Sukcesywne dostawy sterylnych i niestrylnych rękawic jednorazowego użytku z podziałem na 12 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/33/2016

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-04-25 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41313 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sterylnych i niesterylnych rękawic jednorazowego użytku z podziałem na 12 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Rękawice nitrylowe, niesterylne
II Rękawice nitrylowe, niesterylne
III Rękawice foliowe, niesterylne
IV Rękawice chirurgiczne lateksowe oraz syntetyczne
V Rękawice chirurgiczne, sterylne do długich zabiegów chirurgicznych ze zwiększonym ryzykiem skażenia
VI Rękawice chirurgiczne poliisoprenowe
VII Rękawice medyczne, nitrylowe do procedur wysokiego ryzyka
VIII Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe do zabiegów o zwiększonym ryzyku uszkodzenia
IX Rękawice lateksowe, rękawiczki z winylu, niesterylne
X Rękawice do przygotowywania cytostatyków
XI Rękawice chirurgiczno-ginekologiczne, latexowe
XII Rękawice sekcyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 13 do SIWZ zwane również - w dalszej części SIWZ - Kosztorysem ofertowym - pakiet

Opis

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sterylnych i niesterylnych rękawic jednorazowego użytku z podziałem na 12 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Rękawice nitrylowe, niesterylne
II Rękawice nitrylowe, niesterylne
III Rękawice foliowe, niesterylne
IV Rękawice chirurgiczne lateksowe oraz syntetyczne
V Rękawice chirurgiczne, sterylne do długich zabiegów chirurgicznych ze zwiększonym ryzykiem skażenia
VI Rękawice chirurgiczne poliisoprenowe
VII Rękawice medyczne, nitrylowe do procedur wysokiego ryzyka
VIII Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe do zabiegów o zwiększonym ryzyku uszkodzenia
IX Rękawice lateksowe, rękawiczki z winylu, niesterylne
X Rękawice do przygotowywania cytostatyków
XI Rękawice chirurgiczno-ginekologiczne, latexowe
XII Rękawice sekcyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 13 do SIWZ zwane również - w dalszej części SIWZ - Kosztorysem ofertowym - pakiet

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Ulica ul. Wólczańska 191/195
Nr domu 191
Nr miesz 195
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-531
Województwo łódzkie
Tel 042 6371322
Fax 042 6371322
Internet www.pirogow.pl
Regon 47165836000000
E-mail zp@pirogow.internetdsl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 12
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w treści SIWZ, zamawiający żąda załączenia do oferty: oświadczenia wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.: Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876tj. z późniejszymi zmianami) - dotyczy pakietu I - XII - Normą EN 455 (1, 2, 3, 4) - dotyczy pakietu I, II, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X poz. 2, XI, - Normą EN 420 - dotyczy pakietu I, II ,VII IX, X poz. 2, XII, - Normą EN 374-3 - dotyczy pakietu I, II, V, VII, XII - Normą EN 374 - dotyczy pakietu IX, X - Normą EN 374 (1, 2, 3) - dotyczy pakietu X, - Normą EN 388 - dotyczy pakietu XII - Normą ASTM F-1671 - dotyczy pakietu I, II, IV, V, VI, - Dyrektywą 89/686/EWG z późn. zm. - dotyczy pakietu XII Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 19 do SIWZ (W przypadku gdy wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu). oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych rękawic do kontaktu z żywnością - dotyczy pakietu III - Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 20 do SIWZ materiały informacyjne w języku polskim przetłumaczonych na język polski, zgodnie z pkt. 9.6 SIWZ (np. ulotki, kopie stron katalogowych etc.) potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład, rozmiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać którego pakietu i pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry - dotyczy pakietów I - XII kopie fabrycznego opakowania jednostkowego rękawic, potwierdzające spełnienie postawionych wymagań dotyczących opakowania jednostkowego - dotyczy pakietu I - XII Materiały, o których mowa powyżej w pkt 9.7.3 i 9.7.4 SIWZ winny być szczegółowo oznaczone, której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą i załączone do każdego Kosztorysu ofertowego w danym pakiecie do którego przystępuje wykonawca, z uwzględnieniem pkt 13.3.2 SIWZ (zapis pkt 13.3.2 SIWZ dotyczy wyłącznie materiałów, o których mowa w pkt 9.7.3 i 9.7.4. SIWZ).
Inne dokumenty Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany numeru katalogowego produktu, pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, przypadkach określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy: zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian), zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin realizacji dostaw
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.pirogow.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź.
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)