Dostawy paliw płynnych dla Biura i Oddziałów PFRON

Data publikacji 2015-09-04
Data zakończenia 2015-09-16 12:00:00
Instytucja Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Karty płatnicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 230788 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 91341008, 91321004, 301631000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne zakupy paliw - oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb) do pojazdów będących w dyspozycji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Parametry paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2013 r. poz. 1058 ze zm.), Polskich Normach tj. PN-EN ISO 4259:2009, PN-EN 590:2013-12, PN-EN 228:2013-04. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw. Szacowane zużycie paliwa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 138 000 litrów paliwa w tym: 70.000 litrów oleju napędowego (ON) i 68.000 litrów benzyny bezołowiowej (Pb). Szacunkowa liczba litrów paliwa oznacza ilość, jaką Zamawiający spodziewa się zakupić w trakcie realizacji umowy. Rzeczywista ilość pobranego paliwa uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację co najmniej 60% wartości brutto całego zamówienia.Termin realizacji zamówienia: 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty,
o której mowa w § 4 ust. 1 Istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
Ulica al. Jana Pawła II 13
Nr domu 13
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-828
Województwo mazowieckie
Tel 022 5055494
Fax 022 5055275
Internet www.pfron.org.pl
E-mail wat@pfron.org.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Fundusz celowy
Rodzaj zam inny Fundusz celowy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 18
Wadium Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Wiedza Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 dostawy oleju napędowego lub benzyny bezołowiowej na podstawie kart paliwowych o wartości co najmniej 300.000 zł brutto każda z nich.
Potencjał Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 4 (czterema) stacjami paliw na terenie każdego województwa, w tym co najmniej po 1 (jednej) stacji usytuowanej w odległości nie większej niż 8 kilometrów od każdej lokalizacji Zamawiającego podanych w Załączniku nr 7 do Specyfikacji, oferujących - przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu sprzedaż - oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb).
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Specyfikacji.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Specyfikacji.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 10
Kryt 2 wysokość oferowanego rabatu
Kryt 2p 80
Adres strony internetowej siwz http://www.pfron.org.pl/bip/
Adres uzyskania siwz Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, 00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13, pokój nr 802
Data składania wniosków 16/09/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, 00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13 Kancelaria -parter (pok. nr 1)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 co najmniej 2 dostawy oleju napędowego lub benzyny bezołowiowej na podstawie kart paliwowych o wartości co najmniej 300.000 zł brutto każda z nich. Zamawiający nie wymaga informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wykaz stacji (wg wzoru - Załącznik nr 5 do Specyfikacji) na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2.3 Specyfikacji. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 2.2., 2.3. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia to Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1 i 2. Ponadto w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów w szczególności dotyczących: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Warunki na jakich Zamawiający zawrze Umowę z Wykonawcą zostały przedstawione w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 8 do Specyfikacji). 2. Istotne zmiany umowy muszą być dokonywane zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.). 3. Zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 3.1. upadłości albo likwidacji; 3.2. z uzasadnionych przyczyn technicznych, funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 3.3. z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego; 3.4. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 3.5. możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia maksymalnie o 3 miesiące w przypadku niewykorzystania kwoty wynagrodzenia Wykonawcy; 3.6. zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom; 3.7. zmiany w wykazie stacji paliw oraz w wykazie pojazdów Zamawiającego (zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy). 4. Ponadto zmiana umowy może wynikać z konieczności zmiany wysokości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2002. 200.1679 z późn. zm.), c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Kryt 3 ilość stacji paliw Wykonawcy znajdujących się na terytorium RP
Kryt 3p 10
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)