Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na wspomaganiu pracowników Zamawiającego w utrzymaniu, modernizacji i rozbudowie posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego, obsługującego działania Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 oraz systemów informatycznych obsługujących mechanizmy WPR administrowane przez ARR, poprzez zapewnienie Zamawiającemu zespołu specjalistów doświadczonych w procesie zwinnego wytwarzania oprogramowania.

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-04-27 12:00:00
Instytucja Agencja Rynku Rolnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42319 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

CPV: 72.22.00.00-3 Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na wspomaganiu pracowników Zamawiającego w utrzymaniu, modernizacji i rozbudowie posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego obsługującego działania Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 oraz systemów informatycznych obsługujących mechanizmy WPR administrowane przez ARR, poprzez zapewnienie Zamawiającemu zespołu specjalistów doświadczonych w procesie zwinnego wytwarzania oprogramowania.

Usługi, będące przedmiotem zamówienia, będą świadczone od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r. oraz kontynuowane w okresie oferowanej gwarancji jakości.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Rynku Rolnego
Ulica ul. Karolkowa 30
Nr domu 30
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-207
Województwo mazowieckie
Tel 22 661 72 72
Fax 22 376 73 79
Internet www.arr.gov.pl
Regon 00622243400000
E-mail zamowienia.publiczne@arr.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Agencja płatnicza
Rodzaj zam inny Agencja płatnicza
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium 1. Zamawiający żąda od każdego wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem - wadium - numer sprawy 12/2016. Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 3. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w rozdziale XIII ust. 2 lit. b) - e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 5 oraz 46 ust. 4a ustawy. 4. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w rozdziale XIII ust. 2 lit. b) - e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 5. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w rozdziale XIII ust. 2 lit. b) - e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 3 wyżej - spowoduje wykluczenie wykonawcy (na podst. art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy). Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmniej jedną usługę o wartości minimum 500 000,00 PLN brutto polegającą na realizacji projektu budowy, wdrożenia i utrzymania systemu informatycznego wytworzonego z wykorzystaniem narzędzia AUREA BPM opartego o bazę Oracle. UWAGA: W przypadku podania wartości usług w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zdolne Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli dysponuje osobami: 1. Analityk - ilość osób - 1 Wykształcenie wyższe informatyczne lub matematyczne lub techniczne; Co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, jako analityk systemu rozumiane, jako udział w projektach informatycznych związanych z budową lub rozwojem systemów zarządzania procesami biznesowymi; Praktyczna wiedza z zakresu modelowania procesów w notacji BPMN z wykorzystaniem kompleksowego narzędzia do modelowania, realizacji i optymalizacji procesów biznesowych; Umiejętność analizowania, interpretacji i klasyfikacji danych w celu zdefiniowania struktur danych w systemach informatycznych; Umiejętność metodologicznego analizowania, interpretowania, przeglądu i dokumentowania biznesu; Umiejętność współpracy z użytkownikami systemów; Posiadanie certyfikatu AUREA BPM na poziomie, co najmniej Professional; Udział, jako analityk, w co najmniej 3 projektach realizowanych z wykorzystaniem narzędzia AUREA BPM. 2. Programista - ilość osób - 1 Wykształcenie wyższe o kierunku ścisłym; Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe rozumiane, jako udział, jako programista w projektach informatycznych związanych z budową lub rozwojem systemów zarządzania procesami biznesowymi; Znajomość języka angielskiego umożliwiająca zapoznawanie się z dokumentacją techniczną; Umiejętność pisania kodu źródłowego systemu istniejącego lub tworzonego od podstaw; Umiejętność pisania webserwisów; Praktyczna znajomość dobrych praktyk programistycznych; Znajomość baz danych Oracle i języka PL SQL; Posiadanie certyfikatu AUREA BPM na poziomie Expert; Udział, jako programista, w co najmniej 3 projektach realizowanych z wykorzystaniem narzędzia AUREA BPM; Umiejętność pracy w grupie.
Sytuacja Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). UWAGA: W przypadku podania wartości ubezpieczenia w walucie innej niż PLN, w celu weryfikacji polisy Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Oferowany okres objęcia gwarancją jakości
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.arr.gov.pl
Adres uzyskania siwz Agencja Rynku Rolnego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
Data składania wniosków 27/04/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa (wejście główne, 1 piętro, Kancelaria).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane ze środków programu Pomoc techniczna PO PŻ 2014-2020.
Czy unieważnienie Nie
Dokument podmiotów Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)