Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi posiedzeń

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-05-16 09:00:00
Instytucja Miasto Katowice
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sieci multimedialne,
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41779 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 485000003, 302310007, 324170009, 324240001, 722630006, 805331000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę i wdrożenie systemu do obsługi posiedzeń Rady Miasta Katowice i komisji Rady Miasta Katowice

Zakres prac obejmuje dostawę, zamontowanie, uruchomienie i wdrożenie systemu do 2 sali konferencyjnych zamawiającego

a) dostawę i wdrożenie oprogramowania do obsługi posiedzeń Rady Miasta i komisji Rady Miasta w języku polskim zapewniającego:

- przygotowanie i obsługę porządku obrad wraz z jego modyfikacją w trakcie posiedzenia,

- przygotowywanie szablonu protokołu z posiedzenia zawierającego min. informacje dot. głosowań, przebieg spotkania i listę obecności;

- automatyczne tworzenie listy obecności w oparciu o zalogowane karty chipowe,

- logowanie do systemu głosowania i prowadzenia dyskusji za pomocą karty

- logowanie do systemu za pomocą loginu i hasła do aplikacji, z możliwością konfiguracji zakresu dostępu do poszczególnych materiałów,

- obsługę głosowań imiennego i nieimiennego,

- obsługa dyskusji - funkcje zgłoszenia do dyskusji, odpowiedzi na pytanie i zgłoszenia ad-vocem, obsługa mikrofonów na mównicy, mikrofonów prezydenckich z ograniczaniem czasu wypowiedzi (wraz z wyświetlaniem pozostałego czasu) w zależności od ilości wystąpień radnego w danym punkcie,

- możliwość korzystania z materiałów zewnętrznych - dokumenty, zdjęcia, mapy, materiały AV, wraz z informacją - kiedy Radny pobrał już materiał do sesji - o dodaniu nowych dokumentów bądź aktualizacji istniejących;

- nagrywanie przebiegu dyskusji wraz z oznaczeniem osób wypowiadających się (interaktywny protokół) na dysku twardym we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji z możliwością anonimizacji,

- obsługa wielu ekranów - w tym ekran monitora wielkoformatowego (telewizora) i rzutnika

- obsługa urządzeń dla radnych do wyświetlania treści omawianych punktów (np. komputery, tablety), ekranu wyświetlającego dane (kolejka zgłoszeń, dany punkt, czas) dla prowadzącego obrady,

- możliwość wyświetlania obrad na ekranie na korytarzu przed salą sesyjną (obraz z transmisji internetowej) wraz z dźwiękiem,

- połączenie oprogramowania ze stroną BIP UM Katowice (wykonaną w technologii SharePoint) w zakresie zamieszczania wybranych dokumentów (np. protokołów);

- możliwość bezpośredniego kontaktu z radnymi (SMS via KISS, email, wewnętrzny komunikator);

- możliwość pracy systemu głosowania i prowadzenia dyskusji również bez dostępu do internetu;

- w momencie opuszczenia sali przez Radnego (wyciągnięcia karty) system automatycznie ma zapisywać tę informację oraz odpowiednio aktualizować protokół oraz system do głosowania.



b) dostawę i uruchomienie sprzętu konferencyjnego (kamery, mikrofony, pulpity do głosowania) niezbędnego dla prawidłowego działania systemu do obsługi posiedzeń - sala 1 (s. 209)

- minimum 30 pulpitów radnych (mikrofon, klawisze głosowania za, przeciw, wstrzym., klawisze zgłoszenia do dyskusji i zgłoszenia ad-vocem, wyjście mini słuchawkowe, logowanie przy pomocy katy chipowej,

- pulpit przewodniczącego (poza sesjami ma on również umożliwiać zarządzanie mikrofonami w pulpitach radnych, bez potrzeby angażowania systemu),

- pulpit mównicy,

- pulpity prezydenckie - 5 szt. (uprzywilejowane w kolejkowaniu),

- kamery - wykorzystanie posiadanych przez zamawiającego kamer obrotowych lub w innym wypadku kamera statyczna z widokiem sali lub stołu prezydialnego i mównicy oraz kamery obrotowe pokazujące radnego który zabiera głos

- mikser audio min. 10 kanałowy - zalecane jest wykorzystanie miksera posiadanego przez Zamawiającego,

