Świetlna dekoracja świąteczna miasta Polkowice w ramach zadania Wykonanie i wynajem świetlnej dekoracji świątecznej

Data publikacji 2012-11-07
Data zakończenia 2012-11-15 11:00:00
Instytucja Gmina Polkowice
Miejscowość Polkowice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

Szczegóły

Numer ogłoszenia 437656 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 983900003, 392989006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zadania obejmuje wynajem, montaż, obsługę serwisową i demontaż elementów świetlnej dekoracji świątecznej w podziale na części:

A) Wynajmowana dekoracja
Część 1*
Elementy montowane na lampach:
- elementy przestrzenne: rondo Niezapominajki (skrzyżowanie ulic 3 Maja/Dąbrowskiego), rondo na skrzyżowaniu ulic 3 Maja/Kominka,
- elementy płaskie: Rynek, ul. Kossaka,
Elementy wolnostojące:
- choinka wraz z dekoracją w Rynku;
- anioł na skrzyżowaniu ulic Legnickiej/Dąbrowskiego/Ogrodowej,
- fontanna na rondzie na skrzyżowaniu ulic Kominka/Głogowskiej,
- element przestrzenny w kształcie choinki na rondzie na skrzyżowaniu ulic Dąbrowskiego/Kolejowej/Sucharskiego,
- element przestrzenny w kształcie drzewka przy ul. Kossaka.
Łącznie: 2 elementy przestrzenne na lampach, 62 elementy płaskie na lampach, 4 elementy wolnostojące (anioł, fontanna, choinka, drzewko) i wielkogabarytowa, sztuczna choinka w Rynku.

Część 2*
Elementy montowane na lampach:
- ul. 3 Maja,
- ul. Dąbrowskiego,
- ul. Kominka,
- ul. Kolejowa
- ul. Młyńska.
Łącznie: 115 elementów płaskich na lampach.

Część 3*
Elementy montowane na lampach:
- ul. Głogowska
- ul. Moniuszki
- ul. Wojska Polskiego,
- ul. 11 -go Lutego
- ul. Topolowa,
- ul. Chocianowska.
Łącznie: 65 elementów płaskich na lampach.

B) Obsługa serwisowa wynajętej dekoracji - dotyczy każdej z części:
1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obsługę serwisową.
2. Każdą usterkę i awarię ma obowiązek usunąć w ciągu 24 godz. od momentu ich zgłoszenia.
3. W przypadkach zagrożenia ludzi lub mienia Wykonawca ma obowiązek przystąpić do usunięcia awarii lub usterki niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 godz. od telefonicznego zgłoszenia tego faktu przez przedstawicieli Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bazy sprzętowo-materiałowej w takiej odległości od Polkowic, aby warunek, o którym mowa w podpunkcie b) i c) został przez Wykonawcę zachowany.

C) Charakterystyka montażu i demontażu - dotyczy każdej z części:
1. montaż elementów dekoracji świetlnej na lampach na wys. 6-8 m należy wykonywać za pomocą opasek stalowych o szerokości min. 10 mm wraz z izolacją (guma, filc, itp.) zapobiegającą zniszczeniu powierzchni lamp, minimum 3 opaski na element;
2. montaż na gruncie miękkim (humus) wolnostojących elementów świetlnych dekoracji powinien odbywać się za pomocą stalowych szpilek wbijanych w grunt, ze szczególnym zachowaniem ostrożności z uwagi na znajdujące się w obrębie rond nasadzenia roślin,
3. montaż na kostce granitowej wolnostojących elementów świetlnych dekoracji (choinki) powinien odbywać się przy pomocy szpilek stalowych wbijanych pomiędzy kostki, ze szczególnym zachowaniem ostrożności, tak aby nie naruszyć nawierzchni,
4. montaż i demontaż elementów obejmuje czynności związane z wpięciem i wypięciem do/z sieci elektrycznej,
5. montaż i demontaż powinien odbywać się zgodnie z wcześniejszymi uzgodnieniami wpięcia i wypięcia do/z sieci elektrycznej uzyskanymi od właścicieli oświetlenia ulicznego.

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
a) próbki, opisy lub fotografie
Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wzory, ewentualnie fotografie wizualizacje wszystkich elementów dekoracji świetlnej wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia i potwierdzenia, że ww. elementy odpowiadają wymogom Zamawiającego, określonym w przedmiocie zamówienia;
b) opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
Wykonawcy mają obowiązek przedstawić opisy techniczne i parametry wszystkich elementów dekoracji świątecznej w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia i potwierdzenia, że ww. elementy odpowiadają wymogom Zamawiającego określonym w przedmiocie zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Opis

A) Wynajmowana dekoracja
Część 1
Elementy montowane na lampach:
- elementy przestrzenne: rondo Niezapominajki (skrzyżowanie ulic 3 Maja/Dąbrowskiego), rondo na skrzyżowaniu ulic 3 Maja/Kominka,
- elementy płaskie: Rynek, ul. Kossaka,
Elementy wolnostojące:
- choinka wraz z dekoracją w Rynku;
- anioł na skrzyżowaniu ulic Legnickiej/Dąbrowskiego/Ogrodowej,
- fontanna na rondzie na skrzyżowaniu ulic Kominka/Głogowskiej,
- element przestrzenny w kształcie choinki na rondzie na skrzyżowaniu ulic Dąbrowskiego/Kolejowej/Sucharskiego,
- element przestrzenny w kształcie drzewka przy ul. Kossaka.
Łącznie: 2 elementy przestrzenne na lampach, 62 elementy płaskie na lampach, 4 elementy wolnostojące (anioł, fontanna, choinka, drzewko) i wielkogabarytowa, sztuczna choinka w Rynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.A) Wynajmowana dekoracja
Część 2
Elementy montowane na lampach:
- ul. 3 Maja,
- ul. Dąbrowskiego,
- ul. Kominka,
- ul. Kolejowa
- ul. Młyńska.
Łącznie: 115 elementów płaskich na lampach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.A) Wynajmowana dekoracja
Część 3
Elementy montowane na lampach:
- ul. Głogowska
- ul. Moniuszki
- ul. Wojska Polskiego,
- ul. 11 -go Lutego
- ul. Topolowa,
- ul. Chocianowska.
Łącznie: 65 elementów płaskich na lampach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Polkowice
Ulica Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Polkowice
Kod Pocztowy 59-100
Województwo dolnośląskie
Tel 076 84 74 121
Fax 076 72 46 780
Internet www.polkowice.pl
E-mail zp@ug.polkowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/02/2013
Wadium Wadium nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Należy wykazać i udokumentować należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze o łącznej wartości minimum: a) dla Części 1 - 80.000 zł brutto, b) dla Części 2 - 60.000 zł brutto, c) dla Części 3 - 20.000 zł brutto.
Potencjał Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
Zdolne Należy wykazać dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, posiadającą uprawnienia eksploatacyjne SEP do 1 KV.
Sytuacja Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty a) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. b) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz dokument, o którym mowa w pkt 1.2 lit b) muszą być złożone przez każdy podmiot. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy. e) W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. f) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wskazanie prowadzonej działalności gospodarczej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe itp.). Strony zgodnie ustalają, że zmiana przedstawiciela odbywać się będzie poprzez pisemne poinformowanie strony o zaistnieniu tego faktu.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12
Data składania wniosków 15/11/2012
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)