Dostawa wyrobów medycznych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-05-05 12:00:00
Instytucja Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Bielizna pościelowa,
  • Akcesoria ochronne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41663 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411001, 336316008, 336925002, 331414200, 331710009, 395120004, 349284806, 181430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.

Przedmiot zamówienia podzielony został na osiem nw. części, tj.:
Część nr 1 - Materiały opatrunkowe;
Część nr 2 - Środki dezynfekcyjne;
Część nr 3 - Płyny infuzyjne;
Część nr 4 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku;
Część nr 5 - Rurki krtaniowe;
Część nr 6 - Pościel i artykuły jednorazowego użytku;
Część nr 7 - Pojemniki na odpady medyczne;
Część nr 8 - Okulary i przyłbice ochronne;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych - wykazy asortymentowo-ilościowe, na Części od nr 1 do nr 8

Opis

W ilościach i asortymencie wyszczególnionych w załączniku nr 1 do Części nr 1 - 16 pozycji asortymentowychW ilościach i asortymencie wyszczególnionych w załączniku do nr 1 do Części nr 2 - 12 pozycji asortymentowych.W ilościach i asortymencie wyszczególnionych w załączniku nr 1 do Części nr 3 - 13 pozycji asortymentowychW ilościach i asortymencie wyszczególnionych w załączniku nr 1 do Części nr 4 - 3 pozycje asortymentoweW ilościach i asortymencie wyszczególnionych w załączniku nr 1 do Części nr 5 - 5 pozycji asortymentowych.W ilościach i asortymencie wyszczególnionych w załączniku nr 1 do Części nr 6 - 5 pozycji asortymentowych.W ilościach i asortymencie wyszczególnionych w załączniku nr 1 do Części nr 7 - 3 pozycje asortymentoweW ilościach i asortymencie wyszczególnionych w załączniku nr 1 do Części nr 8 - 2 pozycje asortymentowe.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
Ulica ul. Starowiejska 23
Nr domu 23
Miejscowość Zamość
Kod Pocztowy 22-400
Województwo lubelskie
Tel 084 6384065
Fax 084 6271196
Internet www.pogotowie.zamosc.pl
Regon 00057738900000
E-mail pogotowiezamosc@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Koncesja, zezwolenie lub licencja potwierdzająca uprawnienia w zakresie hurtowego obrotu produktami leczniczymi zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne. Jeżeli wykonawca składać będzie ofertę na tę część/części zamówienia, na którą nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja, zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne oświadczenie.
Wiedza Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. w związku z art. 44
Potencjał Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. w związku z art. 44
Zdolne Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. w związku z art. 44
Sytuacja Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. w związku z art. 44
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz oferty wg załączonego druku; 2. Oferta cenowa, sporządzona dla każdej części zamówienia oddzielnie - druki w załączeniu do SIWZ; 3. Dane o wykonawcy - druk zał. nr 4 do SIWZ; 4. Deklaracja wytwórcy (deklaracja zgodności CE) o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikat jednostki notyfikowanej dla oferowanych wyrobów medycznych - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; jeżeli wykonawca składać będzie ofertę na tę część/części zamówienia na którą nie jest wymagana ww. deklaracja, zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne oświadczenie; 5. W Części nr 1 - dla materiałów opatrunkowych wymienionych w poz. 2, 3, 4, 5, - wymagana klasa IIa, wg klasyfikacji wyrobów medycznych - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odpowiednie dokumenty, potwierdzające ten warunek; 6. W Części nr 2 a) dołączyć dokumenty, potwierdzające działanie bójcze oferowanych preparatów; b) dołączyć pozwolenie na obrót produktami leczniczymi, dotyczące preparatów do dezynfekcji skóry, oraz pozwolenie na obrót produktami biobójczymi, wydane przez uprawniony organ; c) dołączyć oświadczenie, że wykonawca posiada na wszystkie zaoferowane środki dezynfekcyjne karty charakterystyki - zgodne z obowiązującymi przepisami, które zobowiązuje się dostarczyć zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 7. W Części nr 7 Załączyć odpowiedni dokument wydany przez Państwowy Zakład Higieny, dopuszczający oferowane pojemniki do stosowania w zakładach udzielających świadczeń zdrowotnych do zbierania niebezpiecznych odpadów medycznych; 8. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. w związku z art. 44 - druk zał. nr 2.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1. W przypadku zmiany stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto; 2. W przypadku obniżenia ceny na dany towar będący przedmiotem umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany; obniżenie ceny może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Kupującego ani sporządzenia aneksu do umowy; 3. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku towaru będącego przedmiotem umowy, na nowy towar o tych samych bądź lepszych parametrach w cenie jednostkowej (netto) zaoferowanej w ofercie; 4. W przypadku zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.); 5. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę wielkości opakowań dostarczanego przedmiotu umowy; zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk) i nie może powodować wzrostu cen jednostkowych. Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.pogotowie.zamosc.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu, ul. Starowiejska 23, 22-400 Zamość, pokój 213
Data składania wniosków 05/05/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu, ul. Starowiejska 23, 22-400 Zamość pokój 211(sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)