Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
|
Ulica |
Pl. Powstańców Warszawy 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-030
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 262 57 77
|
Fax |
22 262 52 74; 262 52 70
|
Internet |
www.knf.gov.pl
|
Regon |
14067464900000
|
E-mail |
renata.sobieraj@knf.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
1. Wartość wymaganego wadium: Wykonawca przystępujący do
postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset
złotych i 00/100). 2. Forma: Wadium może być wniesione wyłącznie w jednej lub kilku formach
określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Termin, miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium należy
wnieść przed upływem terminu składania ofert, 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu
wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank
Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 - nr konta: 43 1130 1062 0000 0576 4220
0001. W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym, wraz z ofertą winien przedłożyć
potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć
się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) W przypadku
wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu
gwarancji poręczenia. Oryginał gwarancji poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób
umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim.
Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji poręczenia potwierdzoną
przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, w celu umożliwienia Zamawiającemu zwrotu oryginału
dokumentu, w terminach wynikających z ustawy Pzp. Jeśli gwarancja poręczenie zostaną przedłożone w
języku innym, niż polski Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego
dokumentu na język polski. 5) Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem
płatności: WADIUM - Uruchomienie środowiska Microsoft Exchange wraz z migracją danych poczty
elektronicznej UKNF 6) Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej
ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel gwarant w każdym z przypadków, dla
których ustawa Pzp przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny,
bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego
żądania Zamawiającego. 7) Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty
wyznaczonej przez Zamawiającego do składania ofert. Okres związania ofertą w niniejszym
postępowaniu wynosi 30 dni. 8) Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także niewniesienie
wadium na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub formie skutkuje
wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium
wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2)
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia
należytego wykonania umowy jeśli było wymagane. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt. 1),
jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Utrata
wadium przez Wykonawców: Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w ustawie
Pzp.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże łącznie, że: - wykonał w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną usługę uruchomienia środowiska
Microsoft Exchange wraz z migracją danych poczty elektronicznej wraz ze wsparciem przez
okres nie krótszy niż 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto oraz - wykonał
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną usługę uruchomienia środowiska
Veritas Enterprise Vault wraz ze wsparciem przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, o
wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponował w okresie realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej wskazanymi poniżej
osobami, tj.: 1) jedną osobą, która posiada aktualny certyfikat zaliczenia egzaminu firmy
Microsoft nr 70-341: Core Solutions of Microsoft Exchange Server 2013, lub nr 70-342:Advanced Solutions of Microsoft Exchange Server 2013, 2) jedną osobą, która posiada
aktualny certyfikat Symantec Technical Specialist Enterprise Vault lub Veritas Technical Specialist Enterprise Vault.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
nie dotyczy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 i art. 142 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany postanowień
zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w
wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1.1. zmiany powszechnie obowiązujących
przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 1.2. powstania
rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w
inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 1.3. zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia
w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze
Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem należytego wykonania umowy, Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany umowy poprzez dokonanie stosownych zapisów, 1.4. zmiany stawki
podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. W takiej sytuacji Zamawiający dopuszcza zmianę w
zakresie cen jednostkowych brutto podanych w złożonym formularzu cenowym o różnicę wynikającą ze
zmiany wysokości podatku VAT, 1.5. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustanego
na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę. W takiej sytuacji Zamawiający dopuszcza waloryzację stawki za jedną roboczogodzinę
pracownika, 1.6. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. W takiej sytuacji
Zamawiający dopuszcza zmianę stawki za jedną roboczogodzinę pracownika. 2. Wykonawca może
przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany Umowy najwcześniej w dniu wejścia
w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust. 1. Wniosek ten powinien zawierać
propozycję zmiany Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz
dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w ust. 1, mają lub
będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych
kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie, a w
szczególności: 2.1. przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania Umowy
oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania Umowy, wraz z
dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń - takimi jak umowy o pracę lub
dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń, 2.2. wykazanie wpływu zmian, o
którym mowa w ust. 2, na wysokość kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę, 2.3. szczegółową
kalkulację proponowanej zmienionej stawki wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie
adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę. 3.
Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 4.
Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie
drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 4.1. opis zmiany, 4.2.
uzasadnienie zmiany, 4.3. koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4.4. czas
wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy. 5. Nie stanowią zmiany Umowy w
szczególności następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną
Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, b) danych teleadresowych; c) danych
rejestrowych; d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 6. Każda ze
Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie wskazanym w ust. 5 zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie druga Stronę.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin uruchomienia
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.knf.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Niedźwiedziej 6 E, 02 - 737 Warszawa.
|
Data składania wniosków |
26/04/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w Warszawie (00-030), w
Biurze Podawczym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 wejście od Pl. Powstańców Warszawy 1.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|