczenie usług serwisowych, konserwacyjnych i administracyjnych serwerów i firewalla na lata 2016 - 2017, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projektem umowy stanowiącymi Załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
Ulica ul. Stefana Batorego 5
Nr domu 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-591
Województwo mazowieckie
Tel 22 6015916, 6014537, 6014913
Fax 22 8456044, 6463708
Internet www.msw.gov.pl
Regon 01229324000000
E-mail zamowienia@msw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług -umów- odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Pod pojęciem usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się usługę -umowę- świadczenia hostingu wraz z usługą serwisową, konserwacyjną, administracyjną serwerów i firewalla oraz udostępnianie własnego łącza telekomunikacyjnego na rzecz jednostek sektora finansów publicznych. Każda usługa winna być dokonana na podstawie odrębnej umowy o wartości co najmniej 100 000 zł brutto -słownie: sto tysięcy złotych-.
Potencjał Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie Wykonawcy o zarejestrowaniu w RIPE NCC jako -LIR- na terenie Polski minimum do końca 2015 r., którego wzór stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ - w celu potwierdzenia możliwości wykonania zamówienia w zakresie opisanym w pkt 14 Szczegółowego Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz § 2 ust 14 Projektu Umowy stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty Do oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) należy załączyć - dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SIWZ, formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwo (jeżeli zostało udzielone) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, zestawienie Granicznych Parametrów Techniczno - Użytkowych stanowiącą Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany umowy opisane w paragrafie 8 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Oferowany termin płatności liczony od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.msw.gov.pl. lub bip.msw.gov.pl (link: zamówienia publiczne)
Adres uzyskania siwz Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Biuro Administracyjno - Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień, Publicznych,02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, p. III, pok. 427
Data składania wniosków 14/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Biuro Administracyjno - Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień, Publicznych,02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, p. III, pok. 427
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: nie wcześniej niż od 01.01.2016 r., przez okres 24 miesięcy. Obecna umowa obowiązuje do dnia 31.12.2015 r. W przypadku, gdy Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą wcześniej niż 01.01.2016 r. świadczenie usługi rozpocznie się z dniem 01.01.2016 r. Przed rozpoczęciem świadczenia usługi Wykonawca dokona czynności opisanych w pkt 11 SOPZ stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione. Pełnomocnictwo (jeżeli zostało udzielone) musi być załączone do oferty i może być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.09.2015 r. o godzinie 10:30 w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, IV piętro, pok. nr 427. Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz informacje wymagane w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Powyższe informacje zostaną przekazane Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, w odpowiedzi na ich pisemny wniosek. Wejście do siedziby Zamawiającego przez biuro przepustek - od ul. Rakowieckiej 2a. Biuro przepustek jest czynne w godzinach 8.00 - 16.00. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się telefonicznie z osobą pod numerem wewnętrznym 135-26 lub 149-10 dzwoniąc z Biura Przepustek. Do wystawienia przepustki niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów -w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie- do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany podać wartość umowy brutto, wartość netto i wartość podatku VAT, zgodnie z § 3 ust. 1 projektu umowy -Załącznik nr 8 do SIWZ-. Wartość podanego wynagrodzenia musi odpowiadać kwocie podanej w ofercie lub wynikającej z dokonanych ewentualnych poprawek, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy Pzp. Bezpośrednio przed podpisaniem umowy, w celu potwierdzenia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu umowę z licencjonowaną firmą ochrony osób i mienia obowiązująca na cały okres świadczenia usługi dla Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej zastosuje kryterium - Cena - 90%, Oferowany termin płatności liczony od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury - 10%.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)