Usługa wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji Narodowego Instytutu Dziedzictwa - III części

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-04-25 11:30:00
Instytucja Narodowy Instytut Dziedzictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42787 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006, 720000005, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji Narodowego Instytutu Dziedzictwa, w podziale na trzy części zamówienia:
Część I: Odnowienie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Oracle Database Standard.
Część II: Przedłużenie gwarancji i wsparcia producenta dla urządzeń ochrony aplikacji internetowych.
Część III: Przedłużenie gwarancji i wsparcie producenta dla macierzy dyskowych.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na jedną lub dowolną liczbę części zamówienia.
3. 6. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. Przez oprogramowanie równoważne w stosunku do oprogramowania wskazanego w siwz rozumie się takie, które w sposób poprawny współpracuje ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego oraz realizuje wszystkie funkcje i posiada wszystkie cechy określone przez producenta posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz te opisane w siwz.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Część I: Odnowienie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Oracle Database Standard.Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Część II: Przedłużenie gwarancji i wsparcia producenta dla urządzeń ochrony aplikacji internetowychPrzedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i urządzeń będących w dyspozycji Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Część III: Przedłużenie gwarancji i wsparcie producenta dla macierzy dyskowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Narodowy Instytut Dziedzictwa
Ulica ul. Kopernika 36/40
Nr domu 36/40
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-924
Województwo mazowieckie
Tel 22 826 93 52
Fax 22 826 17 14
Internet www.nid.pl
Regon 01526389000000
E-mail mmarzec@nid.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: instytucja kultury
Rodzaj zam inny instytucja kultury
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Dla I części zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych zero groszy). Dla II części zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych zero groszy). Dla III części zamówienia: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Potencjał Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) w przypadku gdy zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy odpowiednio do zaistniałych zmian, 3) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie, nie dłużej niż o 7 dni. 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 5) zmiany dotyczące przedmiotu umowy, w tym w przypadku: a) pojawienia się na rynku oprogramowania nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologii w zakresie przedmiotu zamówienia pozwalającej na osiągnięcie lepszej wydajności urządzeń lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 6) wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji umowy lub poszczególnych działań realizowanych w celu wykonania zamówienia o nie więcej niż 50 dni z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu nie będzie spowodowane z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie spowoduje negatywnych konsekwencji po stronie Zamawiającego, bez możliwości zwiększenia wynagrodzenia za realizacje przedmiotu zamówienia i bez możliwości zmian cen określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin platności
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.nid.pl
Adres uzyskania siwz Kancelaria Radców Prawych Baurska, Senkowska, Szczęsna i Partnerzy ul. Mickiewicza 9 lok. U4 01-517 Warszawa
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Sekretariat - Kancelaria Radców Prawych Baurska, Senkowska, Szczęsna i Partnerzy ul. Mickiewicza 9 lok. U4 01-517 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy, z zastrzeżeniem terminów wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)