- 4 głośniki panelowe zamontowane w sali głównej na rogach- zalecane jest wykorzystanie głośników posiadanych przez Zamawiającego,

- 2 głośniki aktywne zamontowane pod balkonem i 2 głośniki aktywne zamontowane na balkonie,

- wyprowadzenia audio (dla prasy, radia i telewizji 5 szt.) rozmieszczenie w zależności od aranżacji sali

- mikrofon bezprzewodowy - 4 szt. + 2 stojaki (duże)

- w stołach powinny znaleźć się następujące wyprowadzenia (gniazdko sieciowe 240V - 2 szt. na stanowisko, gniazdo USB - 5V DC, do zasilania urządzeń multimedialnych - 1 szt., gniazdo UTP 1 szt.)

- niezależne od systemu wejście audio video, umożliwiające podłączenie laptopa z przygotowaną prezentacją do rzutnika i systemu nagłośnienia)

- urządzenia dla radnych do wyświetlania treści omawianych punktów (np. tablety) - 30 szt.



c) dostawę i uruchomienie sprzętu konferencyjnego (mikrofony, pulpity do głosowania) niezbędnego dla prawidłowego działania systemu do obsługi posiedzeń - sala 2 (s. 4,5)

- 4 głośniki aktywne (z wbudowanym wzmacniaczem) po rogach sali

- Pulpity z mikrofonami dla radnych -30 szt.

- mikrofon dla prowadzącego - 1 szt. (z możliwością prowadzenia dyskusji - wyłączanie i włączanie mikrofonów radnych)

- mikser audio, z wyprowadzeniem audio (mini jack do nagrywania posiedzeń)

- 2 mikrofony bezprzewodowe + jeden statyw duży i jeden statyw mały

d) dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego i oprogramowania zapewniającego strumieniową transmisję obrad do Internetu

- wyświetlanie w oknie podstawowym radnego który zabiera głos i transmisja jego głosu,

- możliwość wyświetlania informacji o przemawiającym delegacie oraz wyników głosowań,

- możliwość wyświetlania prezentowanych materiałów (dokumenty, zdjęcia, mapy, materiały AV).



