Dostawa wyposażenia (urządzenia medyczne, meble medyczne i biurowe, sprzęt komputerowy i TV) dla Oddziału Kardiologii Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.

Data publikacji 2015-09-04
Data zakończenia 2015-09-14 10:00:00
Instytucja Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Krzesła,
  • Telewizje,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 230696 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331821000, 331941100, 331000001, 331921209, 331923005, 331931206, 391120000, 301914008, 302000001, 324200003, 480000008, 487610000, 302321108, 323246006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia (urządzenia medyczne, meble medyczne i biurowe, sprzęt komputerowy i TV) dla Oddziału Kardiologii Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.,
2) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia - jeśli dotyczy,
3) wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi - jeśli dotyczy - z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia
2. Zamówienie obejmuje 11 zadań częściowych zwanych również pakietami.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji i szkoleń określone zostały w Załączniku nr 1a do SIWZ (Zestawienie parametrów wymaganych). Wykonawca winien w kolumnie pn. Potwierdzenie spełnienia wpisać TAK lub NIE potwierdzić spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie Parametry oferowane zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
4. Oferowane wyposażenie musi być: fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2015 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w Załączniku1a do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji
5. Oferowane wyposażenie musi spełniać wymagania dotyczące wprowadzenia go do obrotu medycznego i używania, określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych - jeśli dotyczy.
6. Wyposażenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i dezynfekcyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien:
a) dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić elementy zamawianego wyposażenia,
b) przeszkolić personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawiający. Szkolenia wskaza-nego przez Zamawiającego personelu zostaną udokumentowane Protokołami Szkolenia (wzór- Załącznik nr 4 do umowy) oraz stosownymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników - jeśli dotyczy,
c) odbiór dokumentowany będzie Protokołem zdawczo-odbiorczym (wzór - Załącznik nr 3 do umowy) po dostawie,
instalacji i uruchomieniu wyposażenia,
d) przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przed¬miotu zamówienia opisane w Załączniku nr 6 do SIWZ Projekt umowy.

Opis

Dostawa defibrylatoraDostawa pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych - 6 szt.Dostawa maceratoraDostawa aparatów do pomiaru ciśnienia - 4 szt.Dostawa łóżek specjalistycznych - szt. 9Dostawa łóżek wielofunkcyjnych szt. 14 i szafek przyłóżkowych szt. 23Dostawa wózków siedzących - 2 szt.Dostawa krzeseł dla pacjentów szt. 15 i krzeseł biurowych, obrotowych szt. 7Dostawa niszczarkiDostawa zestawów komputerowych, drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego i przełącznika sieciowegoDostawa telewizorów szt. 8 wraz z uchwytem i montażem

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
Ulica ul. Powstania Styczniowego 1
Nr domu 1
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-519
Województwo pomorskie
Tel 58 72 60 124
Fax 58 72 60 338
Internet www.szpital-morski.pl
Regon 19014161200000
E-mail zp@szpital-morski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Wiedza dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 i 11: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. dla zadania nr 5: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie łóżek specjalistycznych dla jednostek służby zdrowia, w tym jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto oraz przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. dla zadania nr 6: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie łóżek wielofunkcyjnych i szafek przyłóżkowych dla jednostek służby zdrowia, w tym jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto oraz przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Potencjał Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 11. W celu potwierdzenia, że oferowane wyposażenie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ (w szczególności w Zestawieniu parametrów wymaganych) do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 4 do SIWZ) w którym Wykonawca potwierdza, że oferowane wyroby spełniają warunki dopuszczenia i wprowadzenia do obrotu medycznego oraz używania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010. Nr 107, poz. 679 ze zm.) i przepisach wykonawczych do tej ustawy - jeśli dotyczy. W oświadczeniu tym należy też podać jakie dokumenty dopuszczające Wykonawca załącza do oferty; 2) wpis/powiadomienie/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - jeśli dotyczy; 3) Certyfikat ISO 9001:2000 potwierdzający zdolność do ciągłego dostarczania wyrobów zgodnie z wymaganiami - dotyczy Zadania nr 5 i 6 (poz.1 i 2); 4) Certyfikat ISO 13485:2003 potwierdzający, że producent wdrożył i utrzymuje system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych - dotyczy zadania nr 5 i 6 (poz.1 i 2); 5) Atest wytrzymałości w zakresie bezpieczeństwa użytkowania - dotyczy Zadania nr 8 (poz.1 i 2); 6) Atest higieniczny - dla Zadania nr 8 (poz.1 i 2); 7) Atesty na materiały tapicerskie - dla Zadania nr 8 (poz.2); 8) katalogi, ulotki, materiały informacyjne producenta potwierdzające, że oferowane wyposażenie spełnia każde wymaganie opisane w niniejszej SIWZ (wraz z fotografiami) wraz z zaznaczeniem numeru zadania, którego materiały dotyczą, 9) deklaracje zgodności CE.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.szpital-morski.pl
Adres uzyskania siwz w/w strony internetowej oraz w Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia w Dziale Zamówień Publicznych - budynek nr 6 pokój nr 29
Data składania wniosków 14/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia w Kancelarii Szpitala lub w Dziale Zamówień Publicznych - budynek nr 6 pokój nr 29
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z warunków, o którym mowa w pkt VII.1 ppkt 1) - 4) SIWZ, winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 5. Warunek określony w pkt VII.2 SIWZ, powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 6. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie (att. 24 ust. 2a ustawy Pzp). 7. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp oraz rozporządzenia wydane na jej podstawie.
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty 1. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)