e) przeszkolenie 5 administratorów i 40 użytkowników,



f) świadczenie serwisu i pomocy technicznej przez okres 4 lat od uruchomienia systemu,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Katowice
Ulica ul. Młyńska 4
Nr domu 4
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-098
Województwo śląskie
Tel +48 32 2593302
Fax +48 327054949
Internet www.katowice.eu
E-mail bzp@um.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Dostawa dodatkowego sprzętu komputerowego kompatybilnego z dostarczonym przez Wykonawcę systemem w rozmiarze nie przekraczającym 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie żadnych warunków.
Wiedza 1) Warunkiem udziału jest aby wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują zamówienia w zakresie dostaw i wdrażania systemów do obsługi posiedzeń rady miasta - minimum dwie dostawy z wdrożeniem systemu do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta obsługującego przynajmniej 20 pulpitów. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu (formalnych) na podstawie wymienionych w części III.3.2) niniejszego ogłoszenia dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie żadnych warunków.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie żadnych warunków.
Sytuacja Warunkiem udziału jest aby wykonawcy wykazali, że posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000 PLN, lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 PLN. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Uwaga 1 - Dowodami, o których mowa wyżej, są: i. poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, ii. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie i iii. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej , zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zamawiający wymaga przedłożenia skróconego opisu systemu według Załącznika nr 6 do wniosku o udział w postępowaniu. Wykonawca winien dysponować systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z pełnym polskim interfejsem użytkownika, do którego posiada pełne prawa autorskie spełniającym przynajmniej nw. kryteria: · system posiada funkcję głosowania elektronicznego imiennego i nieimiennego, · system posiada funkcję sterowania dyskusją, · system posiada funkcję rejestracji audio-video, · system posiada funkcję przekazu strumieniowego sygnału audio-video,
Inne dokumenty W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w części III pkt 4.2 a i b należy przedstawić j.n.: a) spółki cywilne - dla każdego ze wspólników spółki osobno, b) konsorcja - dla każdego z partnerów konsorcjum osobno.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia NO
Liczba wyk 3
Wybor wyk Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu jest większa niż 3 Zamawiający dokona wyboru kandydatów zgodnie z poniższymi zasadami: Zamawiający dokona oceny punktowej otrzymanych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na podstawie niżej podanych kryteriów i zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, których wnioski otrzymały najwyższą ilość punktów: 1.Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją głosowania elektronicznego - punktacja (punkty nie sumują się): Wykonawca nie dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją głosowania elektronicznego 0 pkt wykonawca wykluczony Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń wdrożony przynajmniej w 1 jst do obsługi posiedzeń rady jednostki 1 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń wdrożony przynajmniej w 1 mieście do obsługi posiedzeń rady miasta 2 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń wdrożony przynajmniej w 1 mieście do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta 3 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń wdrożony przynajmniej w 2 miastach do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta 4 pkt 2.Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją głosowania elektronicznego imiennego i nieimiennego - punktacja (punkty nie sumują się): Wykonawca nie dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją głosowania imiennego i nieimiennego 0 pkt wykonawca wykluczony Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją głosowania imiennego i nieimiennego 1 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją głosowania imiennego i nieimiennego z wyświetlaniem wyników głosowania bezpośrednio po przeprowadzonym głosowaniu na ekranie, na którym wyświetlany jest porządek dzienny posiedzenia 2 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją głosowania imiennego i nieimiennego z wyświetlaniem wyników głosowania bezpośrednio po przeprowadzonym głosowaniu na ekranie, na którym wyświetlany jest porządek dzienny posiedzenia oraz zapisującym wyniki głosowania do pliku 3 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją głosowania imiennego i nieimiennego z wyświetlaniem wyników głosowania bezpośrednio po przeprowadzonym głosowaniu na ekranie, na którym wyświetlany jest porządek dzienny posiedzenia oraz zapisującym wyniki głosowania do pliku, w którym tworzony jest automatycznie szablon protokołu 4 pkt 3.Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją sterowania dyskusją - punktacja (punkty nie sumują się): Wykonawca nie dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją sterowania dyskusją 0 pkt wykonawca wykluczony Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją ręcznego sterowania dyskusją - przewodniczący włącza i wyłącza mikrofony dyskutantów 1 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją automatycznego sterowania dyskusją - system rejestruje zgłoszenia do dyskusji i automatycznie w kolejności zgłoszeń udziela głosu 2 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją automatycznego sterowania dyskusją - system rejestruje zgłoszenia do dyskusji i automatycznie w kolejności zgłoszeń udziela głosu oraz umożliwia zabierania głosu w trybie odpowiedzi i ad vocem i umożliwia ustawienie max. długości wypowiedzi w tych 3 kategoriach (np. zabranie głosu w dyskusji - 10 min., odpowiedź - 5 min., ad vocem - 1 min.) 3 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją automatycznego sterowania dyskusją - system rejestruje zgłoszenia do dyskusji i automatycznie w kolejności zgłoszeń udziela głosu oraz umożliwia zabierania głosu w trybie odpowiedzi i ad vocem i umożliwia ustawienie max. długości wypowiedzi w tych 3 kategoriach (np. zabranie głosu w dyskusji - 10 min., odpowiedź - 5 min., ad vocem - 1 min.) umożliwiający przewodniczącemu zamknięcie dyskusji przed wyczerpaniem listy wszystkich osób zgłoszonych do dyskusji 4 pkt 4.Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją rejestracji audio-video - punktacja (punkty nie sumują się): Wykonawca nie dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją rejestracji audio-video 0 pkt wykonawca wykluczony Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją rejestracji audio-video do pliku za pomocą kamer stacjonarnych 1 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją rejestracji audio-video do pliku za pomocą kamer ruchomych fokusujących się na mówcę z wykorzystaniem statycznych ustawień (do określonych miejsc na sali - numerów mikrofonów przyporządkowane są określone kamery) sterowane za pomocą systemu udzielania głosu. 2 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją rejestracji audio-video do pliku za pomocą kamer ruchomych fokusujących się na mówcę z wykorzystaniem dynamicznych ustawień (do określonych osób na sali zalogowanych do systemu przyporządkowane są określone kamery) sterowane za pomocą systemu udzielania głosu. 3 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją rejestracji audio-video do pliku za pomocą kamer ruchomych fokusujących się na mówcę z wykorzystaniem dynamicznych ustawień (do określonych osób na sali zalogowanych do systemu przyporządkowane są określone kamery) sterowane za pomocą systemu udzielania głosu i system automatycznie taguje nagranie numerami punktów porządku dziennego 4 pkt 5.Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją przekazu strumieniowego sygnału audio-video do Internetu - punktacja (punkty nie sumują się): Wykonawca nie dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją przekazu strumieniowego 0 pkt wykonawca wykluczony Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją przekazu strumieniowego z wykorzystaniem serwera unicast zamawiającego 1 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją przekazu strumieniowego z wykorzystaniem serwera multicast zamawiającego 2 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją przekazu strumieniowego z wykorzystaniem serwera multicast wykonawcy 3 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją przekazu strumieniowego z wykorzystaniem serwera multicast dowolnego operatora strony internetowej 4 pkt 6. Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją dystrybucji materiałów elektronicznych na urządzenia typu laptop, tablet. Wykonawca nie dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją dystrybucji materiałów cyfrowych. 0 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją dystrybucji materiałów cyfrowych. 1 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją dystrybucji materiałów cyfrowych, z możliwością anonimizacji danych osobowych. 2 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją dystrybucji materiałów cyfrowych, z możliwością anonimizacji danych osobowych, oraz z możliwością integracji ze stroną Biuletynu Informacji Publicznej oraz stroną portalu korporacyjnego zamawiającego. 3 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją dystrybucji materiałów cyfrowych, z możliwością anonimizacji danych osobowych, oraz możliwością integracji ze stroną Biuletynu Informacji Publicznej oraz stroną portalu korporacyjnego zamawiającego wraz z dedykowanymi urządzeniami dla radnych (laptop, tablet) 4 pkt Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma identyczną liczbę punktów co trzeci z kolei Wykonawca, Zamawiający wybierze Wykonawcę, który otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryterium 1. Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją głosowania elektronicznego
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: a. Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie prac; b. nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT; c. nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d. nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, e. zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, f. nastąpiła siła wyższa - zdarzenie zewnętrzne, na które Strony nie mają wpływu, a które uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć i których nie dało się uniknąć nawet w przypadku dołożenia przez Strony najwyższej staranności, w szczególności takie jak: wojna, rozruchy, trzęsienie ziemi, pożar, eksplozja, decyzja administracyjna, na którą Strony nie mają wpływu, g. odstąpiono od realizacji całości lub części umowy 2.Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 40
Kryt 2 Funkcjonalnośc i interfejs użytkownika
Kryt 2p 60
Adres uzyskania siwz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przesłana wraz z zaproszeniem do składania ofert.
Data składania wniosków 16/05/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta Katowice, Wydział Informatyki ul. Rynek 1, 40-003 Katowice pokój 411 (IV piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Opis sposobu przygotowania Wniosku o dopuszczenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (dalej: Wniosku): 1.1. Wykonawca powinien złożyć tylko jeden wniosek. Wzór wniosku zostanie udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego bip.um.katowice.pl. Wykonawca może wykorzystać wzór wniosku jednakże nie jest to jego obowiązkiem. 1.2. Wraz z Wnioskiem powinny być złożone: 1.2.1. Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami Sekcji III.2 Ogłoszenia o zamówieniu; 1.2.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 1.2.3. Pełnomocnictwo do podpisania Wniosku (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z Wnioskiem. 1.3. Wniosek powinien być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 1.4. Wniosek powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Każdy dokument składający się na Wniosek powinien być czytelny. 1.5. Każdy dokument składany wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu sporządzony w innym języku niż język polski powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.6. Każda poprawka w treści Wniosku, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione. 1.7. Dokumenty składane wraz z Wnioskiem, inne niż pełnomocnictwo, mogą być złożone w oryginale, lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 1.8. Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie na nr 32 2593 243 przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków (art. 27 ust. 5 pzp). 1.9. Wniosek należy złożyć w sekretariacie Wydziału Informatyki Urzędu Miasta Katowice, Rynek 1, 40-003 Katowice, pokój 411. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem. Jeśli oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje wykonawcy lub Zamawiający przekażą za pomocą poczty elektronicznej lub faksu to uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona na piśmie na żądanie drugiej strony. 2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie udostępniana na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice. SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w postaci elektronicznej. 4. Jeśli wykonanie zamówienia zostanie powierzone podwykonawcom - wykonawca w swojej ofercie powinien wskazać, którą część będzie wykonywał podwykonawca.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)